Vespa-Ciao.NL
:: VCT 2011 Editie: Texel

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2011 Editie: Texel

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 436)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Mike :
      Heb je denk gedeeltelijk gelijk in. Toch zijn er ook mensen die weer absoluut geen zin hebben in een ordinaire vethap.

Ik denk dat dat wel meevalt de meesten zullen toch voor patat en dergelijke gaan als we een restaurant zouden nemen.
      En was jijzelf dan van plan aan de biefstuk met een peper room sausje te gaan enzo:D
      Ik denk sowieso dat dit vast leggen geen goed idee is, iedereen z,n smaak is anders en met 40man op 1 plek eten geeft ook het probleem dat de laaste die besteld heeft een dik half uur later pas eet dan degene die eerst was.

Ik was sowieso voor deze plannen al van plan om een snackbar op te zoeken ergens langs de kust zodat je met mooi uitzicht even lekker kan snacken.
      En heb maarten hier laast globaal ook al over gesproken en die had hier ook wel oren naar.
      (want een bqq is voor hem bv ook al niks)

Florian
      Moderator

speedbuxy :

Ik was sowieso voor deze plannen al van plan om een snackbar op te zoeken ergens langs de kust zodat je met mooi uitzicht even lekker kan snacken.

Dit is wel nice ja, en we zijn daar in Texel dus zouden ze denk ik uitermate lekkere kibbeling serveren met patat en een bult mayo dat kunnen ze mij wel doen inderdaad:thumb

speedbuxy
        Bijdrager

Citta_Florian :
          Dit is wel nice ja, en we zijn daar in Texel dus zouden ze denk ik uitermate lekkere kibbeling serveren met patat en een bult mayo dat kunnen ze mij wel doen inderdaad:thumb

Ja volgens m,n moeder die daar al meerdere toertjes met de puch en tomos club heeft gereden is texel 1 grote vreet schuur van vis tentjes, patat zaken ect ect.
          Dus ik wil vrij zijn in m,n keuze en daar ter plekke kunnen bepalen waar mijn maag zin in heeft:D
          En volgens m,n moeke zit alles daar vrij dicht bij en op elkaar, dus als we met de hele club naar die hoek toe rijden kan iedereen daar ter plekke bepalen wat ze willen eten zonder dat we elkaar echt kwijt raken.
          (beetje harderwijk idee)

superindo
          Bijdrager

Andre gaat toch voor de papat,
            ik heb ergens op mn laptop nog een mooie foto met aardappelen:lol

mikerosauer
            Bijdrager

voor mij liever geen friet of pizza maar de lokale visboer 🙂

Batty
              Donateur

het gaat om het idee om gezellig wat met z,n allen te gaan eten.

dus geef het in een pm aan of je hier oren naar heb dan kunnnen we eventueel wat regelen.
                dus we gaan weer even ontopic , het eten krijgt verder nog een vervolg.

NinoPk50Xl
                Bijdrager

hansieb :
                  @ninocross
                  Wat zijn de prijzen voor de pizzaria bij jou ;)?

Zoals batty al aangeeft, 18 euro voor een georganiseerde bbq is een nette prijs.

De prijzen voor de pizza’s zijn gemiddeld 9,50€ ze worden dan vers gebakken in de oven;)

Fear the rollerbank

n3ophytenl
                  Bijdrager

Das wel lekker doe mij maar de italiaan maar aan de andere kant vind ik een snacktent met vis erbij ook niet verkeerd. Maarja net zoals iedereen al zegt als je met een groep van 40 man bent moet je eigenlijk wel van te voren reserveren/bestellen dus ja miss moet mike aan iedereen een pmtje sturen wat je wil eten en dan meeste stemmen gelden ofzo? 😉

’t is maar een idee 😕

Gr Koen

Lennaert
                    Sleutelbeheerder

doe mij maar spare-ribs.

VespaAvanti
                      Donateur

Ik denk dat we dit gewoon los moeten laten lopen en iedereen gewoon zijn eigen weg maar moeten gaan tijdens het eten.

n3ophytenl
                        Bijdrager

Ja dat klopt :thumb

Jelle
                          Moderator

Ik ga voor de Pizza (calzone)

pepko
                            Donateur

verstandige keuze jelle XD

NinoPk50Xl
                              Bijdrager

Wat willen jullie doen? gewoon iedereen voorzichzelf eten halen/bestellen?

Fear the rollerbank

hansieb
                                Moderator

Lachen dat we het alweer 2 pagina’s over eten hebben :lol

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 436)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.