Vespa-Ciao.NL
:: VCT 2011 Editie: Texel

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2011 Editie: Texel

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 436)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Voor de evt 1 of 2 euro korting ben ik liever vrij in m,n keuze waar te eten:thumb
      Ik ga bv sowieso al niet naar een italiaan want die heeft niks wat ik lus:D en zo hebben anderen wel weer iets wat hun niet lussen dus vast leggen geeft denk ik ook alleen maar problemen.

CittaKlaas
      Bijdrager

Je zal maar geen pizza en spagetti lusten…
        😛

AC RACING
        Moderator

naja voor 18 euro pp. wil ik ook wel een bbq regelen bij de stayokay.
          ff de rekensom: 18 euro x 35 rijders = 630 eurie.
          ongeveer 250 euro aan vlees en eigen bbq’s kom ik een heel eind;) dan ga ik voor 380 euro de hele avond aan de zuip op texel:bier
          ‘dronkeng dat ik dan ben’:kots

conclusie: mochten we gaan bbqen; kunnen we dat beter zelf regelen:thumb

en voor andree kunnen we altijd nog wat patatekes op de bbq gooien:pest

speedbuxy
          Bijdrager

Ze zorgen maar gewoon dat ze donor hebben op dat balle eiland:D

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

Ik eet liever Italiaans dan BBQ voor 18€ p.p. 😕

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

superindo
              Bijdrager

Ik neem wel ff een verse Indische rijsttafel in mn grote fietstassen mee.
                Genoeg voor iedereen:) Whehe
                Maar ik heb ook liever een pizza o.i.d. dan een bbq van 18 euro.

mikerosauer
                Bijdrager

AC RACING :
                  naja voor 18 euro pp. wil ik ook wel een bbq regelen bij de stayokay.
                  ff de rekensom: 18 euro x 35 rijders = 630 eurie.
                  ongeveer 250 euro aan vlees en eigen bbq’s kom ik een heel eind;) dan ga ik voor 380 euro de hele avond aan de zuip op texel:bier
                  ‘dronkeng dat ik dan ben’:kots

conclusie: mochten we gaan bbqen; kunnen we dat beter zelf regelen:thumb

en voor andree kunnen we altijd nog wat patatekes op de bbq gooien:pest

is dat geen optie dan om het zelf te regelen ?

Florian
                  Moderator

klopt, er neem iemand of meerdere een bbq met briquetten en aanmaakhoutjes en we gaan naar de plaatselijke super voor 100 euro vlees halen en dan heeft iedereen meer dan voldoende en je bent een stuk minder kwijt.

Ik ga iig voor een eigen BBQ of pizza:D alleen wss zijn die pizza’s net zo duur als de BBQ:P inlcusief drinken etc.. ik haal gewoon bij de supermarkt drinken etc..

Batty
                    Donateur

ik ga voor de BBQ lekker makkelijk , en jonges denk maar niet dat je op texel een koopje kan scoren want daar lijkt altijd alles wel wat duurder.
                      ik heb al voor me werk op texel in vele resto,s gegeten en alles is wat aan de prijs dus 18,- voor een BBQ is niet gek.

VespaAvanti
                      Donateur

Ik persoonlijk vind 18 euro voor een BBQ teveel.

hansieb
                        Moderator

@ninocross
                          Wat zijn de prijzen voor de pizzaria bij jou ;)?

Zoals batty al aangeeft, 18 euro voor een georganiseerde bbq is een nette prijs.

Mike
                          Topic starter

Even voor de duidelijkheid .. die 18 euro is dus wel EXCLUSIEF drank.. wel met sauzen en salades en dergelijke..

De meningen lijken wat verdeeld..

Het maakt mij niet uit wat we doen. maar ik ben wel bang dat het hier een welles nietes spelletje wordt.

Denk dat het beste ( en makkelijkste, ) gewoon een pizzeria of een brasserie voor een vaste prijs naar de mogelijkheden vragen.

Denk alleen niet dat het goedkoper word dan die 18 euro. Alleen is het niet gezellig als sommige mensen ergens anders eten. Dat wil ik wel een beetje proberen te voorkomen ten opzichte van de laatste keren:)
                            Blijft lastig met zo’n groep.
                            Tips en ideeën? Noem maar op :thumb

Mike

speedbuxy
                            Bijdrager

Ik ben gewoon voor een ordinaire snackbar daar kan tenmiste iedereen uit de voeten en is altijd goed betaalbaar:thumb

Mike
                              Topic starter

Heb je denk gedeeltelijk gelijk in. Toch zijn er ook mensen die weer absoluut geen zin hebben in een ordinaire vethap.

Er zijn denk ook wel mensen zo’n toertje als echt uitje zien en ook wel wat lekkers op tafel willen hebben voor het genieters gevoel.. Hoor ik zelf ook een beetje bij

Ik denk b.v. zelf aan een gezellige bb-q of in een restaurant zitten. Als we maar met de groep zijn.

Mike

Florian
                                Moderator

Die Pizza’s zullen waarschijnlijk wel net zo duur uitvallen als de BBQ.
                                  Maar kunnen er niet een paar een bbq’tje meenemen dan gaan we naar de plaatselijke supermarkt om vlees etc.. op te halen?

Maar aan de andere kant 40 man op 1 of 2 bbq’s..
                                  Hoe doet dat hotel dat? 1 superhuge ”BBQsystem” :lol

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 436)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.