Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VCT-2009 + Route
- Dit onderwerp bevat 711 reacties, 66 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 9 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 oktober 2008 om 12:04 #505181
blokdelen als nafen enzo zijn onzin denk ik.. cilinder denk ik ook, als je goed afsteld vantevoren is er niets aan de hand.. afentoe ff kijken op zo’n rit of je cilinderkop nog wel goed vastzit:)
contactpunten, snaren poelie’s en bobines, kabels zijn wel een goeie als je kijkt naar afgelopen rit:) verder zijn pakkingen en bougies ook wel makkelijk!
ik denk als 1 iemand een cilindertje meeneemt dat het genoeg zal zijn!
alrik en ali:D:lol
Mike26 oktober 2008 om 12:55 #505183Mike :
cilinder denk ik ook, als je goed afsteld vantevoren is er niets aan de hand..En als je zoals Nuckeln 4x een warmloper krijgt gas je gewoon door :haha
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno26 oktober 2008 om 13:25 #505184Probeer via Google maps, en Google Earth “Sint maarten” te vinden, maar het enige resultaat wat die geeft is in de Nederlands Antillen. Is er een grote plaats daarnaast.
26 oktober 2008 om 14:08 #505188je staat er nu bij;) het ligt naast schagen in noorholland;) het is 13 a 16 km ten noorden van alkmaar
Mike26 oktober 2008 om 18:33 #505191ik wil graag meerijden met mijn ciao die ik in belgie heb staan,
mag wel op rijden in nederland als nederlander??
want in belgie hebben ze geen kentekens, maar ik heb wel de papieren en is verzekerd enzo.
weet iemand of ik met mn belgische ciao op de vct-2009 mee kan rijden?
26 oktober 2008 om 19:01 #505192ja je mag gewoon overal rijden war je wilt als je je verzekerings papieren maar kunt tonen,
maar je toch eventueel toch ook op je Nederlandse ciao?
Mike26 oktober 2008 om 19:04 #505193De duitsers rijden ook ja mee, die hebben toch ook geen nederlands kenteken.
27 oktober 2008 om 22:59 #505197ik heb een Route verdeling gemaakt voor over 2 dagen. door middel van Google Earth en een Fiets route planner:)
is best goed gelukt moet ik zeggen2 dagen verdeelt :
dag 1: Sint Maarten – Ede.
dag 2: Ede – Sint Maarten.rond Ede gaan we zoeken voor een slaap plek ( suggesties zijn welkom mits tussen de 30 en de 40 man kunnen herbergen )
ROUTE DAG 1 (Hoofdpunten)
Sint Maarten
Alkmaar
Middenbeemster
Purmerend
Amsterdam
Diemen
Weesp
Hilversum
Huis ter Heide
Zeist
Austerlitz
Maarn
Maarsbergen
Veenendaal
EdeTotaal aantal Km’s
154 km
ROUTE DAG 2 (Hoofdpunten)
Ede
Apeldoorn
Vaassen
Emst
Epe
Het Harde
Oostendorp (Elburg)
Dronten
lelystad
-(DIJK)-
Zwaagdijk oost
Nieuweniedorp
Sint Maarten
Totaal aantal km’s
165 km
Totaal toer : 319 Km* Route bevat
stedelijk gebied
landelijk gebied
Utrechtse heuvelrug
Veluwe
Flevoland
west friesland ( dat is dus hier in Noord-Holland bij Enkhuizen voor de dummies onder ons )Mike27 oktober 2008 om 23:03 #505198Goed bezig

Ziet er leuk uit!
27 oktober 2008 om 23:08 #505199Dat klinkt prima en mooi in twee gelijke porties verdeeld.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...27 oktober 2008 om 23:10 #505200dat vonden wij ook wel:)
we hebben er vrijdag avond ven aan gewerkt en ik heb het nagelopen op Google Earth en dat ging erg goed:)staat ook ff in de begin post:)
ik wil de route nog niet echt officieel benoemen maar ik ga er niet teveel meer aan veranderen;)
suggesties zijn dus in bepaalde maten welkom!organisatie
Mike28 oktober 2008 om 09:51 #505207Zeer mooie route:worshippy
Niet te lang en niet te kort, perfect dus8)28 oktober 2008 om 11:14 #505209ziet er goed uit
…jammer dat heel het vespa gebeuren vooral bovenin het land leeft.28 oktober 2008 om 12:44 #505211Voor mij ook jammer dat het zo ver weg is.Ik moet al vervoer hebben tot aan de vertrekplaats,de overnachting dan & s’anderendaags moet ik weer opgehaald worden.Sorry,maar daar heb ik echt geen zin in.Dan me’n rug nog….Heb alle motoren vekocht omdat ik veel pijn heb met het toeren,lange ritten op een vespa is tienmaal slechter voor mij.Waarom komen jullie België eens niet door,dan wil ik jullie best een lang stuk vergezellen.En desnoods S’avonds naar de slaapplaats komen voor een hoop plezier te maken.
En mijn Pa word ook maar steeds slechter door die klote ziekte.Ik kan me op het ogenblik moeilijk concentreren op vanalles & nog wat,en ben zeeer prikkelbaar.Heb vorige week bijna een dikke knokpartij gehad,omdat er zo’n clown met een 4-takt pitbike me’n racer aan het uitlachen was,tewijl dat kreng van hem maar een 50 reed.Gelukkig heeft Franky & me’n schoonvader me snel beetgegrepen om van alles te voorkomen.Anders schreef ik deze tekst nu niet.
Nouja,ben dus allerlaatste op de viswedstrijden,heb dus een rode lantaarn,vorig jaar nog clubkampioen.Op de club met de RC cars heb ik de 3 laatste wedstrijden forfait gegeven na 2 heats,En voor de competitie speedboten heb ik zeker geen input,al komt er deze week een nieuwe aan.
Al bij al zou ik het liefste willen dat me’n Vader zijn hoofd snel neerlegt.Hard om dit te schrijven,maar dan moet die brave man al die pijnen niet meer doorstaan,niets kan hem nog helpen.Al dit sleept nu al een 2 jaar aan,geloof me,je leeft elke dag in onrust.Wanneer gaat het gebeuren.
Bon,ik moest die miserie hier allemaal niet neerschrijven,maar ben toch blij dat ik mijn hart eens kan luchten.Hopelijk brengt de toekomst een hoop beterschap.Barry
28 oktober 2008 om 12:57 #505212@ Barry: Veel sterkte met je rug en je pa!
Over de slaapplaats in Ede, ik ga hier rond kijken (werk in Ede, woon in Veenendaal). Zodra ik meer weet laat ik van me horen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.