Vespa-Ciao.NL
:: VCT-2009 + Route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT-2009 + Route

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 712)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

hansieb :
      LET OP DE INSCHRIJVING STOPT OP 20 NOVEMBER 2008! (dit ivm. met reserveren slaapplaats)

? je hoeft toch geen half jaar van te voren te reserveren, lijkt me belachelijk vroeg van te voren.

Ik denk dat er toch wel een boel mensen zich niet zullen inschrijven als ze dit zien, ik ga ook mee, maar kan dat natuurlijk niet voor de volle 100% beloven nu al, ik weet niet hoe en wat over een half jaar:con

Michel
      Bijdrager

Dan moet je zorgen dat je dat weekend vrij hebt. Daarom worden deze topics bijtijds gestart, om het gezeik achteraf te voorkomen.

Jelle
        Moderator

juist

VespaAvanti
          Donateur

Zit wat in:P
            Ik ga sowiezo zorgen dat ik er bij ben, al moet ik ontslag nemen:worshippy

Michel
            Bijdrager

Hoe doen jullie dat met brandstofverbruik als je met een 19mm rijd? Ik kan me voorstellen dat je dan vrij snel droog staat.

Ik zit nog steeds te twijfelen over een 16mm zij-inlaatje met een 43mm Polini.

VespaAvanti
              Donateur

Volgensmij valt dat op de lange afstanden nog wel mee als je rustig aan doet met het gas;)
                En een Jerrycan doet ook wonderen he:thumb

Michel
                Bijdrager

Ja, maar 10 liter is zo weg(a)

Rustig met het gas ken ik nie.
                  Maar goed, we zien wel hoe het gaat lopen. Denk dat ik van de winter toch nog wat ga bouwen dus ik zie wel.

Vincent
                  Donateur

Michel :
                    Hoe doen jullie dat met brandstofverbruik als je met een 19mm rijd? Ik kan me voorstellen dat je dan vrij snel droog staat.

Ik zit nog steeds te twijfelen over een 16mm zij-inlaatje met een 43mm Polini.

De zuiderzeetoer heb ik ook gewoon rondgereden met een slurpende 21mm met 46mm Polini(na de toer nog eens goed het verbruik berekend want ik dacht eerst dat hij 1/8 liep maar het was 1/12,5). Met een jerrycan haal je het volgende pompstation wel:D

Michel
                    Bijdrager

Trouwens, als de inschrijving 20 November stopt, moet er ruim voor dat moment wel een datum bekend zijn.
                      Anders kunnen de mensen nog niks regelen wat betreft eventueel vrij vragen of dingen verzetten..

Mike
                      Topic starter

datum is princiepe ook gewoon 5,6,7 Juni alleen als andere mensen ( de meeste stemmen ) een andere datum wilden, moesten ze dat aangeven. maar dat zijn er zotezien niet veel;)

dus kan je er bij deze vanuit gaan dat het gewoon 5,6,7 juni is:)

Mike

Jelle
                        Moderator

Ja 99% kans dat het 5,6 en 7 juni is, want dan is het super goed weer…(zegt de weermeneer)

Michel
                          Bijdrager

Het word vandaag van – 10 tot + 30 graden! Er staat een zachte zuiderbriesje en soms een flinke oosterstorm! :con:P

De datum staat genoteerd. Ik ga nog 2 mensen proberen over te halen 😉

Daan777
                            Moderator

misschien is het handig om een lijst te maken van reserve onderdelen die we meenemen.

bijv. 2 achterklokken
                              4 poeli’s
                              snaren..
                              cilinders met zuiger..
                              blablabla

En dan WIE WAT meeneemt, zo zitten we niet met 200 onderdelen waar we er maar 10 van nodig hebben.
                              Als we een lijst maken met de onderdelen die het snelst slijten en een paar onderdelen voor extreme noodgevallen kunnen we die onderdelen versprijd meenemen. jij neemt dit mee, ander neemt dat mee..

Misschien kunnen we dit ook doen met het gereedschap, dat we allemaal een paar sleutels meenemen ipv dat iedereen een completen gereedschapskist achterop heeft…

Michel
                              Bijdrager

Heb jij zoveel vertrouwen in je brommer :con:P

Klein doppen setje en een paar steeksleutels kom je vaak al een heel eind.

Ga ook eens na waarom je stil komt te staan.
                                9 van de 10 keer is het de ontsteking of een gare cilinder.
                                Achterklokken kunnen wel thuis blijven i.m.o.

Ik neem sowieso mijn doppenset en steeksleutelset, schroevendraaiers en een nieuw setje 90mm schijven 😛

hansieb
                                Moderator

Michel :
                                  Heb jij zoveel vertrouwen in je brommer :con:P

Klein doppen setje en een paar steeksleutels kom je vaak al een heel eind.

Ga ook eens na waarom je stil komt te staan.
                                  9 van de 10 keer is het de ontsteking of een gare cilinder.
                                  Achterklokken kunnen wel thuis blijven i.m.o.

Ik neem sowieso mijn doppenset en steeksleutelset, schroevendraaiers en een nieuw setje 90mm schijven 😛

Er is een hoop kapot gegaan op de ZZT08. Zelfs een naaf.

Ik denk dat ik wel weer een vracht mee neem 🙂 voor andere mensen hehe

Bij deze meldt ik alrik en alex ook ff weer aan !

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 712)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.