Vespa-Ciao.NL
:: VCT-2009 + Route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT-2009 + Route

15 berichten aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 712)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

Heb het al vaker gezegd, maar zal het nog eens zeggen: Ik heb de beschikking over die dingen, en ze werken (in de auto tenminste) best goed. Zeker een kilometertje of 3 ver.
      Mike wilde er destijds niet aan, hij vond (en vind denk ik) het onzin. Maar we kunnen het allicht bij de volgende rit eens proberen. Het kost verder niks.:D

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Mike
      Topic starter

nee ik vond het geen onzin.. maar dacht dat ze in praktijk niet zouden werken omdat ik dacht dat als je rijd het toch neit zou horen en dan kun je als je stil staat net zo goed bellen.

maar nu zie ik wel in dat het beter is.. want bellen is ook duur enzo!
        dus volgende toer lekker mee die dingen tonni:D

Mike

Jelle
        Moderator

Ik heb die dingen van de aldi en dat zijn echt flut dingen (minder dan 1 km bereik in de bebouwde kom), sowieso hoor ze het toch niet als je rijd…

We moeten gewoon een paar Midland walkietalkies met 42 km bereik en met een headset, dat zal zeker werken.
          Maar deze zijn helaas wel even ietsie duurder (en illegaler)

ArvidW
          Donateur

Achja, de “brommers” zijn toch ook niet allemaal even legaal

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

Batty
            Donateur

Jelle :

Ik vond het helemaal niet erg om zo lang te wachten iedere keer, of ik nou gezellig loop te lullen tijdens de toer of erna…

Het heeft wel wat met zoveel man en met zoveel pech 😉 Heb mij in ieder geval op en top vermaakt 😀

je kan dat makkelijk zeggen maar ik heb de eerste dag als hekken sluiter gereden en dan krijg je automatisch alle kneuzen,
              en op een gegeven moment wordt je dat goed zat.

als je alleen maar vooraan rij daar is het ook wel gezelig.

MofaFreak87
              Bijdrager

Hi together !

the tour was awesome again ! but not that good as last jear! WHY ? i say you why
                because it cant go on that we make a fuel stop for 5 ppl and then 2 km later we must wait for a guy who buy some new ciggarets…. you know what i mean?

second reason is that you make rules and nobody cares
                one of the rules was that a repair stop has maximum 30 mins
                but how often did we have stops for more than an hour?

hey no question about that it must be done but when you make rules than you have to follow them or?
                8)

also the last day wasnt that nice. another thing which makes me bad was that the repair car had to leave us before the tour ends
                this all are smal points but all together it is one big problem

i hope you dont missunderstand me but when nobody says what can be done better nothing change next jear
                and i hope that next jear will be the first jear where we arrive on the last day IN TIME !

nice regards from germany !

Marc

Batty
                Donateur

Hello marc the repair car must pick up the her children so she couldn’t stay any longer.

And we stopped so many times because a lot of people haven got there gear ready.

Next year the will be more restrictions.

Tonni
                  Moderator

Jelle :
                    Ik heb die dingen van de aldi en dat zijn echt flut dingen (minder dan 1 km bereik in de bebouwde kom), sowieso hoor ze het toch niet als je rijd…

Met een oortje wel…

We kunnen het altijd proberen, werkt het niet dan kost het ook niks.

Die echten waar jij het over hebt, die heeft waarschijnlijk niemand in de club…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Ewous
                    Bijdrager

laat ik nou een midland zender/ontvanger hebben.
                      deze is gwn 27mc dus als iemand anders nog zoiets hebbenwelk merk dan ook.
                      moet dit prima werken

VespaAvanti
                      Donateur

tvmierlo :
                        quote vespa avanti

Ik ben niet oud (tenminste, 20 is niet oud toch?) en vind het ook schandalig als mensen shit op de grond gooien, ik ruim mijn afval (ja, ook snoeppapiertjes enz) altijd op. Ik zag het regelmatig gebeuren dat er vanalles in de berm belande, vond het niet echt kunnen, maarja, zoals Edo al zegt, dat is tegenwoordig schijnbaar normaal

en een zak met friet en zooi in een bushokje dan?(koukleumtoer) haha, ons pap had het wel meteen gezien de volgende dag en in onze container gegooid.

quote batty

En als je met 15 man gaat zal het race gedrag wel mee vallen met de wintermutsen toer waren we ook ongeveer met z’n 15 man ,en we hadden toen lekker getoerd.

bij de koukleumtoer hier waren we dacht ik ook met 10 a 15 man en vond ik toch ook wel geslaagd. Maar heb dan ook nooit met nog meer mensen samen getoerd

WAT een NERD!:p
                        Dat kwam omdat we het niet bij jou weg mochten gooien. in het donker waren er geen prullenbakken op de terug te zien en om zo’n grote zak nou 15 km letterlijk koukleumend naar huis mee te nemen ging ons ook wat te ver;) In het bushokje stond hij mooi voor de hongerige scholieren die er de volgende ochtend in zouden staan dachten wij:P

Edjuh
                        Bijdrager

Vanavond is mijn filmpje online.

Mike
                          Topic starter

joepie:D

Mike

R-Ciao
                            Bijdrager

Misschien ook een tip:

je zou een gedeelte op het forum moeten maken waar je je brommer kunt laten “keuren”, dus stel je hebt een Ciao en je wil meerijden met die brommer bij een tour dan post je foto’s van het motorische gedeelte en wat je allemaal vervangen hebt en hoe lang dit al geleden is zodat men alvast kan oordelen of je brommer tourklaar is of niet.

VespaAvanti
                              Donateur

Edjuh :
                                Vanavond is mijn filmpje online.

Nice!=)

Edjuh
                                Bijdrager

Deel 1:

15 berichten aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 712)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.