Vespa-Ciao.NL
:: VCT-2009 + Route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT-2009 + Route

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 712)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Dooley
    Bijdrager

misschien is het een idee om een groot verslag van de toer te maken met foto’s ook netjes toegevoegd enzo, dat leest tenslotte leuker dan allemaal korte verhaaltjes van iedereen.
      maar zo te zien hebben jullie je goed vermaakt:)

goedguus
      Bijdrager

ik vind juist die verhalen van iedereen mooi omdat iedereen iets anders heeft meegemaakt 😉

Daan777
        Moderator

Ik heb niet veel leuke verhalen aan deze toer overgehouden.
          Zaterdag was prima, mooie wegen.. mooi weer.. snelle brommer.. niet teveel pech.
          M’n klachten over zondag passen net aan op een A4’tje, maar kort samengevat:
          AW-blok cilinder naar de kanker.. REGEN.. veel pech.. m’n brommer is kaalgeplukt in de bezemwagen zonder mijn toestemming.. ongelovelijk lange rit, er leek geen einde aan te komen.

Maar de organisatie hartelijk bedankt voor het organiseren en regelen van dit alles, want dat is met +40man een behoorlijke klus lijkt mij.

Owja, welke konjo heeft m’n gashendelset genakt?

Docs
          Donateur

zo, ik ben ook weer wakker:D:D was vanochtend om 7:15 thuis:o hierna moest Tonni nog naar huis dus die was nog later(vroeger).

maarja, ik vond de VCT zeer geslaagd. na wat start probleempjes(vastloper op de heenrijs), die zijn opgelost door een nieuwe cilinder van Jelle(bij deze nogmaals bedankt) was het voor mij een zeer geslaagde tour.

de zaterdag begon al met wat pechgevalletjes(veel rem en gaskabels die het na elkaar begaven). het was hierbuiten toch een fijne route. veel verschillende landschappen waar we doorheen zijn “geraced”:p van weilnaden, naar dorpen/steden naar bossen en heuvels. we hebben er uiteindelijk 14 uur over gedaan om van Sint Maarten naar Arnhem te rijden, waarvan we maar een dikke 4 uur echt gereden hebben.

de Stay Ok beviel me best goed, is toch anders slapen dan op een betonnen vloer met een dun slaapmatje:P:P. tijdens de bingo ben ik nog de gelukkige winnaar van een malossi filtertje geworden(die de volgende dag superindo tot dienst was).

de zondag verliep vanaf het begin iets beter dan de zaterdag. ookal waren er sochtends een paar lui die hun plof nog moesten perfectioneren, dus we hadden een beetje uitloop op de vertrektijd(werd half 11). we hadden de zondag wat pechgevalltjes minder dan de zaterdag(want de kinderziektes waren er al uit), dus het liep best lekker in het begin. onderweg hadden we wel een aantal ongecoördineerde tank beurten. zo stonden we op den duur weer om de 2 kilometer stil. we hadden ook nog een mooi ongelukje van nuckelchen(en ik zat er natuurlijk weer vlak achter). die ging samen met superindo veel te hard(60+) door een onoverzichtelijke bocht. superindo ging nog redelijk door de bocht, maar nuckelchen kon de tegemoetkomende fietsers niet meer uitwijken, en knalde linksaf het gras in(rakelings langs een boom) waar hij met een koprol over zn stuur in het gras gerecht kwam. uiteindelijk liep dit wel weer goed af, en was er geen schade. hierna konden we onze tour weer verder vervolgen. na wat kleine probleempjes en oponthouden, en een hoosbui op de houtribdijk, zijn we dan eindelijk toch rond een uur 1 weer bij batty binnengedruppeld.

hierna nog ff nagepraat, de boel ingeladen, en afschijt genomen. wij vertrokken ergens tussen 4 en 5.
            van de terugrijs heb ik niet zo veel meegekregen(oogleden zijn mooi zwart van binnen).

uiteindelijk toch een zeer geslaagde tour met zn hoogte en diepte punten. volgend zekers weer van der partij(kan ik me alvast ergens opgeven?:D:D)

ik heb nog een filmpje van alex en zn aanhanger:P en een paar algemene foto’s. die zal ik nog ff proberen te posten

EDIT: owja, nog wat. ik heb zondag mn bougiesleutel(een mooie gele) aan arvid en ivar uitgeleend. deze is hierna ergens in een gereedschapsset beland, en ik heb hem neit weer terug gezien. ik zou deze sleutel wel weer graag terug hebben. dus, wie heeft hem?

Dylan
            Donateur

Daan777 :
              Ik heb niet veel leuke verhalen aan deze toer overgehouden.
              Zaterdag was prima, mooie wegen.. mooi weer.. snelle brommer.. niet teveel pech.
              M’n klachten over zondag passen net aan op een A4’tje, maar kort samengevat:
              AW-blok cilinder naar de kanker.. REGEN.. veel pech.. m’n brommer is kaalgeplukt in de bezemwagen zonder mijn toestemming.. ongelovelijk lange rit, er leek geen einde aan te komen.

Maar de organisatie hartelijk bedankt voor het organiseren en regelen van dit alles, want dat is met +40man een behoorlijke klus lijkt mij.

Owja, welke konjo heeft m’n gashendelset genakt?

nou het klinkt allemaal erg geslaagd….maar welke idioot jat er nou een gashendelset….op een tour….tja…:pest

Martijnvanheerde
              Donateur

@Daan: Jammer van dat blok:( Maarre waarom had Jelle 2 brums mee zag ik op de foto’s??

Docs
                Donateur

nopes, hij had er maar 1 mee. zn citta was de vrijdag avond al overleden. hij had zen vriendin gevraagd om savonds z’n ciao te laten brengen.

Edit wouz : niet , zn vriendin kwam hem gewoon ophalen hoor.
                  hij is zaterdagochtend op zn ciao vanaf alkmaar meegereden.

edit, sorry, dan hem ik het verkeerd begrepen:p njah, ik moest ik highspeed mn cilinder omwisselen, dus heb niet alles megekregen

Wouz-LwB
                  Donateur

citta is kapot gegaan vrijdag toen hij naar sintmaarten kwam voor een biertje (en voor mij natuurlijk :D)

hehe

Jelle
                    Moderator

Weet Daan nu al dat zijn gashendel is “geleend” door die buurman van Ewous…
                      Zoniet dan weet Daan het nu. Ik ga ervan uit dat hij de gashendel naar Daan toestuurd.

Wouz-LwB
                      Donateur

Kapot gerepareerd ! 😀

Daan777
                        Moderator

Klopt, moet morgen dus met de fiets naar school.

Wouz-LwB
                          Donateur

je hebt toch een stuur gekregen met en alles hendels erbij van batty???

Bremco
                            Bijdrager

ja ik vind het een geslaagde toer die ik voor het eerst meer reed.

en de stayoke was ook erg goed geregeld
                              wel jammer dat een paar gasten op de bus van mijn broer hebben gelopen
                              maar dat kom wel weer goed.
                              heb erg mooie weilanden gezien en dat zandwegetje was ook erg leuk.
                              op dijk was wat minder om dat het regende
                              maar vond het leuk om overheen te rijden.

ben zonder problemen de toer uitgereden
                              (alleen mijn poeli moest vervangen worden)

dus was zeer geslaagt
                              en de organisatie bedankt top:thumb

Daan777
                              Moderator

@Wouz: Geen energie om het over te zetten, moet daarnaast ook nog een ander blok monteren.
                                Komt morgen allemaal wel.

hansieb
                                Moderator

Quote van de tour ook weer: kapot gerepareerd :lol

FF afkloppen het enige probleem wat ik heb gehad was een gesprongen startveertje in de achterkoppeling. Even weer gefixt en het geschuur was weg !

Zal mijn verslag ook even typen.

Vrijdag:
                                  De weg heen was al erg gezellig bij gerarduz , jonathan en alex in de auto.
                                  Alles netjes op de kar gezet op vrijdag zo rond 14:00 uur. Toen kwamen we zo rond 16:00 aan in Sint Maarten als 1 van de eersten.

Na de nodige pilskes op naar de snack waar de XXL bak patat oorlog er wel lekker in ging.

De avond was wel lekker, zo rond 04:00 naar bed en zo rond 06:00 weer op 😉

Zaterdag

Zeer vroeg weg en rijden maar. Blokkie van mij liep lekker en geen problemen. De tweetakt walmen kwamen je te gemoed als we bij het stoplicht stonden met zen allen. Uiteindelijk zo rond 10:00 uur bij de stay okey aangekomen waar een overheerlijke bar was :bier

Nog even een potje bingo georganiseerd , gesponsord door JMPB en Qparts waar leuke prijzen waren te winnen.

Wat je kon winnen:
                                  Technigas circuit – winnaar:vespa avanti
                                  Dell orto 13/13 – winaar:AC RACING
                                  Revisiesetje – winnaar: wouter
                                  CP + condensator + Bougie – winnaar:jelle :lol
                                  Koplamp roosters – winnaar:edjuh
                                  Malossi filter – winnaar:docs911
                                  Techno circuit – winnaar:speedbuxy
                                  Techno circuit – winnaar:danny
                                  Malossi 43mm HD kop met bougie – winnaar:svennow
                                  Killswitch – winnaar:buurman
                                  Proma mini en petje – winnaar:mofafreak
                                  CP + condensator en bougie – winnaar:daan
                                  voetenplankje wit – winnaar:arvid

Jmpb thx voor al deze prijzen :bier geweldig dat het in korte tijd geregeld is.
                                  Ook q-parts bedankt voor de key coards.

Alex

Jelle

Avanti

Zondag

We waren vrij laat vertrokken uurtje of 10:00 toen was het nog mooi weer.
                                  Lekker gassen om een gegeven moment ging het erg rap, lange rechte stukken en mooie bochten.
                                  Helemaal humor was een wielrenner die in de slipstream van de brommers hing 😀 Met een gangetje of 50 hield die iedereen mooi bij en met mijn regenjack was ik een mooie windvanger.

Toen we bij de dijk aankwamen was het al lekker aan het regen, regenjack aan en gaan met de banaan. Een stuk volgas over de dijk heen gereden met ewout toen we de 1e warmloper tegenkwamen namelijk een duitser met een 43 evo. Even wachten en toen kon hij rustig verder rijden met 50km/h.

Daarna met edo doorgereden en in de tunnel gewacht samen met de andere luite.

Lekker doorgekacheld in de regen en toen hielden svennow zijn cp er weer mee op. Even geduwd naar de groep en daar in een schuur van een boer gesleuteld.

Toen was het al redelijk donker, wat kut was aangezien ik geen voorlicht meer had.
                                  Volgas doorrijden naar sint maarten en het prima gehaald. Op het eind liep de brommer ook wel weer redelijk alleen is/was de power in het middengebied weg. Ik gok dat er iets versleten is :lol

Over de duitsers, sommige waren een aanvulling :thumb en andere mochten liever thuisblijven :pest
                                  Ik had verwacht dat iedereen het goed voorelkaar zou hebben van hun maar dat viel me vies tegen.
                                  Volgend jaar wil ik absoluut niks met beunhazen te maken hebben waar alles los hangt en ze het in 3 uur inelkaar gebeunt hebben :!

Organisatie is een stuk beter geworden dan vorig jaar , mooi dat het zo geregeld is en was.

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 712)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.