Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VCT-2009 + Route
- Dit onderwerp bevat 711 reacties, 66 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 9 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 juni 2009 om 01:32 #512507
Ook net thuis en credits voor onze geweldige chauffeur

Zal morgen wat zinnigs posten, was gewoon weer super geslaagd en heb me prima vermaakt.
Toppie lui allemaal !
Dr blokje liep ook lekker 😀 21km over de dijk met 75-80km/h rijden en vol in de regen in de wind was ook wel humor.Ik zie graag de filmpjes te gemoed heb het begin al gemaakt, nu nog wat filmpjes en dan maak ik er een leuk geheel van.
8 juni 2009 om 03:11 #512508
=)
Waanzinnig,
van de dikste humor t/m het grootste drama ,
de hoogtepunten/diepte punten staan als als braintottoo gegraveerd!De door mij geschoten foto’s worden z.s.m geupdate.
Op naar de uitlaat-test en vooral de MEETING 2009!!
8 juni 2009 om 06:22 #512509Ik kreeg mijn brommer pas zaterdagochtend om 10 uur aan de praat, bleek wat vuil in het filter van de carb te zitten, en dat na eindeloos cilinders, ontstekingen en blokken verwisseld te hebben=)
Mijn polini 42 heeft het inrijden in ieder geval goed doorstaan, zondag nog even goed opengetrokken ook.
Maar goed, de goede voorbereiding kan niet genoeg benadrukt worden heb ik gemerkt, hopelijk weer een les voor volgend jaar.
8 juni 2009 om 08:33 #512510Jongens, In Lelystad reden jullie door de wijk(landstrekenwijk)de 2e dag. waar een vriend van me woont, Met allemaal mini drempels en rondtondes, jullie hebben hem ingehaald, en hij vertelde me later dat jullie door zijn straat reden, daar stond een zeecontainertje, met veel zand, en daar stond bj een huis mijn brommer ook. zag er niet uit, maar ik zit me af te vragen of jullie die tegengekomen zijn, ik baal dat ik niet mee gekregen hebt dat jullie reden, anders was ik wel eventjes mee geweest natuurlijk. Iemand mijn brommer gezien , Rode achterspatbord, veel roest, en blauw frame. Proma circuit, en gele velgen
8 juni 2009 om 08:59 #512511wat was de prijs met de bingo dan?
8 juni 2009 om 09:29 #512513@bluevespa
Z,on wijk zijn we idd doorheen gekomen, maar ik heb je brommer en maat beide niet gezien.@goedguus
Waren meerdere prijzen, waaronder een technigas cc, 2x techno cc, malossi kopje, en nog wat filter en ontstekingboel.
Was een erg gezellige en leuke toevoeging
Ik ben zelfs nog de gelukkige winnaar geworden van 1 van de techno cc,s
8 juni 2009 om 09:59 #512514De VCT was zeker mooi en geslaagd! Jammer natuurlijk dat er zoveel pech was onderweg.. dat was vorig jaar met de ZZT minder. Maarja er waren natuurlijk ook veel meer mensen bij dit keer! Ik heb me in ieder geval wel vermaakt 😀 Zaterdag hadden we veel sleutel oponthoud, maar het weer was gelukkig prima (geen regen).
Zondag zijn we iets te laat vertrokken, maar de route was veel toffer! We reden langs het water, over de dijk, uitgestrekte velden en door bospaadjes, echt gaaf! Maarja.. toen begon het op een gegeven moment keihard te regenen en dat is geen pretje als je over de dijk moet scheuren met je kleine vespatje. Ik ben er vrij rustig met 55 km/h overheen geracet maar ik kreeg 20 meter voor het einde van de dijk een vastnaaier met m’n 46mm Polini 🙁
De cilinder was zaterdag ook al warmgelopen toen ik een minuut lang volgas reed, maar ik reed wel tegen de 90 km/h aan; lang leven de simonini koppeling 😀 Maarja erg zonde van de cilinder. Gelukkig was het oponthoud voor de rest kort, want de bezemwagen was in de buurt dus ik kon ze mee, super geregeld
Toen ik weer in Sint-Maarten was zag ik daar Andree’s moeder staan, die veels te vroeg was haha. Die stond ook al een uur te wachten terwijl er niemand was. En even later kwam Gerard ineens aangescheurd met z’n ciao! Die heeft het in ieder geval heelhuids gehaald, van de rest weet ik het niet omdat ik meteen de auto heb gepakt om Jorik (1/2) op te halen. Hij stond half onderkoeld ergens in de middle of nowhere :P. Daarna zijn we meteen weer richting Groningen gescheurd terwijl het nog steeds belachelijk hard regende. We waren rond 1 uur pas thuis.
Ik vond het in ieder geval een mooie toer
Volgend jaar is het misschien verstandig om wat minder kilometers te rijden, maar dat zien we dan wel!
Ik wacht met spanning de foto’s en filmpies af 😀8 juni 2009 om 12:08 #512517Zo ik ben ook net wakker,
Ik was om 6 uur vannacht pas thuis, net wakker nu.Pech gevalletjes waren wat minder, maar dat krijg je toch met veel man.
Volgende keer gewoon wat minder kilometers.Zeer geslaagd verder!!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel8 juni 2009 om 13:53 #512518ja man jullie gingen echt laat weg 😮 ik ging daarna meteen pitten, die limbo’s zijn met daan777 net om half 3 ofzo vertrokken. ze bleven hier nog maffe
ik vond het eeen geslaagde rit en heb me zeeeeer vermaakt!
Mike8 juni 2009 om 13:55 #512519@steyn , 1 uur pas thuis??
ik was om kwart over 6 pas thuis..
ben ook net pas wakker ( 15.30 )Enigste waar ik nu nog ff naar moet kijken is mn achterkoppeling, de schijf met bronzen bus zit vast…
Maar t was zeker tof afgezien van de gratis koude douche die we kregen vanaf lelystad.
8 juni 2009 om 13:59 #512521Wat laat allemaal:P
ik stond om half 10 al onder de warme douche:P maar blij dat iedereen tog nog thuis is gekomen8 juni 2009 om 15:01 #512515klinkt als een geslaagde tour;) en ik om half 5 de dijk over in de hoop dat ik een stukje mee kon rijden 😛
8 juni 2009 om 15:04 #512512Ik ben pas sinds een uurtje geleden wakker en nog steeds dikke wallen onder mn ogen:P
Was een zeeeeeer mooie toer, echt leuk met zo’n grote groep (ondanks alle pech natuurlijk) en een leuke route.
Vond het alleen wel echt lang, volgens mij hebben we er de eerste dag iets van 14/15 uur over gedaan en de tweede dag iets van 13/14 uur. Wel meer stilgestaan als gereden maar dan nog, volgende keer gewoon iets minder kilometers.
Zat de laatste paar uur gister ook echt trillend op mn brommer haha.Ben ook blij dat mijn blokje het gehaald heeft. Bleef echt perfect rijden en heb er alleen een klein gaskabel probleempje mee gehad zaterdag (en regen in mn cdi zondag maar dat werd opgelost).
Al met al, goed geslaagd en tot op de meeting!!=)
Arvid, ik en Ivar waren trouwens rond een uur of 3 thuis;)
8 juni 2009 om 15:44 #512524Zo na een bare lange tocht weer hebben overleefd , we kwamen om 12 uur weer aan in Sint Maarten.
We hebben helaas veel onnodige stops en pech gevallen gehad, maar dat heeft het pret van het toeren niet bederft.
De stay oke was top ik heb lekker geslapen en flink gesnurkt:D .
1 min puntje was er wel bij de stay oke dat een paar anderen gasten van de stay oke het nodig vonden om op de dak van mijn bus te springen.
het resultaat van het hele geintje 2000,- euro schade ex de btw.
maar de daders heb ik kunnen grijpen en zullen hier ook ckr voor boeten.Ik wil ook wel even zeggen dat mijn vrouw(kim) en vader van mike (ton) een hele goeden aanwinst was voor het toertje,
zonder de bezem wagen hadden heel wat mensen verspreid over nederland gestaan en dus ton en kim reuzen bedankt
Het was ondanks het weer en de pech gevallen toch een hele leuke rit.
8 juni 2009 om 16:18 #512525Het was zoals gewoonlijk weer een groot avontuur, je bent echt aan het survivallen met je brommer :haha
De 2de dag vond ik prachtig, heerlijk die kronkelde weggetjes door de bossen heen waar lekker doorgereden werd 😀
Vanaf het einde van de Enkhuizebrug hebben Ivar en ik een iets andere route gevolgd dan de groep. Ik wist van mijn brommer dat hij het in de regen nooit lang uithoud en heb in overleg met Batty besloten om samen met ivar al vooruit te gaan rijden.
Na 3km stond ik stil met achteraf gezien een vetgeslagen bougie door een dichtgeslipt luchtfilter. Ivar mijn held heeft mij vanaf daar 60km gesleept met zijn Ciao met een DR50 en pullyaandrijving wat verrassend goed ging. Helaas kreeg Ivar na 35km een lekke achterband waarna hij mij gewoon alsnog 25km heeft gesleept tot Batty’s huis =)
Volgende keer op de toer moeten er nog een paar dingetjes veranderen in de organisatie maar ik vond het nu al zeer goed geregeld zo met de bezemwagen. Mike, Peter, Kim en Ton bedankt !
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.