Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VCT-2009 + Route
- Dit onderwerp bevat 711 reacties, 66 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 9 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 juni 2009 om 10:41 #512460
Tja, ik weet niet Bartjee, heb vorige keer met de ZZT gewoon rondgereden met de snaar die er nu ook nog op zit. is verder niets mis mee, denk ook niet dattie snel kapot zal gaan als ie nog in goede staat is. Maar je kan er natuurlijk altijd een meenemen, kan nooit kwaad 🙂 Maar om even te antwoorden op je vraag: ik neem dus zelf geen reservesnaar mee.
4 juni 2009 om 10:44 #512461Jmpb krijgt allemaal nog spoedbestellingkies 😀
4 juni 2009 om 10:54 #512462@ Jeffrey, Ja maar daarom zit ik dus te twijfelen, is anders toch wel weer iets van 10 euro he voor zo’n kutding.
@ Hans, haha ja idd. Ik hoop wel dat ik mn CIF vertanding nog op tijd binnenheb, rijdt toch stuk beter dan 1:11.5 vertanding
5 juni 2009 om 16:09 #512485Hey mensen hebben we er allemaal al zin in?:D
nog één nachtje slapen…
5 juni 2009 om 16:32 #512486De vertrek tijd was toch 8uur of niet?
Edit.
Zie in de pm en dus laaste info 7uur.
Word dus een vroegertje:D ik leefde nog met de 8uur uit de eerst info:D
Tot morgen de mensen die het nog lezen.
HEB ER ZIN AAN
5 juni 2009 om 16:46 #512487Ik heb er enorm veel zin in, maar de brom loopt nog steeds niet goed, valt uit soms, het moeten de (elek) spoelen zijn denk ik nu. Nou, weer snel aan het werk. Ik ben benieuwd hoe het nu bij batty is met de meute : -)
5 juni 2009 om 22:30 #512488@edjuh
Het is hier een super leuke sfeer bij batty er word nog druk gesleutelt
Ben benieuwd waar we morgen stranden;)5 juni 2009 om 23:02 #512489is zeker gezellig hiero…
natuurlijk , AA-T met een trekhaak op zn citta.
het kon niet uitblijven met alle karren hier, een kar achter de citta geplant en gas erop 😛We zullen morgen zien hoe het gaat,
we hebben der zin in 😉
5 juni 2009 om 23:32 #512490En hoeveel man zijn er nu ongeveer bij de start al aanwezig? Ik ben net klaar met mijn blokje, straks een beetje peut erin en samen met Jelle naar de start cruisen.
5 juni 2009 om 23:35 #512491doet ie het nou goed vini?
ixie je morgen ochtend
5 juni 2009 om 23:40 #512492Jelle :
doet ie het nou goed vini?ixie je morgen ochtend
Ik denk het wel XD Nog niet geprobeerd maar kan niet anders dan dat hij het doet. Ander cilindertje aangezien die andere een beetje ongezond eruit zag. elektronische ontsteking en nieuwe pakkkingen/lagers.
P.s zie je straks bedoel je:P
7 juni 2009 om 20:44 #512494Zo ik was om 21:45uur thuis en ik weet zeker dat velen jaloers op mij zijn 😉
Vanaf de Lelystad hadden we regen, regen en nog eens regen…
7 juni 2009 om 21:03 #512504Zooooooo dat was me het toertje weer wel! Ik ben geloof ik als eerste thuis(edit: oops jelle niet gezien), bij enkhuizen ben ik door de stromende regen naar amsterdam gereden. De rest is nog naar st. maarten aan het rijden, er was nog wat pech(sowieso een sleutelwoord voor de toer).
Ik zal het even kort samenvatten:
De groep kwam zaterdag om 12:30 in amsterdam aan vanwaar ik meereed. Ze waren toen al heel lang onderweg( half 8 vertrokken) vanwege de vele pech e.d). Door de grootte van de groep ging het nog extra traag.
Toen zijn we langs amsterdam gereden, het gooi in. Nou, veel pech weer(ik had slechts een soms wegvallend ding door een vieze carb., niet echt problematisch want het bleef rijden). Het weer was frisjes en er stond een stevig windje maar het bleef tenminste droog. Uiteindelijk is de groep nog even gesplitst vanwege eetvoorkeuren en met 50 man een mac bestormen is ook tijdrovend.
We waren om half 11 in Arnhem bij de stayok, met ivar(onkruidzaaier) die door arvid werd gesleept en daan777 door jordy(orangeciao). De kamers waren prima en er was een bar voor nageborrel en hans zn bingo, gesponsord door jmpb en q-parts. Er werden mooie prijzen gewonnen en er moest ook wat gesleuteld worden.
Zondag(vandaag) was qua rijden stukken lekkerder, ook weer veel stilgestaan maar de weggetjes waren GEWELDIG!, bospaden, verlaten lange stukken weg waar de stilstaanfrustaties weggegast konden worden, gewoon heerlijk. Het was ook redelijk warm, en droog TOT we bij lelystad de (houtrib?)dijk opgingen die naar enkhuizen voer, rond een uur of 19:00?
De bus van batty bleek zeer nuttig want die zat uiteindelijk proppievol met o.a daans en steins brommer(beiden vast/warmlopers), en de voorraad reserveonderdelen(waar daans brommer ook deel van uitmaakte, hoewel ongevraagd) kwam ook goed van pas.
Maar goed, het was een sloper….. Ik heb dus het laatste deel in de stromende regen gereden, de rest ook en terwijl ik om half elf eindelijk thuis was moesten zij nog zeker een uur karren……..respekt voor die mannen die dan nog naar alle uithoeken van nederland en zelfs naar duitsland moeten karren, ik hoop dat er morgen niks op de agenda staat…..
Tot zover mijn samenvattingkje, ik ben met de foto’s bezig, zal misschien vanavond of morgen een paar posten. Filmpjes zullen uiteraard weer veel tijd vragen, ik doe mn best.
7 juni 2009 om 22:11 #512505Ben benieuwd naar alle verhalen, foto’s en filmpjes. Zal morgen wel verhalen van Wouter horen, mocht hij op school komen.
8 juni 2009 om 00:27 #512506Zo ben ook thuis, ik heb het laaste stukje van de rit de handoek in de ring gegooit, dit omdat m,n moeder(chauffeur)toen al 3 uren bij batty thuis stond te wachten, en ik ook leuk verkleumd begon te raken.
Ook svennoow met z,n citta had al voor de 2e x het nokje van z,n ontsteking kapot dat weekend en had het ook wel gehad en wou wel opgehaald worden.Ook 1/2 liet zich door sty3n daar afhalen, die had het zou koud dat ie zelf maar stukjes ging trimmen:D
Dus het laaste stuk was afzien, ook zwaar respeckt voor de bikkels die hem all the way hebben gedaan
Want vooral na 9en werd het KOUD.Maar verder zeker een mooie en geslaagde rit geweest
ondanks de ook al door edjuh aan gekaarte pech die idd bij dag 2 op het laast wat vervelend werd.
Maar verder heb ik me best vermaakt
hoop nieuwe gezichten en mensen achter de forumnaam leren kennen
Volgend jaar ben ik er sowieso weer als er weer wat georganiseerd word
En mocht het dan qua verspelling weer wat min lijken moet ik me als kou kleum me nog maar wat beter voor bereiden.
Want druist wel tegen mijn presiepes in om niet samen uit samen thuis te komen. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.