Vespa-Ciao.NL
:: VCT-2009 + Route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT-2009 + Route

15 berichten aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 712)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wouz-LwB
    Donateur

Nog maar een keer dan , site flipte em net.

Ik zal even kijken of ik tshirts kan realiseren voor de VCT, hier krijgen jullie dan een pm over.
      Is hier uberhaupt animo voor?

Ik verwacht mn frame volgende week weer te hebben. is dit niet zo dan heb ik een probleem !

We zullen zien.

VespaAvanti
      Donateur

Wat lees ik Mike, bang om te verliezen van mijn KitRacing blokje:pest:P
        Je moet wel met je KitRacing blok gaan rijden, anders geef je je gelijk gewonnen:haha

Mike
        Topic starter

hahah neen zeker niet. m’n pinasco blok versla je ook echt niet 123 hoor:P

maar wat zou jij doen. zo’n prijzige engine rijd ik liever goed in met veel zorg.. en ja als ik die tijd niet heb zal ik het ander moetten doen.. ik ga geen risico’s nemen.

ik meot ook de groep navigeren dus mijn brommer moet Prime Time goed zijn! maar wieweet hang ik t blok wel ff andere een andere brommer en rijdt ik hem zo wel in.. ik meot gewoon even kijken.

welk blok ik ook rijd vooral jij moet je borst nat maken stephan duisters:P en dat weet jij donders goed

Mike

Daan777
          Moderator

Deze mannen! :lol

Meer praatjes dan gaatjes!
            Uiteindelijk moet je accepteren dat ik jullie er allemaal uit knal met een 43DR. (al mag ik eigenlijk niet zelf met de eer strijken)

@wouz: Lijkt me leuk!
            @jelle: Dude, op tv met piet paulusma is juist lijp!

Wouz-LwB
            Donateur

Mike :
              hahah neen zeker niet. m’n pinasco blok versla je ook echt niet 123 hoor:P

Als we toch allemaal op gaan scheppen.

wie kwam jou met de ZZT meerdere malen voorbij zetten met zn 70AR ?

:bier

Mike
              Topic starter

ik heb mijn krukas pas gedaan na de zzt:S daar was ik te lui voor.

nouja jongens nieuwe toer nieuwe kansen. we gaan wel weer zien dit jaar hoe t loopt. we gaan ervoor om alles gewoon Heel te houden en zonder teveel problemen die tour uit te rijden!

Mike

AC RACING
                Moderator

ArvidW :

Wel een goeie veiligheidsbril gebruiken !

Prima regels:thumb

jaah een goeie bril is geen overbodige luxe als je geen helm ophebt tijdens de tour.. op de zzt hebben veel mensen last gehad van de laagvliegende vespatjes(wespen en ander vliegend gespuis) op de afsluitdijk..

Jelle
                  Moderator

En ook geen middeltjes tegen hooikoorts vergeten 😉

ArvidW
                    Donateur

Anders valt Bart’s oog er weer bijna uit 😐

@alle patsende hardrijders hierboven: Ik haal jullie wel in bij het tankstation :knuffel

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

Mike
                      Topic starter

bahaha ja dt was wel mooie! nouja genoeg middeltjes en zonnebrillen meenemen:D

Mike

Jelle
                        Moderator

@arvid, hoeveel liter benzine heb jij op de 11 steden verbruikt? ik niet eens 3 liter 🙂 dus mij haal je ook niet in bij het tankstation 😛 😛 😛 (maar pas 10 km voor het einde 😉 )

Oja het is ook wel handig om zonnebrand mee te nemen en een regenjas 😉

hansieb
                          Moderator

Ik weet wel dat ik dit jaar sowieso een six pack bier in me tas doe.

Onderweg kan ik dan naast herrmeister jelle gaan staan en bier trinken :bier

Jelle
                            Moderator

dat vind ik nou gezellig hansiebje… :bier

Tonni
                              Moderator

Ik wist helemaal niet dat de VCT een race was! Ik dacht steeds dat het een toerrit was..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Batty
                                Donateur

hansieb :
                                  Ik weet wel dat ik dit jaar sowieso een six pack bier in me tas doe.

hee hansie weet je dat wel ckr vorig jaar ging je ook zonder al op je bek.:D

15 berichten aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 712)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.