Vespa-Ciao.NL
:: VCT-2009 + Route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT-2009 + Route

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 712)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

superindo
    Bijdrager

ik denk dat je voor gereedschap niet te veel zorgen hoefd te maken,

hansieb
      Moderator

Vincent :
        Ik ben er wel voor om een deel van de groep te ”scheiden” als er iemand met panne staat, dus gewoon iets verderop te laten wachten want anders krijg je weer dat iedereen eromheen gaat lopen dralen en voor degene die op dat moment bezig is kan dat best vervelend zijn.

Vorig jaar was het prima! Idd samen uit samen thuis. We nemen spare blokjes mee en genoeg tools. We moeten alleen goed inschatten als een blok het niet meer doet, vervangen of repareren.

@gereedschap 🙂 komt vast wel goed je kan nooit genoeg bende mee hebben. Misschien kom jij niet stil te staan maar iemand anders wel, beetje teamspirit en zon persoon ook gewoon helpen.

Jelle
        Moderator

Ik vind dat als iemand problemen heeft met zijn blok, dat we er dan meteen een ander blokje ondergooien, kost het minste tijd en dan kan er savonds wel even rustig naar het betreffende blokje gekeken worden.

Don’t worry komt allemaal wel goed en we laten gerust niet zomaar iemand achter…

Bartjee
          Donateur

Das idd een iets slimmer idee. Maar hoe worden die reserve blokjes dan meegenomen? Hoop iig dat ik dit jaar probleemloos ben..:con

Jelle
            Moderator

nou we maken eerdaags nog wel een lijst met mee te nemen dingen/gereedschap en dan iedereen zeggen wie wat mee wil nemen.

Mike
              Topic starter

dat klopt inderdaad, maar ik bedoelde ook gerust niet acherlaten op een lullige manier, kijk als je brommer stuk gaat en dan ook echt stuk dat we er niets meer aan kunnen doen, kunnen we het met 50 man gewoon niet permitteren om te blijven johannesen…

als het echt goed stuk is zul je je brommer bij bijvoorbeeld een boer achter kunnen laten adressen op schijven en later evt halen. maar das enkel in de extreemste gevallen.

dat gereedschap en onderdlen komt wel goed, ging vorig jaar ook goed en verwacht volgens jaar zelf meer mogelijk heden omdat iedereen op de toer zelf GEEN slaapzak hoeft mee te zeulen. en dat scheelt ruimte:)

Mike

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

Yaayyy geen slaapzak.
                  echt heerlijk.

Alleen een tasje met je dingetjes + yerrican.
                  heerlijk.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

hansieb
                  Moderator

Lekker fietstasjes achterop :D!

Bartusman
                    Bijdrager

Ben benieuwd hoe jullie precies door Harderwijk komen, Frisse en ik gaan dan zeker even kijken!:thumb

superindo
                      Bijdrager

ik denk dat als er iemand is die pech krijgt dat t dan niet zo’n probleem is.
                        ontstekingen en gereedschap zullen er ongetwijvelt wel aanwezeig zijn (zowizo voor cp blokjes wel).
                        mocht het iets met als een kapotte zuiger zijn zijn dan zal er ongetwijvelt wel een persoon zijn die een (snel) blokje mee heeft die er dan onder gezet kan worden, en/of evt. gekocht kan worden.

aangezien ik vaak problemen heb met cilinders zal ik een reserve blokje meenemen:D
                        (ben een ramp met inrijden:boos

ArvidW
                        Donateur

Zorg dan ff dat je cilinder ingereden is voordat je aan de toer begint 😉

Ik bouw misschien zelfs mix op mijn citta’tje, heerlijk dat je niet hoeft te kloten met tanken, gewoon euro 95 erin en klaar ! Vond dat nerveuze gedoe met 28man bij tankstation met jerrycannetjes niet zo geweldig vorig jaar 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

superindo
                          Bijdrager

ArvidW :
                            Zorg dan ff dat je cilinder ingereden is voordat je aan de toer begint 😉

lijkt mij strak plan:thumb

heb net gisteren weer nieuwe cilinder van jmpb onder gezet:D

Daan777
                            Moderator

Ik heb ook zojuist de 43DR besteld8)

Dannos
                              Bijdrager

ik rijd ook mee! heb me brommer vandaag naar de coater gebracht en wordt binnekort samen met Mike opgebouwd! see ya soon!!

VespaAvanti
                                Donateur

Welkom Dannos:thumb
                                  Zeker Nice!

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 712)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.