Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VCT-2009 + Route
- Dit onderwerp bevat 711 reacties, 66 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 9 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 december 2008 om 15:35 #505871
Piet Paulusma hoeft mij niet zo, dat vind ik zo achterlijk :pest
Ik zou het leuker vinden als er een stukje over in de krant staat of hierin: http://www.bromfiets.nl/default.htm
9 december 2008 om 15:44 #505872Heb er nu al zin in

Moet alleen wel even een normaal blokje kopen denk ik, of ik ga met 46,5 malossi rijden hehe
9 december 2008 om 16:10 #505873gewoon met je 46.5 malossi:D
kun je iedereen beetje bijbenen
9 december 2008 om 18:29 #505874Jelle :
Piet Paulusma hoeft mij niet zo, dat vind ik zo achterlijk :pestIk zou het leuker vinden als er een stukje over in de krant staat of hierin: http://www.bromfiets.nl/default.htm
Bromfiets had ik ook al aan gedacht, ben er zelf op geaboneerd, prachtboekje8)
9 december 2008 om 19:44 #505875Jelle :
Piet Paulusma hoeft mij niet zo, dat vind ik zo achterlijk :pestIk zou het leuker vinden als er een stukje over in de krant staat of hierin: http://www.bromfiets.nl/default.htm
En dan nu ! Het TOUR weer voor morgaennnnnnnnnnnn :pest
9 december 2008 om 20:17 #505876Dikke lol juist bij Pietje:haha
9 december 2008 om 21:40 #505877Pietje is een mongooltje..:P Trouwens he, hoe lang duren die opnames eigenlijk voor al die programma’s? want hebben we er uberhaupt wel tijd voor om zoiets op te nemen? Vorig jaar duurde de dagen ook al vrij lang
11 december 2008 om 19:39 #505889ik was zojuist nog wat aan het huishouden in de route en organisatie.. detail stukken bestuderen enzo. maar we hebben echt mooie stukken te pakken:) ik reed vanmiddag nog even met de m’n werk auto over de Veluwe:) mooi joh!
maar als ik me een beetje verdiep en het aantal af te leggen kilometers de route en het aantal deelnemers ( haast het dubbele van vorig jaar!! ) en ik schat het aantal te verwachten problemen daarbij in ten opzichte van afgelopen rit, denk ik dat ik de toer wel echt optijd laat vertrekken en ook even eerder dan op de ZZT.
toen hadden we namelijk een 180 km af te leggen en zouden we er met 27 man om half negen vertrekken. (werd 9 uur) en door een afvaller meteen bij de start al tegen 10nen
daarom betekend aankomende toer een afvaller binnen en aanzienlijke afstand van het startpunt een rechtsomkeer op eigen kracht. ( als het euvel ter plekken niet te verhelpen is) tijdens de toer inprinciepe ook, als we je niet kunnen helpen zul je je brommer achter moeten laten en via OV naar huis of je belt iemand o.i.d. Als we er met ze alle wat aan kunnen toen gaan we er wel voor natuurlijk , maar er moet wel iets van een maximum sleuteltijd worden ingevoerd. ik denk aan 3 kwartier tot een uurtje. alleen langer als het einde inzicht is oid. zo niet , helaas de toer gaat verder.
de starttijd zal dus ook wel op 8 uur worden gezet. dat word dus optijd opstaan en zorgen dat je ene beetje uitgerust bent. ik raad iedereen ook als : als je instaat bent om een dag voor en een dag na vrij te regelen van werk/school, Zeker doen!!
ook een aantal aanpassingen over het over de overnachting bij m’n zwager ( Batty ) Vespa hotel vedder
omdat we nu met een héúleboel mensen meer zijn dan vorig jaar zullen we de regeltjes iets moeten aansterken.
niks strengs ofzo maar gewoon voor de goede orde daar;) houd je je daar niet aan, heb je ruzie met me en zaag ik je brommer met moterblok en al in 2en met de slijptol;)
auto’s:
ik wil van tevoren van iedereen weten wie met wie meerijdt. en ik wil minstens éém telefoonnummer van iemand die zo’n groepje vertegenwoordigd. ik wil namelijk weten op hoeveel auto’s ik kan rekenen omdat ik een plek moet verzinnen om ze daar kwijt te kunnen in de buurt ( dat komt goed. wss op een lap asfalt van de overbuurman, die we gaan proberen lief aan te kijken.) ook zullen er klapstoeltjes meegenomen moeten worden, we hebben een boel stoelen van vorig jaar zoals julie weten maar ik heb er geen 50 staan!
racen voor de deur: vorig jaar werd er aardig heen en weer gesjeest door iedereen voor de deur. en dat gaat daar heel leuk met dat rechte stuk asfalt aan de rand van het dorp… ik ga niet zeggen dat dat niet meer mag natuurlijk. maar ik wil hier wel een beetje controle op hebben voor de leefbaarheid van de buurtbewoners. dus als ik zeg dat we moeten stoppen gebeurd dat! of minder mensen tegelijk testen bijvoorbeeld.douchen: vorig jaar hebben mensen ter plekke gevraagd of ze konden douchen bij peter. voor sommige werd er een uitzondering gemaakt omdat ze al een stuk hadden gereden o.i.d. maar met de VCT is dat echt uitgesloten met 50 man sterk in huis. jullie kunnen gerust je tanden poetsen en vast ook wel snel opfrissen, maar douchen gebeurd niet
Sommige mensen kunnen zich miss nog wel de speciaal geplaatste WC nog wel herinderen, daar kan iedereen weer lekker op pissen. en peter en ik bouwen er nog wel een schot omheen zodat er ook gekakt kan worden. want dat willen ze ook neit allemaal in huis hebben.verder zal het allemaal weer heel gezellig zijn! met ze allen gezellig zitten, drinken eten, ouwehoeren en met een biertje!
dit zijn tot zover even de aangesterkte regels ten opzichte van vorig jaar gedurende het verblijf bij batty’s vespa hotel
iets meer regels, maar dat gaat de pret zeker niet drukken en iedereen weet dan waar ze aan toe zin!!:)als jullie nou denken Hmmm Mike lekker veel info zo tussendoor.. Maak je niet druk jullie krijgen allen ruim van tevoren een pm met al deze info! ook met regels over de rit zelf, tijdens het rijden/stoppen en de overnachting bij stayokay!!!
Mike11 december 2008 om 20:38 #505891mike je hebt het goed verwoord
11 december 2008 om 20:47 #505892Regels klinken allemaal zeer logisch als je kijkt naar hoe het vorig jaar ging en het aantal mensen, dus gaat weer allemaal goed komen dit jaar
😀11 december 2008 om 21:03 #505893Mike :
houd je je daar niet aan, heb je ruzie met me en zaag ik je brommer met moterblok en al in 2en met de slijptol;)Wel een goeie veiligheidsbril gebruiken !

Prima regels
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno11 december 2008 om 22:35 #505894Dat sjeessen voor de deur was wel lagge ja:) Bij de vct zal de brandweer misschien wel komen..
12 december 2008 om 00:31 #505895Ik kan me alleen niet vinden in het ‘uitvallers achterlaten’ regeltje. Ik ben toch van het ‘samen uit/samen thuis’.
Als het echt niet anders zou kunnen dan is het zo maar dan moet het wel extreem verrot gaan.De ’tijdens de toer groepsregels’ gaan we ook nog wel wat van opstellen neem ik aan?
I came, I saw, and I forgot what I was doing...12 december 2008 om 06:05 #505896Ik ben er wel voor om een deel van de groep te ”scheiden” als er iemand met panne staat, dus gewoon iets verderop te laten wachten want anders krijg je weer dat iedereen eromheen gaat lopen dralen en voor degene die op dat moment bezig is kan dat best vervelend zijn.
12 december 2008 om 08:22 #505897Is er eigenlijk al bekend wie welk gereedschap meeneemt? Anders zitten we straks met 5 bougiesleutels maar geen pijpsleutel en ringsleutel 10/11 om een blokje eronderuit te trekken.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.