Vespa-Ciao.NL
:: VCT-2009 + Route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT-2009 + Route

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 712)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

>>kruin-ritsjerd<<

ik zal hard van nederland komende week eens een mailtje sturen lijkt me wel leuk om op televisie te komen:D

Mike
      Topic starter

dan mag je ook mij eerst wel eens laten weten wat je naar hun stuurt voordat je dat wegstuurd;)

Mike

VespaAvanti
        Donateur

Dat is inderdaad wel verstandig wat Mike daar zegt!
          Of je stuurt zelf ff wat Mike:thumb

>>kruin-ritsjerd<<

jah je kunt natuurlijk ook zelf wat sturen:)

Edjuh
            Bijdrager

Met alle respect, maar wat voor nieuwswaarde heeft het dan, ik denk dat men liever een toer op biobrandstof of voor het goeie doel ziet.

En dan op zo’n proletenzender…..ik wordt al misselijk van de kleuren van het decor.

sieger
              Bijdrager

Ik vind het wel een leuk idee;)

ArvidW
                Donateur

Edjuh :
                  ik denk dat men liever een toer op biobrandstof of voor het goeie doel ziet.

Geen TTS bijmengen maar afgewerkt frituurvet omdat dat zo goed voor het milieu is (a)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

Edjuh
                  Bijdrager

Ik ken wel iemand die de hele groep kan voorzien:D

Sieger, ik ook, maar ik denk niet dat sbs daar interesse voor heeft.

speedbuxy
                    Bijdrager

Nee daar komen ze echt niet voor in harlingen is ieder jaar een rit met dik 200 brommer en dan ook nog oltimers in alle soorten en maten en met oude verdagen erop en daar heeft sbs z,n neus ook nog nooit laten zien.
                      Hoogst haalbare zou een zender uit de plaatselijke omgeving zijn, maar dan nog komt die denk ik ook pas als het minimaal een benefiet of sponsor tocht/rit betreft.

Jelle
                      Moderator

nou op tv noord holland, was anders 1,5 jaar geleden ook de zzt voor zundaps op tv 😉

VespaAvanti
                        Donateur

Niet geschoten is altijd mis;)
                          Ik zou het gewoon proberen bj SBS6:thumb

leon ciao
                          Bijdrager

oftopic : als er geen nieuws is en niks te doen is in het land, komen bij hart van ned. de onozellste dingen op, dus proberen kun je het altijd 😉

VespaAvanti
                            Donateur

Dat is zo ja, dan kunnen ze nog wel 10 minuten praten over een zielig hondje die in het water is gevallen ofzo:con
                              Volgensmij moet het toch wel te regelen zijn, en anders bij Pietje:D

adff
                              Bijdrager

dit past niet binnen het hart van nederland perspectief.

Als ze zelfs mensen waarvan de cross brommer gestolen is uitzenden, moeilijk is het niet om erop te komen.
                                Het zou denk ik zo moeten van:
                                “Ik zou zo graag meewillen naar de VCT, maar ik heb nog geen passende fabrizi cilinder gevonden, en zonder die cilinder kan ik echt niet komen”
                                Vader:
                                “Die fabrizi cilinder is echt de enige die past, die heeft ie echt nodig.
                                Ik reed vroeger trouwens puch”
                                presentator:
                                “zoals u hoort een echte brommer familie, zo vader zo zoon.”
                                Moeder:
                                “Dat vc is echt zijn lust en zijn leven, ik hoop echt dat iemand nog een fabrizi heeft liggen”
                                etc. etc.

>>kruin-ritsjerd<<

bij piet paulusma moet denk ik wel lukken hoor:D

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 712)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.