Vespa-Ciao.NL
:: VCT-2009 + Route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT-2009 + Route

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 712)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Onkruidzaaier
    Bijdrager

nouu,,, hansie zo overdreven hoeft het nou toch ook weer niet!
      het moet wel gezellig blijven hè!

Jelle
      Moderator

Ik vind eigelijk dat iedereen er gewoon voor moet zorgen dat zijn brommer helemaal top is, zodat we de bezemwagen kunnen weglaten.

VespaAvanti
        Donateur

Inderdaad, ben het met Jelle eens:thumb

Onkruidzaaier
          Bijdrager

Ja precies, misschien moet iedereen verplicht eerst 30 km rijden 😛 voordat ze mee mogen!
            Ik ben benieuwd of we weer 30 man bij elkaar krijgen!
            Jelle, heb jij niet het nummer van Jorinde? krijgen we mooi wat media-aandacht (A)
            Zou wel lache zijn!

Tonni
            Moderator

Ik doe ook mee!

Persoonlijk vind ik het idee van een ‘leider’ en een hekkensluiter niet raar. Dan houd je de groep (waarschijnlijk nog groter als vorig jaar) makkelijker bij elkaar, waardoor je uiteindelijk minder ‘wachttijd’ en meer ‘rijtijd’ zult hebben.
              Dus heb je meer de tijd om relaxed te toeren en een beetje rond te keutelen.

De leider kan afgewisseld worden, de hekkensluiter ook. Dat kun je overleggen/afspreken. Met de ZZT ging dit toch al redelijk mooi.

De walkie-talkies lijken mij ook zeer makkelijk om als het nodig is makkelijk contact te kunnen hebben tussen die twee. Dan heb je dus al geen Ewous meer nodig die de hele tijd op en neer raced om te checken of iedereen er wel is..

Bezemwagen hebben we wsch. niet nodig. Gewoon zorgen dat de brom goed is idd. en als iedereen wat onderdelen meeneemt komt dat altijd goed.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
              Moderator

Onkruidzaaier :
                nouu,,, hansie zo overdreven hoeft het nou toch ook weer niet!
                het moet wel gezellig blijven hè!

Je moet van de fouten van de vorige tour leren, dit is echt nodig.

Mike
                Topic starter

iedereen moet inderdaad zorgen dat zen brommer helemaal oke is:) walkietalkies zie ik in de praktijk niet werken.. aangezien zoiets als je rijdt onverstaanbaar is en als je stil staat kan je net zo goed bellen.

Hesjes vind ik wel een wel goede, maar die functie van kop en hekkensluiter moet wel goed vervult worden!

ik zal de route die ik in m’n hoofd had nog even duidelijker neerschrijven voor data weer gezeur over ontstaat!

het zal vanaf sint maarten over de dijken naar Alkmaar gaan, vanaf daar via de Beemster naar Amsterdam ( niet lang het water )
                  van Amsterdam naar Diemen , Hilversum en dan het Gooi in dan schuin afzakkende langs oostkant Utrecht over de heuvelrug, naar veenendaal.

dan heb je er ong 150 km opzitten en slaap plek zal ik daar gaan zoeken, dag 2 is naar het noorden rijden ( ong. Harderwijk.)
                  dan pak je namelijk de oostkant van de Veluwe. en dan de vanaf daar langs het water het laatste stuk van de zzt weer terug! tot aan Hoorn en dan naar huis. dit is ong. 170 km naar mijn schattingen.

nogamaals dit is een plan en is aanpasbaar he;)

Mike

Onkruidzaaier
                  Bijdrager

Ziet er top uit hoor Miky! Lijkt me wel een gave route!
                    Zoals al de vorige keer, stonden we al snel een kilometer uit elkaar. Dan werken die walkietalkies toch allang niet meer. Of als je in een dorp staat fzo.
                    Er moeten gewoon een paar mensen zijn, die wél in de gaten houden of iedereen er is en er niemand achterblijft. En als dat wel zo is een flinke toeter op hun brommer hebben zodat de rest het ook hoort en blijft staan..

PS. Dat over die dijken klinkt weer goed :D! wat een heerlijke weggetjes 😀

Mike
                    Topic starter

ik wil ook ven kwijt dat iedereen goed voor vervoer moet zorgen.

ik denk namelijk niet dat ik dit jaar met het busje naar Groningen kom om mensen op te halen.
                      het was best zwaar en niet iedereen was bepaald dankbaar bleek op de terug weg.

dus ga daar ook goed over praten. tonni heeft een aanhanger daar kan beroep op gedaan worden en miss dat crullie iets kan betekenen met een aanhanger. en ander iemand anders die wilt rijden. Flick heeft ook zijn rijbewijs tegen die tijd wel binnen.

regel dat goed mensen:)

Mike

Jelle
                      Moderator

dat van die hekkensluiter en kop persoon komt wel goed…
                        sowieso is het handig dat de hekkensluiter wel één van de snelste is…

VespaAvanti
                        Donateur

Gewoon de dag van tevoren vanuit Groningen naar de beginplaats toeren:thumb
                          Wij gaan dat hier vanuit Limburg ook doen denk ik8)

Tonni
                          Moderator

:bier:rules:worshippy:relax:thumb

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Onkruidzaaier
                            Bijdrager

Stephan, hou je er wel rekening mee dat het echt een klere eind rijden is naar sint maarten, vanuit limburg.. vanaf sint maarten zijn we vorig jaar met de auto 3 uur bezig geweest om thuis te komen, midden in de nacht :S. Maargoed, zelf weten :P.
                              Ik kan op zeker ook weer een auto+karretje regelen waar denk ik wel 4 brommers inkunnen..
                              dus vanaf eindhoven is er ook weer vervoer!

st3yn
                              Bijdrager

Ik ben ook weer van de partij denk ik! 🙂

Jelle
                                Moderator

Misschien niet zo gek voor de mensen die ver weg wonen, om anders de volgende dag naar huis te gaan ipv. de zelfde dag van terug komst.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 712)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.