Vespa-Ciao.NL
:: VCT-2009 + Route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT-2009 + Route

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 712)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

Zo is dat!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Jelle
      Moderator

zo ik heb ook betaald…

Mike
        Topic starter

ik die het ergens deze week voor batty, danny en mezelf in 1 keer;)

Mike

Daan777
          Moderator

Zo, net even betaald. Is trouwens meteen afgeschreven dus moet al aangekomen zijn.

Mike
            Topic starter

haha, ik bedoelde Danny, en dat is een vriend van mij, ben nu bezig zijn ciao mixie aan het opknappen, gaan we binnekort laten coaten

Mike

Daan777
              Moderator

Geil, is er een perso van?

Mike
                Topic starter

gaat komen;) ik heb net vandeweek enkel het blok eraf gehaald

Mike

Bartjee
                  Donateur

@ Daan, het wordt altijd meteen afgeschreven en dat betekend niet dat het ook meteen is aangekomen…

Ik zal ook maar eens zsm het geld overmaken:) Even wachten op mn loon donderdag

Jelle
                    Moderator

oja ik lees net:

De meeste kamers hebben eigen sanitair. Beddengoed en ontbijt zijn altijd bij een overnachting inbegrepen.

dus dat betekend geen slaapzak mee 😀

Edjuh
                      Bijdrager

Vet relaxed! Ik heb er alle vertrouwen in dat het weer helemaal geweldig wordt! Ik zal in ieder geval weer een flesje oogdruppels en misschien wat wondverzorgingsspul meenemen. Lijkt me, gelet op het aantal jankende gezichtjes vorig jaar(incl. het mijne), verstandig als meer mensen dat doen. Voor de mensen die het niet snappen, dat slaat op de pollen in de lucht waar ik normaal gesproken geen last van heb(geen hooikoorts), maar buiten de stad flink wind vangen had toch wel zn effecten. Ik zat zoals velen flink dicht, te tranen en te snotteren.

Bartjee
                        Donateur

Hmm misschien moet ik ook iets meenemen wat helpt tegen een zeeeeer dik oog?:P haha

Wordt wel zeker een relaxe route en volgens mij wordt de overnachting echt relaaaax:D

Edjuh
                          Bijdrager

Misschien kan je je ouders voor kerst een astronautenhelm vragen bart?

😛

hansieb
                            Moderator

Bartjee :
                              Hmm misschien moet ik ook iets meenemen wat helpt tegen een zeeeeer dik oog?:P haha

Wordt wel zeker een relaxe route en volgens mij wordt de overnachting echt relaaaax:D

Volgende keren maar wat experimenteren met wat bacardi enzo 😛

Daan777
                              Moderator

Ik neem wel wat pilletjes mee tegen het snotteren. Xzyzal, helpt bij mij altijd erg goed.
                                Oogdruppels zal ik ook meenemen.

Gaan we nog wat afspreken mbt gereedschap? Dat we niet met 40+ complete gereedschapskoffers achterop sjouwen?
                                Als we nou afspreken we wat meeneemt..
                                Bijv:
                                Thomas en Bartjee hebben sleutels 8/9 – 10/11 – 12/13
                                Daan en Arvid hebben zuigerstoppen – voelermaten – Schroevendraaier plat en kruiskop.

Het zal een stuk minder snel sleutelen dan wanneer je alles zelf meeneemt, maar het scheelt wel een hoop bagage.
                                En als we een lijst maken met wie wat meeneemt, lijkt me dat het helemaal niet zo’n sleutelchaos hoeft te worden.

Jelle
                                Moderator

die gereedschapslijst stellen we wel een maand van te voren op…

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 712)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.