Vespa-Ciao.NL
:: VCT-2009 + Route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT-2009 + Route

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 712)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Belachelijk bedrag, voor dat geld slaap je hier in groningen in een hotel… 😛

Kan volgens mij wel een stuk goedkoper

Jelle
      Moderator

ik heb nog wel iet anders dat is 30,- euro pppn. (incl. ontbijt) maar dat is in Arnhem, helaas kan ik niks goedkopers vinden 🙁 alles is al volgeboekt…

speedbuxy
        Bijdrager

Ik zal ook wel even mee zoeken hoemeer er kijken hoe beter, plus we hier in huis een hoop camping boekjes hebben van nl dus misschien dat daar wat meer in te vinden is dan op internet;)
          Maar zowiezo een gat in de markt daar in die hoek dat alles nu al vol zit.

Edit:
          Misshien is het ook een idee eens te polsen hoeveel erg geen bezwaar tegen een tent meenemen hebben zoals avanti.
          Als er bv nog 10 zijn die dat geen willen dan hoef je voor minder mensen een bed te regelen en worden de kansen weer ietsje groter.

Jelle
          Moderator

ja en weet je wat het is, daar in die hoek zitten al ontiegelijk campeerboerderijen (ik heb er wel een stuk 10 gemailt en een stuk of 6 gebeld)
            echt onbegrijpelijk ze zitten allemaal vol?

diac
            Bijdrager

misschien voelen ze zich bedreigd omdat je met zo’n grote groep komt?:lol

Batty
              Donateur

ik denk dat het aantal afschrikt.
                vroeger gaven wij ons op als een scouting groep dat opend deuren.

VoNcKjE
                Bijdrager

ik vind camping ook geen probleem zolang mu citta ma goed vast zit=)
                  desnoods ga ik slapen met dat ding aan mij vast met un keting:lol

maar ik had nog een idee:con
                  is het niet een goed/leuk idee om tshurtjes te laten drukken met vespa-ciao.nl erop en dan alemaal het zelfde shurtje
                  ik kan het hier namelijk best goedkoop regelen:D

Daan777
                  Moderator

Jelle :
                    ik heb nog wel iet anders dat is 30,- euro pppn. (incl. ontbijt) maar dat is in Arnhem

De 30 euro vind ik geen probleem.

VespaAvanti
                    Donateur

Dat van die shirtjes vindt ik wel een goed idee VoNcKjE:worshippy
                      Mischien kan jij dat wel regelen toch?
                      Zou wel mooi zijn, gewoon ff een ontwerp maken, en nagaan wat het kost als je er 50 zou laten maken;)
                      Als het niet al te prijzig is denk ik best dat iedereen er een wil:D
                      Of gewoon verplicht stellen en in de prijs van de slaapplek erbij doen:P

Jelle
                      Moderator

dat van die shirtjes zaten wij ook al over te denken…

maargoed onze prioriteit heeft nu eerst een slaapplek vinden 😉

VoNcKjE
                        Bijdrager

ik ben net bij die zaak geweest en uitgelecht wat ik wilde enzo en dan wou die het wel voor 9 euro per shurtje doen,vind ik persoonlijk erg goedkoop:con

VespaAvanti
                          Donateur

Is inderdaad wel erg goedkoop ja:kots
                            Als je het via internet doet kosten ze nog maar 2,50 ofzo geloof ik als je er 50 pakt.

VoNcKjE
                            Bijdrager

wtf? dan als iedreen ze wil moet jij ze maar laten maken voor dat geld8)
                              dan is die 9 euro bij die winkel tog best veel:boos

Mike
                              Topic starter

die 2,50 moet dan wel haast zonder tekst zijn…

maar dat willen we miss via jmpb doen, dan kost het miss wel even iets meer, maar dan is het bedrag wel deels gesponsord en hebben we meer teksten beschikbaar

dat slaapplek regelen krijgen we iig nu al een slappe zak van. Jelle en ik zijn iig alweer hard aan het nadenken over een her intree van de ZZT.. 2009 variant. we verwachten ook dat niemand dat een mega probleem gaat vinden aangezien die route gewoon schitterend is,

( maar we zoeken nog steeds! )

Mike

Tonni
                                Moderator

Over de shirtjes: Ik heb een dikke week geleden hier al contact over gehad met JMPB, wat mij betreft wachten we eerst af of dat iets wordt.
                                  Misschien kunnen/willen ze een leuke aanbieding doen..

Ik vind het trouwens bijna ongelofelijk dat al deze slaapgelegenheden vol zouden zitten. Ik denk dat ze hun opties nog even open willen houden zodat ze misschien nog een groep voor een heel weekend of lang weekend scoren. En dus beweren ze gewoon dat ze vol zitten..
                                  Als ze ons de slaapplek bieden voor die ene nacht dan kunnen ze waarschijnlijk die andere nacht niks meer pakken.
                                  Veel willen minimaal een weekend…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 712)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.