Vespa-Ciao.NL
:: VCT-2009 + Route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT-2009 + Route

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 712)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

Lijkt wel mooi inderdaad maar ik weet niet of ze ook voor één nacht willen gaan.
      Er zit niet zo heel veel in die omgeving dat geschikt is voor zo’n grote groep tuig…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Mike
      Topic starter

uhuh klopt, maar we zullen contact opnemen. voor een weekend prijs staat 990 euro en dat gedeelt door 40 is 24 euro, dus dat is enigszins te overzien, dan zal je met ontbijt/schoonmaakkosten/belastingen rond de 30 uitkomen.

als we daar mee gered zijn…

Mike

Jelle
        Moderator

ik heb gister al wat van die slaapschuren gebeld, maar de meesten willen alleen voor 2 nachten (net zoals de stay okay) en dan wordt het naar mijn mening te duur voor sommige mede rijders.

deze moet ik als ik vandaag even tijd heb nog bellen:

http://www.poelakker.nl/

Groepsaccommodatie Veluwe

http://www.deblauweschuur.nl/
          http://www.ymcakampeercentra.nl/pages/boshuis/index.html
          http://www.ymcakampeercentra.nl/pages/leusden/index.html

Ik hoop dat we daar 1 nacht terrecht kunnen en niet voor de prijs van 2 nachten!

Mike
          Topic starter

ja is goed, doe dat:) wat een onzin dat je alleen 2 nachten kan, 30 euro is wel wat duurder, maar ik vindt t nou ook weer niet absurd ofzo, als je mensen voor een bedrag dat rond de 35 euro ligt een weekend ken geven met 2 overnachtingen en een ontbijt ( bij batty en ergens anders dus) is het best te overzien..

maar bel nog maar even aardig wat rond dan

Mike

Jelle
            Moderator

ik heb alvast wat mailtjes gestuurd, want ik kan nu niet vrijuit bellen op mijn werk…

Ewous
              Bijdrager

@piet: Dat word een lamp op me hoofd piet, ik heb tog een snorbrommertje:P

@arvidw dat is ook wel te doen tog die 49 mensen:P

@iedereen langs de kant van de weg in een tent mar dan;) op avontuur tog:P

Jelle
                Moderator

we kunnen natuurlijk ook gewoon in de buitenlucht gaan slapen, stiekum in het bos… hahaha

kampvuurtje erbij enz.:bier

Batty
                  Donateur

ArvidW :
                    Brommer opvoeren en de carravan van Batty meesleuren :haha

ik vindt het best dan lig ik te minsten nog goed:thumb

VespaAvanti
                    Donateur

Opzich zou het best kunnen, iedereen een tentje mee en een camping volzetten:D
                      Gewoon een aardige vader met aanhanger regelen die alle tenten naar de camping brengt en klaar ben je:thumb

Jelle
                      Moderator

tentjes zelf meenemen is toch ook niet zo’n probleem, ik denk alleen niet dat iedereen zin heeft om na 3/4 dag rijden nog zijn tentje op te zetten en zijn lucht bed op te pompen.
                        Vandaar dat we zoeken naar iets met een dak en een bed voor iedereen 😉

VespaAvanti
                        Donateur

Oke, alleen snap ik dat van het tentje opzetten niet helemaal.
                          Is toch geen probleem, zijn de laatste loodjes voor die dag toch?:?

Toen wij op vakantie naar Franeker, Friesland gingen, vertrokken we om 4 uur smorgens, om vervolgens om 4 uur smiddags aan te komen en nog vrolijk ons tentje en zelfs ons hele ´´kamp´´ op te bouwen8)
                          Dat was 325 km op één dag dus moet opzich goed te doen zijn;)

Maargoed, een fijn bed is natuurlijk altijd 10X fijner dan een luchtbed:lol

Jelle
                          Moderator

Weet je wat het is, als je met zo’n grote groep rijd dan duurt alles veel langer, zo duurt ff tanken al gauw een half uur/ 3 kwartier…
                            En het rijden van 160 km duurt ook wel wat uurtjes.
                            Kijk als we om 8 a 9 uur gaan rijden komen we waarschijnlijk pas rond 6 a 7 uur aan hoor(het kan natuurlijk zo zijn dat alles goed gaat en we er al om 3 uur zijn) maar je moet altijd van het langste scenario uitgaan…

dus stel we komen om 7 uur aan, dan gaan we eten… dan is het al gauw 9 uur en om dan nog je tentje op te zetten.

(ik persoonlijk vind het niet erg, maar niet iedereen is zo actief als ik 😉 )

VespaAvanti
                            Donateur

Oke, dan snap ik het wel;)
                              Zal wel goedkomen:thumb

Jelle
                              Moderator

nou “de blauwe schuur” is volgeboekt dat weekend, bijna alles is dat weekend volgeboekt,(is het een speciaal weekend ofzo?)
                                dus die wordt het ook niet

ArvidW
                                Donateur

Geen tent, ik wil niet heel de dag tentspul meezeulen;):p

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 712)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.