Vespa-Ciao.NL
:: VCT-2009 + Route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT-2009 + Route

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 712)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

ArvidW :

VespaAvanti :
      50 als minimum snelheid lijkt mij ook beter, is hard zat, zeker met zo’n grote groep want die loopt toch altijd uit elkaar.

Nee, gewoon netzoals vorig jaar minimaal 60. Dat was op zijn tijd gewoon heerlijk, lekker ff doorrijden.:D

Je voer je brommer maar gewoon op, hebt spullen zat ervoor :pest

Voor mij is het geen probleem, maar kan me heel goed voorstellen dat er zat mensen zijn die het te hard vinden:!
      En hoe vaak haal je 60 nou helemaal, bijna nooit met zo’n grote groep:!
      Ik zou gewoon 50 doen, als je dan je gas ff open wilt trekken wacht je maar even als je teveel voor ligt;)

hansieb
      Moderator

Wel op de afsluitdijk 😀

Maar wat wel gebleken is als we sneller reden ging er meer kapot!

Het is gewoon lekker om soms het gas ff open te trekken, als je 50 rijdt zit je altijd achteraan…

Edjuh
        Bijdrager

VespaAvanti :
          Voor mij is het geen probleem, maar kan me heel goed voorstellen dat er zat mensen zijn die het te hard vinden:!
          En hoe vaak haal je 60 nou helemaal, bijna nooit met zo’n grote groep:!
          Ik zou gewoon 50 doen, als je dan je gas ff open wilt trekken wacht je maar even als je teveel voor ligt;)

Als ze het te hard vinden hoeven ze niet mee.

Wij reden op de zzt heel vaak 60, gaat prima. Je bent al trager met zo veel man dus je moet wel een beetje doorrijden als de weg zich er voor leent.

Mijn en robin’s weg naar de afsluitdijk vanaf medemblik was een heeeeele lange weg die er weliswaar mooi bij lag door het weer, maar waar je echt geen 45-50 zou willen rijden! Gewoon lekker 60+:thumb

Soms is 50 wel prettig, en er wordt vaak genoeg 50 gereden, maar zoals hans zegt afwisselend is het best.

Bartjee
          Donateur

Ja idd wat Edjuh zegt, op zzt reden we toch redelijk vaak 60+.. Echt veel lange wegen op die route en dan is het toch wel fijn als je soms even door kan gassen. 50 is echt te langzaam.. je moet 50 niet zien als de gemiddelde snelheid die we rijden want dat is het idd bij lange na niet, maar op veel stukken hebben we vorig jaar toch zeker wel hard gereden

Jelle
            Moderator

46 man :con

Weten jullie wat dat betekend….

dat betekend dat niet iedereen in Sint Maarten kan slapen, maar wees gerust ik heb in Heiloo ook nog wel plek voor 8 tot 10 man in mijn serre 😉
              En ik heb ook nog 2 slaapkamers ter beschikking.
              (dus als ik dan nog woon waar ik nu woon, heb ik nog voor 15 man plek)

Mike
              Topic starter

jep inderdaad, bij 48 man gooien we de aanmeldingen dicht omdat ewout en jeffrey (Gefret) ook meerijden.

50 mensen is de max

nou dat hebben we dus al bereikt

dus bij deze aanmeldingen onder voorbehoud van afvallers gesloten!!!!!!!

Mike

Tonni
                Moderator

Ik weet natuurlijk niet of het qua overnachtings lokatie te regelen is, maar anders zou ik meer als 50 ook niet zo’n probleem vinden hoor! Ik denk wel dat er dan gewoon in twee groepen moet worden gereden om het geen chaos te laten worden.

En dat er geen 50 man bij Batty kunnen overnachten lijkt me logisch, dus daar moeten we ook nog iets voor bedenken.
                  Misschien is er een camping in de buurt of zo?

jelle: er kunnen bij mij al 15 mensen slapen, als ik geen ander huis heb gekocht…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

Ik slaap wel naast mijn brommer buiten.:pest

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

Mike
                    Topic starter

dr is wel een camping in de buurt maar dan krijg je weer gezeur omdat dan dan ene persoon voor een camping betaald en de andere niet, of je moet iedereen weer een deel laten betalen. maar ik vind 50 man meer als zat

Mike

Onkruidzaaier
                      Bijdrager

Pak de megafoon maar vast in! Anders kan je er nooit overheen bleren 😛
                        Of een scheepshoorn op je Ciao 😉

(nee echt, serieus)

VespaAvanti
                        Donateur

Jammer dat we niet bij mij thuis langs komen met de Tour:P
                          Wij hebben hier een weiland van een halve hectare, als we zat tenten zouden regelen zou je hier nog wel met 400 man kunnen overnachten=)
                          Jammer dat het bij 50 ophoudt, 2 vrienden van mij wilde zeer waarschijnlijk ook mee maar dat gaat nu helaas niet door waarschijnlijk:(

superindo
                          Bijdrager

aangezien mn oude ciao het frame al behoorlijk slap is geworden:( heb ik vandaag een nieuwe ciao gekocht voor de vct 2009:D
                            I’ll be there:thumb

zijn mensen uit omgeving groningen met wie ik kan meerijden?

hansieb
                            Moderator

@superindo

Komt goed joh, maak je daar nou maar geen zorgen over.

Batty
                              Donateur

50 man is meer dan genoeg bij mij thuis er zouden wel meer mensen bij kunnen maar voor de mensen die bij mij al zijn geweest
                                die weten ook , ook al woon ik op het rand van het dorp met weinig buren ik heb zewel dus ik wil de overlast wel binnen de perken houden.
                                zodat we in de toekomst het ook nog gezelig hebben.
                                en met zoveel man is de zijn de toilet voorzieningen ook niet meer te regelen.
                                vorig jaar konden er nog wel wat mensen douchen dat is nu zeker uitgesloten,dus hou daar rekening mee.
                                het lijkt allemaal prachtig zo veel mensen maar er zit een boel geregel aan en het moet ook leuk blijven voor de mensen die het regelen( mike en jelle)want meer mensen betekend hogere kosten dus ook meer risico dat het fout gaat.
                                het zou een domper zijn als zo iets leuks dan stuk zou lopen.

Tonni
                                Moderator

We moeten sowieso een bijdrage rekenen voor het verblijf bij jou Peter. Ik bedoel: beetje bier en andere drinkerij ’s avonds, ’s morgens een ontbijtje. Dat is niet gratis…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 712)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.