Vespa-Ciao.NL
:: VCM2011 foto topic

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCM2011 foto topic

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pepko
    Topic starter

plaats hier de vcm foto’s en filmpjes.

ik zal maar beginnen.
      rond een uur of half 2 reed ik door grunn, en de regen kwam met bakken naar beneden.
      bij de bristol stonden onder de viaduct een groepje citta’s en een paar ciao’s te schuilen.

5 minuten later kwam ik aan op de meeting plek, en gelukkig was het net weer droog.
      er hing zo’n goede sfeer dat m’n vader en m’n zusje de hele middag zijn blijven plakken.

dus hier mijn foto’s:

en nog filmpjes: (gemaakt door men zusje)

ritze
      Bijdrager

! denk aan de groote mijn internet trekt dit echt niet !

(tenzij mijn internet gaar is maar andere pagina`s gaan perfect)

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

Docs
        Donateur

Gaat hier prima 😛

Piet30
          Donateur

here my pics

Steven
            Donateur

he dat ben ik! ik heb me erg vermaakt gister, zeer geslaagde bbq en loting :thumb helaas niet mee getourd omdat op de terugweg gisteravond mijn blok erg rare knarsende geluiden maakte, en vermoedelijk de lagers aan vervanging toe zijn.

Coopering
              Bijdrager

very good milch shake at a irish pub at city!

Breakfast:

a big thanks to the good organisation and people like martino who guided us to the meeting point. meeting was great this year for us, good informations and a much better track than last year!

speedbuxy
                Bijdrager

Coopering :

That,s a nice pic:thumb

@ritze
                  Ligt niet alleen aan jou hoor bij mij liep firefox ook vast of ik moest 15min wachten voor openen van de pagina:D:|

Dus mijn pics en filmpjes zijn ook wat laat, maar durfde voordat de uploads op youtube klaar waren de pagina ook niet meer te openen.
                  Maar maarten heeft de pics in de tussentijd verkleind zie ik wel:thumb

Hier mijn pics

Hier het wacht moment op de regen die pepko ook beschreef.

Nou heb ik wel het idee dat het wachten werd gedaan omdat wij dat als gasten graag wouden, want groningers zelfs fietsen er gewoon doorheen:?
                  Ik heb mensen voorbij zien komen die zelfs zwemmend in het zwembad nog droger waren gebleven:D

@ the meeting

Een stukje kunst:thumb
                  (deze is evt klikbaar)

Javad in 1 van z,n vaste houdingen:D

En dan nu de aandacht voor het volgende.
                  Wie kent of herkend deze brommer?

Neem dan contact op met de plaatselijke politie.
                  Onderneem zelf geen actie, want zoals u ziet is deze man een stone cold killer:D

Pit stop omdat florian graag even z,n carb eronder weg wou halen:D
                  (just for fun)

Inlaad actie harderwijkers.

Voor de rijders die denken wat laad max dat toch professioneel in.
                  Ik weet uit ervaring dat hij dit prachtig werk vind en het dus ook geen probleem vind om anderen hun brom in te laden:D
                  Met warm weer vind hij dit zelfs zo mooi dat hij er wel een kleine vergoeding voor over heeft:D

De filmpjes

Deel 1

Deel 2

Martino
                  Moderator

Voor aanvang van de meeting ” a little fun with a miniciao ”

Vervolgens met een clubje naar de meetingspot toe rijden en halverwege eens lekker schuilen voor een regenbui.

Uiteindelijk aangekomen bij de meetingplace

Hier is wat heen en weer gereden, op de roller getest en kon je gelaserd worden.
                    Maar kon je natuurlijk ook je rubber op verschillende manieren slijten.

Na de meeting zijn we in colonne naar het scoutingebouw gereden. Waar we gezellig de BBQ hebben aangestoken en lekker over de hobby hebben kunnen keuvelen. Alhoewel het misschien niet iedereen was opgevallen, maar bij aankomst werden we door het volgende bordje verwelkomt.

De volgende dag was er nog een klein clubje over om te gaan toeren. De Groningers die thuis sliepen zijn met een clubje weer naar de scouting gereden om met de toer te gaan starten. Aan het wachten op onze herrieschopper…

En voor vertrek van de toer.

speedbuxy
                    Bijdrager

Martino :
                      eens lekker schuilen voor een regenbui.

Ja das weer eens wat anders dan je tot je onderbroek nat te laten regen of niet:D

Ja dit was weer eens wat nieuws. Wij Groningers rijden anders meestal gewoon door de stromende regen idd.

Edit
                      Drag race Max vs Peter

Jarco
                      Bijdrager

Heerlijk materiaal allemaal. 😀 :thumb

peter139
                        Bijdrager

Mooie foto’s en beeldmateriaal.

@buxy: mooi dat je zoveel filmt altijd leuk om te zien. Je hebt een mooie rijstijl:)
                          Ook leuk dat je de race nog even hebt gefilmt tegen max. Het scheelt elkaar niet veel, maar max is net even sneller.

Ik zal mijn foto’s ook nog even plaatsen.

MHR
                          Bijdrager

In die dragrace had Max toch de eerste meters voordeel, met zijn Finstone start 😛 :thumb

Waarom?

@MHR,

Ja dat klopt idd maar reed dit weekeind ook met een kapotte drukveer en dus slippende snaar, vandaar de flinstone start:P Normaal is de citta dus sneller weg maar moet ook zeggen dat de ciao van Peter fantastisch rijd:thumb

ritze
                              Bijdrager

heeft er iemand toevallig filmpjes van de roller bank gemaakt? mijne zag je niet goed
                                greetz ritzzz

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                Link naar Mijn collectie / Projecten.

Martino
                                Moderator

Volgens mij is Andree nog bezig de rollerbankfilmpjes aan elkaar te plakken in een compleet rollerbankfilmverhaal. Hij heeft al wel de highscore van Waarom? op youtube staan.

Overigens zit er toch minder verschil tussen de twee uitlaten(Calibrata, Canon) dan aanvankelijk de gedachte was.

Mooie dubbel post:D
                                  En max zijn scores staan er al op omdat hij daar om vroeg, zodat hij ze in zijn perso kan plaatsen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.