Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VCM 2019 – 3&4 Aug – Groningen
- Dit onderwerp bevat 97 reacties, 37 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 6 jaren, 7 maanden geleden door si-sovrano.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
Plan A. Ook voorkeur voor Groningen ivm traditie.
Eerste weekend augustus zou mij goed schikken
AnoniemIs er al wat meer bekend over de datum en locatie voor de VCM?
27 juni 2019 om 22:05 #788105Datum is eerste weekend aug staat vast ,en dit weekend de locatie bekend maken.
28 juni 2019 om 09:37 #788113
AnoniemDatum is eerste weekend aug staat vast ,en dit weekend de locatie bekend maken.
👌
28 juni 2019 om 22:37 #788138Bij deze qua datum aanwezig,
3 juli 2019 om 15:20 #788254VCM2019 komt steeds dichterbij mensen.
Hou het eerste weekend van Augustus vrij👌🏽Zoals velen van jullie hebben vernomen was de locatie niet helemaal duidelijk. Utrecht of toch Groningen zoals altijd.
We zijn er toch met het team uitgekomen dat VCM in Groningen is. Zoals vorig jaar is de locatie weer Westpoort, dit ligt net op de grens van de stad.
Een rollerbank, drinken, showcasen van brommers is weer 1 dag. In de avond zullen we gaan BQQen met een Bingo zoals altijd. De tweede dag zullen we mooi gaan touren!Kunnen de mensen laten weten wie graag willen overnachten? Dit kunnen wij regelen, maar moeten we wel weten hoe je komt en of je dus wil blijven slapen.
Morgen zal ik dit topic updaten over de locatie en op het forum de promotie starten. Samen op onze social media.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele RacefrikandelGelukkig wat meer info, naar ik begreep dat deze wellicht niet door zal gaan dit jaar. Het is toch een mooie traditie de VCM welke in onze hobby van tradities en nostalgie niet mag ontbreken. Ik was met een andere user al bezig om zelf iets op touw te zetten hier in Grunn en vinden dat we zoiets moois in stand moeten blijven houden.
Een slaapplek heb ik niet nodig, maar ben er zeker bij.
6 juli 2019 om 22:34 #788355Duidelijke taal thomas. VCM GRONINGEN. BBQ BINGO ROLLERBANK MEETEN. 👌👌👌👌GRONINGEN👌👌👌👌
Mooi dat het in Groningen is. Ik ben er bij en wil graag een slaapplek reserveren.
Mooi 😀
Ik ben er graag weer bij!
Gaan we naar dezelfde camping als vorig jaar?7 juli 2019 om 09:51 #788365Ik kom waarschijnlijk wel even buurten 😎
Slaap thuis.TICKLING BARN7 juli 2019 om 10:53 #788371Gezellig Crullie
7 juli 2019 om 11:06 #788373Aanwezig bij de meeting en tour

Slaap plek niet nodig, tuf hem s,avonds weer naar huis.7 juli 2019 om 11:25 #788375Aanwezig bij meeting, tour en BBQ.
Graag ook een slaapplek -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.