Vespa-Ciao.NL
:: VCM 2012 foto’s/filmpjes topic

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCM 2012 foto’s/filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

xDanielcitta
    Bijdrager

ik sta er eindelijk eens goed op 😛

Martino
      Moderator

Die Buxy ook. Je kiest ook echt net de route waar je helemaal 1 richtingsverkeer hebt. 🙂 Maar als stugge Fries heb jij daar geen zin in om rekening mee te houden. 😀 Zo te zien op film lijkt het alsof Vincent prima kan mee rijden en toeren met die kar achter de brommer.

Vincent
        Donateur

Het toeren gaat prima met de kar, ik moet alleen mijn blokje even iets kietelen. Hij had nu net niet genoeg koppel met wegrijden vanuit stilstand. Of misschien de volgende rit toch weer een vario monteren.

VespaAvanti
          Donateur

Dit jaar was ECHT NICE! Mooi weer, mooi lang stuk kunnen touren en geslaagde meeting/BBQ8)
            Alleen wat jammer van de stank voor dank achteraf:P
            4 grote vuilniszakken afval mee naar huis gekregen…

Was niet zo’n ramp hoor, is inmiddels al verwerkt en afgevoerd, kleine moeite;)
            Zo nu heb ik mijn bijdrage weer geleverd voor dit jaar:lol:P

Maargoed, laat het volgende op de agenda maar komen:thumb

Spulleke!

Dit filmwerk heeft ook wel wat8)
              Is toch eens wat andere koek dan dat we meestal voorgeschoteld krijgen:thumb
              i like it8)

speedbuxy
              Bijdrager

Ja alleen zou je voor dit film werk toch echt vario moeten hebben want met poeli is dit niet relax.
                Zeker niet als een bepaalde appingedammer op een oranje ciao (zal geen namen noemen:lol) iedere keer vet lang op zich laat wachten omdat ie ergens achterin aan het treuzelen is:lol

Tonni
                Moderator

Ik vond het heerlijk om weer eens lekker relaxed rond te tuffen, ik ben wel vaker hekkensluiter geweest met toertjes.
                  Is ook een paar keer nuttig geweest hoor!(ook deze toer weer):thumb

Er waren een paar momenten dat ik mijn rode wel gemist heb maar overall vond ik het ook wel lekker ontspannend toeren, zo op poelie en lekker stil:D

Dat merkte ik ja:D
                  Ik was dit eigenlijks ook van plan alleen liep dit weer op niks uit:D

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Martino
                  Moderator

Heeft even geduurd betreft de enkele foto’s en filmpjes, maar ik zal hierbij ook een duit in het zakje doen.

Op de zaterdag van de meeting. Bij aankomst een klein rondje gedrait langs de velden… Direct werkt er hier en daar wat gesleuteld om later wat heen en weer te rijden en te wachten op de rollerbanktest. Stilte voor de storm.

Hieronder een foto van de strip waar er werd gereden en enkele sprintjes werden getrokken.

Toen uiteindelijk de roller was gearriveerd, gelijk maar gebruik van maken natuurlijk.
                    Ik heb dan deze keer geen filmpjes en scores bij gehouden, maar verrassingen zaten er wel weer tussen.(De RV blokken liepen verassend goed dit jaar)

De Si van Vincent met aanhanger.

Na de meeting was het een klein stukje naar de scouting. Een aantal mensen zijn naar huis gereden, maar een groot gedeelte is mee gereden naar het clubgebouw van “de Jutters” waar wij met alle plezier gebruik van hebben kunnen maken.
                    Hier hebben we gelijk de BBQ ontstoken en hebben we de benodigde calorieen naar binnen gewerkt.

De avond hebben we ook weer een “bingo” georganiseerd. Mede met onze sponsoren en wat eigen inbreng een prijzen pakketje samegesteld. Hieronder een aantal prijswinnaars.
                    Javad met zijn 43mm Athena

Deze stickers zijn eigenlijk niet eens verloot maar moesten natuurlijk direct naar Speedbuxy.
                    Let ook op het jaren 90 waasje over de foto. 😀

En nog een prijswinnaar overspoeld met een prijzenpakket.

Onze Lex kon nog steeds de kar trekken.

In de nacht alweer ben ik samen met buxy een stukje mee gereden zodat hij de stad goed uit reed richting Leeuwarden.
                    Helaas was mijn keuze om over wat hobbelend betegelde fietspaden te rijden wat minder voor mijn voorwielas.
                    Deze is daarom ook gebroken en ik heb naar huis moeten lopen en nachterlijk moeten sleutelen om alsnog de volgende dag aan de start van de toer te verschijnen.

Na demontage lag de as er zo bij.

Volgende dag (na weinig slaap ;)) Klaar voor de toer richting Lauwersoog.

Lekker weer, dus lean back on Ciao

Wel het nodige pechgevaletje waarna deze Ciao helaas niet meer kon doorrijden.
                    Er waren wel 3 sleutelaars tegelijk mee bezig.

In de tussentijd was Spulleke zoek geraakt omdat hij weer opzoek was naar een ijzerzaag.

De bewoners hier vonden voor hem uitkomst en zijn voorspatbord kan netjes gezaagd worden.
                    Tanken moet ook gebeuren.

Evenals een high speed driveby op een stukje weg waar dit mogelijk is.

Ergens onderweg kwam ik nog deze persoon tegen. Geheel in sync met de natuur.
                    Meditatie Alex.

Ook heb ik nog een foto voor Clemens.

Nog een kleine herrinnering aan de Medaille.

xDanielcitta
                    Bijdrager

leuke filmpjes en fotos 😛

pepko
                      Topic starter

haha Clemens met zijn avond 4-daagse medaille :p

wanneer word de vespa avondvierdaagse gehouden dan?

Waarom?

Weer flink wat foto’s en film materiaal om nog even terug te kijken op een zeer geslaagd Vespa weekeind:thumb

Wat betreft het weer mogen we echt van geluk spreken en kon haast niet beter8) Ook de tour zondag verliep voral chill… en dat beviel me best. Zo nu en dan werd het gas natuurlijk even open getrokken maar over het algemeen werd er lekker rustig gereden en mag wat mij betreft vaker zo:thumb

Dank aan ieder die dit weekeind weer mogelijk hebben gemaakt en volgend jaar zijn wij Harderwijkers zeker weer van de partij!

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

Ik heb het liggend vanaf de grond nog even gefilmd.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

Daan777
                            Moderator

Op deze meeting/tour:

Was Stephan super geconcentreerd zijn sla olie aan het overgieten

Probeerde Stephan niet al te veel op te vallen..

Op de lelijke mensen scouting

Was Alex een nieuwe manier van BBQ’en aan het testen

Was er voor het eerst(?) een vrouwelijk member mee

En was het totaalplaatje heerlijk om aan te zien

xDanielcitta
                              Bijdrager

haha 😛

Frank80cc
                                Donateur

waarvoor kreeg hans een boete dan ???

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.