Vespa-Ciao.NL
:: VC.nl Meeting/Tour 2013 – 3/4 Aug.

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VC.nl Meeting/Tour 2013 – 3/4 Aug.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 169)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Javad
    Donateur

Ik ben er ook niet bij, er zijn wat dingen tussen gekomen.
      Veel plezier dudes.

<3 Thunderstone
      Check mijn perso!

Jelle
      Moderator

Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij, mits het redelijk weer is natuurlijk…

erikbloemberg

wij gaan zo die kant op na ff sleutelen

gr erik petertje edward astrid en ronals

DinoH
          Donateur

Ik heb helaas problemen met vervoer :(. Dus misschien wil iemand mij ophalen en anders houd het helaas op 🙁

Jelle
            Moderator

Posten jullie zo wel even een paar fotootjes?
              Ben wel benieuwd naar de opkomst etc.

Docs
              Donateur

Komen er aan! 😉 Vergeleken met de vorige jaren viel de opkomst wat tegen 🙁 Maar misschien zijn er nu/straks bij de BBQ meer 🙂

Dit is makkelijker dan per foto plaatsen 😛 Mocht iemand een foto in origineel formaat willen moet hij maar ff pm’en 😉 Origineel formaat wil namelijk niet geüpload worden naar mijnalbum…

http://www.mijnalbum.nl/Album=FUI87RWC

erikbloemberg

zo we zijn weer thuis ik was met petertje ronald astrid kurwa en edward na de meet.

het was bere gezellig de meet de bbq en de rit naar groningen en trug.

jammer dat de opkomst zo laag was.

gr erik

Gerarduz
                  Donateur

Leuke dag , mooi rustig en gezellig geslaagde BBQ wat dat is heel erg goed verlopen !

Ondanks dat niet iedereen kon kmken , is het naar mijn mening WEL geslaagd:thumb

speedbuxy
                    Bijdrager

Vond het ondanks de lage opkomst ook zeker nog goed geslaagd en gezellig:thumb
                      Hier een handje vol foto,s.

En een filmpje met van alles wat.

Morgen nog even lekker te toeren en een visje happen:thumb

Gerarduz
                      Donateur

Ik vertrek nu naar de Esserberg:thumb

hansieb
                        Moderator

Yo wij staan hier bij esserberg en gaan over 15 minutentoeren 🙂

Crullie
                          Donateur

Net thuis van een gezellig Vespa weekend, ondanks de matige opkomst was het wel gezellig op de meeting, bij de BBQ kwamen de verhalen los en werd er nog even gesleutelt voor de lol en duidelijkheid, tourtje werd een soort van bonnefooi tour waarbij mijn verse DR50 steeds meer last begon te krijgen van een flinke dip onderin en steeds moeilijker op gang kwam.
                            Bleek een voorbode te zijn van een vast loper, gelukkig niet te ver van mijn huis en zo goed aan het einde van de tour.

Mazzel :thumb Timrex heeft me het laatse stukje naar huis geduwd, Timrex en QuicklyHeitser zijn net vertrokken weer naar duitsland.

Fototoestel hangt aan de lader dus die komen later in het andere topic.

TICKLING BARN

Florian
                            Topic starter

Helaas ben ik niet bij de meeting en BBQ geweest, maar vandaag wel een heerlijk ritje gereden met een leuke groep.
                              waren onderweg wat pechgevalletjes maar dit blijft altijd en doe je niks, het was lekker weer dus heb het zeker niet als hinderlijk ervaren:thumb

Het einde van de tour werd afgesloten als een ware thriller. Een grote groep reed op de autoweg, waarvan een groot deel door rood reed. Ik reed met +- 70km/h op het fietspad. Zie ik ineens met een bloedgang politie langsrijden die richting de gasten die op de autoweg reden. Buxy, Mitchel en ik schoten meteen een zijstraatje in om vervolgens via een alternatieve route richting het eindpunt te rijden. Al met al liep het met een sisser af, want zelf de politie haalde de andere groep in zonder ook maar om te kijken. Gelukkig maar;):lol

QuicklyHeizer
                              Bijdrager

Ik ben ook weer thuis. Het was echt een leuke weekend. Helemaal bedankt crullie voor de slaapplek en alles!

timrex
                                Bijdrager

Thank you Guys for the great weekend. Also thanks to Crullie for the housing. :thumb

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 169)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.