Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VC.nl Meeting/Tour 2013 – 3/4 Aug.
- Dit onderwerp bevat 168 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 7 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 augustus 2013 om 07:05 #525997
Oke, dan weet ik het te vinden !
Tot hoelaat zal het tourtje duren ? Aangezien ik in de na middag nog weg ga ..
1 augustus 2013 om 10:13 #526535Kan iemand 1 of meerdere partytenten regelen ivm weersvoorspellingen voor zaterdag?
1 augustus 2013 om 16:30 #526536Terug van vakantie :lol koffie drinken, uitpakken, en dan de bruine Ciao maar eens klaar maken voor de Meeting
TICKLING BARN2 augustus 2013 om 10:50 #526540Hopelijk een mooie vakantie gehad Crullie, ik ben benieuwd naar je bruine Ciao dit weekend?
Gisteren met Broezert nog even een rondje gereden met het lekkere weer. Onder andere nog even bij de meetinglocatie geweest en je bent dan al weer gauw een tankje verder op zo’n dag.
Zo ligt de meetingsspot er momenteel bij.

2 augustus 2013 om 11:37 #526541Ik krijg het al warm bij het zien van die helmen(sweet smiley:lol)
Maar meeting plek ligt er nog als vanouds bij zo te zien
2 augustus 2013 om 13:36 #526542
erikbloembergik heb anders wel een party tent tot beschikking
2 augustus 2013 om 14:05 #526543Ik denk niet dat een partytent nodig zal zijn morgen hoor. Zal voornamelijk vanavond en morgenochtend gaan regenen.
2 augustus 2013 om 16:40 #526544
erikbloembergOke florian
2 augustus 2013 om 17:10 #526545Vandaag een paar warmte lopertjes gehad met de 42mm Polini SE, compressie is er nog gelukkig maar gooi er een ander blokje onder voor de zekerheid, denk dat het de tuned 50DR word lijkt me wel een leuke voor de zondag.
:lolEdit : Dr50 ligt eronder, liep bij de eerste slag :lol dus zeker zondag erbij
TICKLING BARN2 augustus 2013 om 21:51 #526546Zo jammer Crullie je oud en vertrouwd blok met meerdere warm lopertjes. Het was natuurlijk ook wel erg warm vandaag, maar hij heeft je nog niet eerder in de steek gelaten. Gelukkig dalen de temperaturen wel ietsjes voor dit weekend.
Ook ik heb nog even wat moeite ondernomen om een juist v-snaartje te zoeken zodat er een poelie 55 op kan. Brommerschops hebben deze uberhaupt al niet en veel andere bedrijven in aandrijftechniek hebben niet alles op voorraad. Uiteindelijk kon ik hier op een steenworp afstand een mooi passend snaartje van 900 lang krijgen. Merk onbekend en na 10km totaal geen slijtage sporen te zien.:) Dat belooft veel goeds, maar prestaties minder. Optrekken was idd een stuk minder, maar ging nog wel totdat hij bij de 55 a 60km/h in een heel erge dip komt en maar nauwelijks in toeren klimt. Poelie 65 gaf juist over toeren dus hoop dat een poelie 60 een uitkomst kan zijn. Iemand nog een poelie 60 welke ik kan proberen bij de meeting/toertje?
2 augustus 2013 om 22:50 #526547Komt helemaal goed met de 42mm Polini SE, heb pakkingset en nieuwe zuigerveertjes in voorraad dus maandag even kijken wat de schade is, zoals ik al heb gezecht compressie is er nog, start en rijd goed, denk dat er gewoon nieuwe zuigerveertje op moeten want die zijn ook al weer 4500+ km oud.
DR50 blokje had ik al een paar jaar liggen en nog nooit gebruikt en moet zeggen lekker pittig vanaf de eerste slag.
Gebruikt :
CP getuned bromcarter met kruk, 650grams vliegwiel, 13/13 @ 58, malossi red luchtfilter met één enkel gaasje, nieuwe licht getunde DR50, 2mm ophoog plaatje, cilinder en kopje gevlakt, ori koppeling met blauwe polini veertjes, pully 80 en Top-One eronder.
Heb net even een half tankje leeg gereden om in te rijden en merk dat het warme weer bij het inrijden veel invloed heeft.
Morgenvroeg bezine halen want de bruine Ciao slurpt nogal 😉TICKLING BARN2 augustus 2013 om 23:11 #526548Das al een best aantal km’s op die zuigerveren. Vaak heb je met nieuwe veren ook net weer even wat meer kracht straks.

En die Bruine Ciao bedoel je toch degene met de Grimeca voorvork? Ben wel benieuwd hoe dat oogt en vooral rijdt. Ik zie dit morgen wel. 😉3 augustus 2013 om 08:28 #513228Jongens heel veel plezier vandaag, wij de gumball groep komen niet (ik mag niet van de dokter).
3 augustus 2013 om 08:35 #513181Heel jammer NH’s er niet bij 🙁 beterschap gewenst Jelle en dat je snel weer beter mag worden

Heb er zin in, was voor mij al weer een tijdje geleden dat ik op de meeting was 8)
Ga nu nog even wat poetsen en smeren de laatste hand ff leggen om het Vespa weekend alvast te beginnen.
TICKLING BARN3 augustus 2013 om 09:25 #526549Das zeker jammer Jelle:( want dit word dan het 1e jaar zonder jullie aanwezigheid.
Maar goed een gezond gestel gaat zeker voor dus dan gaat het over.
Van mijn kant (ook nog met terug werkende kracht) beterschap en hoop dat jullie volgend jaar weer van de partij zijn
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.