:: VC.nl Meeting/Tour 2013 – 3/4 Aug.
-
DocsDonateur
Ok, prima!
Cris en ik zijn nog steeds aanwezig 🙂 Tot zaterdag iedereen!!
En voor de mensen die het nog niet weten. De bbq is American style. Dus eigen voedsel mee.;)

erikbloemberg
@Jelle
Dat is zeker het gezellige aan z,on toer weekend
@Gerard
Top man, een vertrouwd concept die altijd goed valt

erikbloemberg
FlorianTopic starter
erikbloemberg :
kosten ook al bekend
?
BBQ is dit jaar geheel kosteloos. Een vrijwillige bijdrage is natuurlijk altijd mogelijk en word ook zeer gewaardeerd

erikbloemberg
waar moet ik doneren
Doneren kan altijd via de knop “donatie” hier rechtsbovenaan, maar we zullen ook wel een potje op tafel neer zetten tijdens de BBQ.
ik woon zelf in Assen en wil graag meedoen maar ik snap nog niet helemaal waar ik me moet melden voor tour vanaf waar het begint weet iemand ietssss
DocsDonateur
Martino :
Zondag 4 augustus toer!
Tijd: 12:00
Locatie: Stadion Esserberg. Rijksstraatweg achter het Shell tankstation.
Wanneer iedereen hier is samen gekoemn zullen we een toertje rijden door de Drenthse aa.
QuicklyHeizer en Timrex komen bij mij te pitten dus dat is geregelt :lol

Can we come first to you and ride then with the Mopeds to the meeting point? Or is it to far away?
No I live verry close to the meeting point, just a few minutes ride on moped. Sow its better to come first to me then you will have a all moped weekend with no extra stuff with ya.
Meeting niet aanwezig, tourtje wel 😉
Verzamel punt van tour?
Is dat die weg van haren naar groningen ?
Iemand kan een linkje leggen op Maps?
Dit is idd de weg van Groningen naar Haren.;) Niet geheel moeilijk te vinden het is de parkeergarage achter het Tankstation en net voor stadion Esserberg.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.