Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VC.nl Meeting/Tour 2013 – 3/4 Aug.
- Dit onderwerp bevat 168 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 7 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 juli 2013 om 22:15 #526506
@Jelle
Had dat even laten weten want dat had de evt boeking alweer 3man sterker gemaakt.
Want daar ligt het hele probleem op papier staan er maar 2 slapers.29 juli 2013 om 23:00 #526507Nou is het voor mij geen probleem om alsnog over twee dagen uit te spreiden. Meeting toertje, maar een gemeenschappelijke slaapplaats zit er voor dit jaar gewoon niet in. Je zal dan op de zaterdag kunnen meeten waarna iedereen zijn eigen weg gaat tot de zondag waar de geïnteresseerden kunnen gaan toeren.
Ik ben vandaag wel even wezen kijken op de meetinglocatie en deze ligt er gelukkig nog goed bij. De frees bestond dat er nu gebouwd zal worden, maar dit is niet het geval. Ze zijn wel iets verder met de bouwlocatie, maar gelukkig in een erg traag tempo vanwege de crisis en huizenmarkt. Dit raakt de meetingspot dus niet. 🙂
29 juli 2013 om 23:11 #526508Martino :
Nou is het voor mij geen probleem om alsnog over twee dagen uit te spreiden. Meeting toertje, maar een gemeenschappelijke slaapplaats zit er voor dit jaar gewoon niet in. Je zal dan op de zaterdag kunnen meeten waarna iedereen zijn eigen weg gaat tot de zondag waar de geïnteresseerden kunnen gaan toeren.Ik ben vandaag wel even wezen kijken op de meetinglocatie en deze ligt er gelukkig nog goed bij. De frees bestond dat er nu gebouwd zal worden, maar dit is niet het geval. Ze zijn wel iets verder met de bouwlocatie, maar gelukkig in een erg traag tempo vanwege de crisis en huizenmarkt. Dit raakt de meetingspot dus niet. 🙂
Heeft ook nog altijd mijn voorkeur
29 juli 2013 om 23:58 #526509Martino :
Nou is het voor mij geen probleem om alsnog over twee dagen uit te spreiden.Florian! :
Heeft ook nog altijd mijn voorkeur
Pffffffff
Toen ik aanbood met de camping te bellen toen zei de ene van jullie liever voor het alles in 1 dag concept te gaan en de ander was al met Gerard aan het regelen dat dit bij hem thuis kon plaats vinden.
En nou gaan jullie hier staan posten dat je het liever over 2dagen verspreid ziet waarmee mijn post overkomt alsof dit mijn eigen idee was ofzo.
(zal me er nog eens in mengen)Edit
Heb camping Grunopark net maar gemaild over hun groeps accomodatie.
Want het is geen style om het over 2dagen te spreiden en dan tegen de slapers te zeggen dat ze zelf maar een slaap plek moeten regelen.
Dat noem ik American style een toer organiseren:lol:|
En daar naast behoor ik misschien ook wel tot de slapers en ik ga niet ergens alleen in een hotel zitten, dan veel liever in groeps verband op de camping.30 juli 2013 om 05:29 #526510waarom heeft de harderwijk-crew zich eigenlijk nog niet gemeld in dit topic?
30 juli 2013 om 06:30 #526511Waardeloze website….
http://www.campinggrunopark.nl/prijslijst.asp
Groepskamperen vanaf 10 personen, incl. eigen tenten ,€ 6.50 p/p/n
Staanplaats tarief, incl. kampeermiddel, voor 2 pers, auto, douche ,€ 15.00
Stroom ,€ 2,50
Extra personen van 12 jaar en ouder ,€ 2,75
Kinderen 2-12, 0-2 gratis ,€ 1,50
Toeristenbelasting vanaf 2 jaar ,€ 0,80
Tent op trekkersveld ,€ 5.00
Extra auto ,€ 2,50
Hond ,€ 2,00
Seizoenplaats van 1-04 tot 1-10. Alleen mogelijk voor toercaravans ,€ 950,00
Groepsaccommodatie Grunopark ,€ v.a. 13,00 per persoon per nacht30 juli 2013 om 08:03 #526458Ben nog op vakantie maar als ik dit zo zie/lees dat er geen degelijke organisatie bestaat voor een meeting dan denk ik al snel om niet terug te komen maar mooi op vakantie te blijven. Dit had een maand geleden al geregeld moeten zijn zodat je vertrouwen en opkomst kweekt.
Heb de 2 Duitsers een PM gestuurd dat ze bij mij eventueel kunnen slapen voor een nachtje want vind het geen doen om zo met de buren om te gaan.
:boos
TICKLING BARN30 juli 2013 om 08:17 #526513De meeting is bij mij altijd georganiseerd op een zaterdag, omdat dit vaak de beste dag is voor iedereen.
Ik vind het erg jammer om te lezen hoe iedereen nu elkaar de schuld zit te geven over de slaapplekken. Iedereen moet niet vergeten hoe het elk jaar is gegaan met regelen van een compleet huis/bungalow/scouting gebouw. De organisatie heeft zich de handen vol met het regelen van dit soort overnachtingen. En op toezeggingen kun je ook niet aan altijd. Je kunt er niet elk jaar bij inschieten om de overige kosten maar te blijven betalen.
En buiten dat, altijd het moeilijk doen over een slaapplek vind ik echt te ver gaan. Dit is gewoon gemakzucht. Als je wilt komen en je wilt blijven slapen is er altijd wel wat te regelen bij iemand of ergens (zoals de camping dus)
@Crullie, zo kun je dus makkelijk iets zeggen. Als je zelf dit moest regelen zal je het misschien beter begrijpen. Maar door dit soort reacties word ik altijd een beetje pissig.
Overigens, de duitsers klagen eigenlijk nooit.. altijd maar ons eigen volk.
Desalniettemin, ik heb het helaas dit jaar niet kunnen regelen omdat ik mijn stage in Thailand aan het doen ben. Teruggaan hiervoor is helaas even niet mogelijk. Ik heb er toch vertrouwen in dat het mooi gaat worden en flink gegeten kan worden op de BBQ.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel30 juli 2013 om 08:43 #526514Herr FlicK :
En buiten dat, altijd het moeilijk doen over een slaapplek vind ik echt te ver gaan. Dit is gewoon gemakzucht. Als je wilt komen en je wilt blijven slapen is er altijd wel wat te regelen bij iemand of ergens (zoals de camping dus)Ik vind het meer gemakzucht als dit als organisatie word geopperd.
Het zou wezen dat ik een 11steden toer organiseer en dan zelf thuis slaap en tegen de rest zeg zoeken jullie het zelf maar uit.
Dat is niet iets organiseren.
Maar goed wat niet weg neemt is dat de aanmelders in deze ook schuld betreft door af te houden qua aanmeldingen en dan kan je als organisators sowieso niks beginnen.
Maar goed we zijn met z,n allen vast kundig en ondernemend genoeg om er last minute toch nog iets moois van te maken
30 juli 2013 om 09:00 #526515For me the decision is important if the meeting starts on Saturday or Sunday. When this is clear we can look for a sleeping place.
30 juli 2013 om 13:23 #526516speedbuxy :
@Jelle
Had dat even laten weten want dat had de evt boeking alweer 3man sterker gemaakt.
Want daar ligt het hele probleem op papier staan er maar 2 slapers.Dat begrijp ik, maar afgelopen vrijdag kon ik nog niet eeens 10 minuten op de brom zitten en dat gaat nu alweer een stuk beter. Ik weet nog steeds niet 100% of ik een gumball wel aan kan, vandar dat ik liever heb dat jullie me niet meerekenen als slaper.
Maargoed ik vind het sowieso jammer dat er zo weinig mensen blijven slapen, want zeg nou zelf het is toch juist zo gezellig om onder genot van een borreltje lekker te ouwehoeren over vespa spul tot in de kleine uurtjes…
Ben benieuwd wat er nog doorgaat en wat niet…
Kan de meeting niet gewoon een of twee weken later? (dan ben ik ook wat meer zeker van mijn lichamlijke gesteldheid)30 juli 2013 om 13:42 #526517Ik wil de organisatie die vast hard werkt om dit weekend een meeting plaats te laten vinden niet in de vingers snijden maar….
Het zou mij best uit komen als het verplaatst wordt! Want dan ben ik er bij incl BBQ overnachting en tour.
30 juli 2013 om 13:55 #526518Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. De weersgoden zijn ons eindelijk goed gezint en waarom zou je een topweekend qua zowel sfeer en weer vergooien. We moeten dit mooie weer koesteren want we wonen natuurlijk wel in Nederland:D Straks verschuiven we het en is de opkomst nog minder vanwege het weer.
30 juli 2013 om 14:28 #526519De BBQ kan bij mij terecht , ik wil alleen aan iedereen vragen om een stoel mee te nemen .
30 juli 2013 om 14:52 #526520Zo Gerarduz dat is snel,
De meeting gaat er alsvolgt uit zien.
Start zaterdag 3 augustus!
Tijd: 13:00
Locatie: Harkstede – Driemerweg (KLIK Voor google maps)!Dit alles zal tot 17:00 duren waarna we met de mensen met z’n alleen naar Gerarduz place rijden om hier te bbq’en en verder te socializen. Dit duurt tot nog geen nader afgesproken tijd. Totdat de gezelligheid voorbij is. Wat dan anders is als andere jaren. Iedereen regelt een eigen slaapplaats. Voorbeelden zijn al aangegeven. Dit is mede door ervaringen uit het verleden niet vanuit VC geregeld omdat er altijd bij wordt ingeschoten qua kosten en aanvankelijk te weinig slapers waren.
Zondag 4 augustus toer!
Tijd: 12:00
Locatie: Stadion Esserberg. Rijksstraatweg achter het Shell tankstation.Wanneer iedereen hier is samen gekoemn zullen we een toertje rijden door de Drenthse aa.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.