Vespa-Ciao.NL
:: VC.nl Meeting/Tour 2013 – 3/4 Aug.

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VC.nl Meeting/Tour 2013 – 3/4 Aug.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 169)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Gerarduz
    Donateur

Meeting aanwezig, tour waarschijnlijk ook moet ik nog even met de oppas overleggen.

VespaAvanti
      Donateur

Bij beide aanwezig:thumb

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

Ben helaas niet aanwezig voor het eerst… mij iets te ver deze keer.
          Hopelijk net zo gezellig!

Geen Asian gumbal voor jou Thomas?:lol

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

erikbloemberg

Op de meeting en bbq aanwezig

Tonni
            Moderator

Misschien op de meeting aanwezig, overnachting niet en toertje ook niet (werk….):((

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

QuicklyHeizer
              Bijdrager

Aanwezig Meeting+BBQ+Overnachting+Tour

Docs
                Donateur

Sowieso bij de meeting aanwezig 🙂 De rest is nog niet helemaal duidelijk.

wilm050
                  Bijdrager

Sowieso aanwezig bij alles!

Jelle
                    Moderator

Is de locatie waar we overnachten al bekend?

is het misschien een leuk idee om de toerrit die jullie zondag willen doen een stukje met ons mee te rijden, dus met z’n allen richting Grijpskerk (maar dan moeten we wel om 10 uur ’s ochtends vertrekken (want ik wil voor het avondeten weer in Egmond zijn)

speedbuxy
                      Bijdrager

Die hoek is niks aan, plus een zekere Limburger ook zeker weer vis wil eten:lol:thumb
                        En daarbij is 10 uur ook niet haalbaar is voorgaande jaren wel gebleken, want de mensen die thuis slapen liggen toch minstens tot die tijd te ronken.
                        Bij de limbo toer afgelopen zondag was het ook rond 10en en later voordat de meesten pas wakker werden, en na ontbijt en koffie was het al half 12.

Jelle
                        Moderator

Ik snap niet dat mensen zo laat hun bed uit moeten komen? Voor gezellig te toeren sta je toch graag een beetje op tijd op???

En die vis kan die zekere limburger toch nog steeds halen, want voor de rets rijden jullie het zelfde rondje…

speedbuxy
                          Bijdrager

Ik had Grijpskerk in gedachten veel meer naar onder liggen, maar hoekje Zuidhorn en Grijpskerk ligt idd nog wel op de route.
                            Maar 10uur is niet haalbaar denk ik.

timrex
                            Bijdrager

Put me on the list please. Meeting+BBQ+Overnachting+Tour

Crullie
                              Donateur

Vind het een leuk idee om met de Gumballers op de terug reis nog even mee te rijden.:thumb

Tien uur in de morgen is idd nog wat vroeg na een BBQ Bingo Beer avond :lol

Het is 4 uur rijden plus een uurtje tank/drink/plas/geniet pauze’s dus de gumballers kunnen ook wel om 11 uur vertrekken dan zijn ze nog steeds vroeg voor de avond thuis.

lijkt mij ook verstandig om de slaap locatie bekend te maken dit om de betrouwbaarheid en opkomst te verhogen 😉

TICKLING BARN

Jelle
                                Moderator

Ik weet het niet, maar vorig jaar lag iedereen om 12 uur al te slapen en moest ik van armoe ook maar naar bed???

Als ik om 12 uur naar bed ga, ben ik om half 6 weer wakker…. en ik zeg 10 uur omdat het dan minimaal 11 uur wordt 😉 leer mij het vespa volk kennen…

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 169)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.