Vespa-Ciao.NL
:: VC.nl Meeting/Tour 2012 – 11/12 Augustus

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VC.nl Meeting/Tour 2012 – 11/12 Augustus

2 berichten aan het bekijken - 196 tot 197 (van in totaal 197)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Spulleke!

Nou ik ben ook weer thuis gearriveerd, Stephan is nog onderweg maar zal niet lang meer duren, bekaf natuurlijk maar heb het er dubbel en dwars voor over.:)
      Meeting dit jaar wel gedeeltelijk bijgewoond want vorige jaar waren Stephan en ik net te laat gearriveerd.
      Maar sowieso 2 dikke top dagen 10+ ook iedereen heeft zijn steentje bij gedragen perfect.
      Toertje was top lekker visje goed weertje wat wil je nog meer.:thumb
      Deze Meeting-Toer zal altijd boven aan mijn lijstje staan, en wat mij betreft mag die inderdaad best wat vaker voorkomen in het jaar.8)

speedbuxy
      Bijdrager

Ja de limbo toer is ongeveer hetzelfde concept met de 1e dag meeten met bqq en de volgende dag even nice te toeren:thumb
        Alleen zal vanaf daar s,nachts naar huis toeren wel ”ietje” meer tijd in beslag nemen:D
        Nou moet ik zeggen dat in een tentje slapen mij best wel bevalt:thumb
        Denk dat er ook nog wel wat grunn meetings gaan plaats vinden waarbij ik gewoon buiten in een tentje slaap want das toch wat relaxer dan op zaal.
        Want op zaal lig je gewoon te wachten op het moment dat er 1 gaat snurken:lol:|

@Spulleke
        Ja grunn blijft voor jullie een beste onderneming qua afstand.
        Maar wat je zegt het was het zeker waard:thumb
        (net zoals de limbo toer het voor ons noordeling altijd zeker waard is om de tocht voor te ondernemen:thumb)

2 berichten aan het bekijken - 196 tot 197 (van in totaal 197)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.