Vespa-Ciao.NL
:: VC.nl Meeting/Tour 2012 – 11/12 Augustus

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VC.nl Meeting/Tour 2012 – 11/12 Augustus

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 197)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

xDanielcitta
    Bijdrager

ik vond het geweldig vandaag 😛
      het was gezellig ,
      ook leuk dat er een rollenbank was
      ik zie de fotos wel verschijnen want ik zag javad fotos maken 🙂

pepko
      Donateur

ik tour morgen gewoon mee.

0610734209
        voor als jullie op me wachten o.i.d.

gr. pepko

speedbuxy
        Bijdrager

Zo ik ben weer thuis:D
          Nog even lekker 1 roken en dan duik ik erin en kom ik morgen die kant weer op rollen:thumb

Martino
          Moderator

Ja dat was even een leuk stukje mee toeren met jou Buxy. 😉

Even jou de stad uit loodsen was voldoende om vervolgens mijn vooras te doen breken. Heb eigenlijk wel mazzel gehad dat het precies in een langzame bocht gebeurde en nog geen 20km/h reed. (Ben er wel gelijk achter waarom het net klonk alsof hij detoneerde. Dit is gewoon de as geweest die al op zijn retoer ging)

Naar huis gelopen en nu de brommer omhoog getild. Wiel eruit en alles netjes schoon gemaakt. Aan bijde kanten had ik er maar 9 kogeltjes in zitten. Gelukkig heb ik er nog 1 voor elke kant plus toevallig nog een voorwielas. Helaas zijn de lagercups in het wiel wel wat verbogen, maar heb ik geen keuze het op deze manier te monteren als ik morgen nog wil mee toeren.

Voor nu de oogjes toe en over een paar uurtjes weer op staan en aan de sleutel.

speedbuxy
            Bijdrager

Ja die as is een geluk bij een ongeluk want op hoge snelheid had dat neet kunnen gaan:o
              Maar hoop dat je hem gefixst krijgt voor het toertje straks want het weer is looking good8)
              Ik ga nu douchen en eten en dan kom ik die kant weer op:thumb

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

Jongens, 12h moeten we eruit en rond die tijd gaan we dus ook touren.
                Zorg dat je klaar staat (en ingesmeerd)!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

Tonni
                Moderator

Zo, ik ben weer thuis van een zeer geslaagd weekendje! Gisteren een leuke (wel rustige) meeting met gezellige mensen.
                  Vandaag heerlijk getoerd naar Lauwersoog met ideaal toerweer.8)

Weinig echte pech, meer ‘onfortuinlijkheden’ terwijl het dit keer toch weer een redelijke club was!
                  Volgend jaar weer!:thumb

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
                  Topic starter

Afgezien van de mooie prent van oom agent, een super goed weekend gehad! (weer 80 euro armer i.v.m. zonder helm rijden op een duitse ciao…)

Erg gezellig goede sfeer en top organisatie natuurlijk!!!

Tourtje was inderdaad echt geweldig ook mooi om te zien dat we gewoon goed bij elkaar bleven dit keer 😉

P.s. iets progressie met de ciao geboekt met 2kw op de rollerbank.

Florian
                    Moderator

Erg geslaagd weekend:thumb
                      Ben zelf niet mee wezen toeren, gewoon echt bijna niet geslapen (Jelle die lekker aan het ronken was:D) Daarnaast was ik ook fucking brak. Ik kwam thuis 4 tosties opgegeten en lekker geslapen:D Volgend jaar net als Andree lekker thuis pitten.

Bingo was ook erg geslaagd! Prijzen waren nog redelijk hoor Hans:thumb (Ben zelf nu de gelukkige eigenaar van een versterkt driehoekslager:D)

eidos
                      Donateur

Was een leuke meeting. Wel wat rustiger dan ik had verwacht. Was er vorig jaar niet bij, maar het jaar daarvoor was er wel wat meer bekijks. Kon helaas niet mee barbequen/toeren. Zat met een verjaardag van mijn pa. Op de actie van de duitser na was het een geslaagde dag :thumb

pepko
                        Donateur

ik heb een top weekend gehad 🙂
                          ondanks mijn kapotte DR toch de toer kunnen rijden, en op een losse uitlaat na geen problemen gehad.
                          nu het blokje weer uit elkaar halen om iets aan die valse lucht te doen…

iedereen bedankt voor alles!

Martino
                          Moderator

Voorwielasje heb ik voor de toer van vandaag nog kunnen fixxen. Ben hierdoor nu wel redelijk vermoeid. Het nachtelijk sleutelen doet niet altijd even goed. Al met al heb ik ook wel genoten van dit hele weekend, maar Hans…

Erg gezellig goede sfeer en top organisatie natuurlijk!!!

Zoiets zeg je niet over jezelf. :pest Laat anderen daar maar over oordelen. 😉

@ Florian, volgende keer beter. Moet zeggen dat het toertje voor de verandering wel erg leuk qua tempo verliep. dit was zeker geen racetoer en iedereen heeft gewoon lekker van het weer omgeving en rijden zelf kunnen genieten.

Edit by hans: heb het ook over jou voor het regelen van de scouting natuurlijk 😉

erikbloemberg

jammer dat ik er niet bij kon zijn. volgend jaar ben ik er cker bij .

speedbuxy
                              Bijdrager

Martino :
                                dit was zeker geen racetoer en iedereen heeft gewoon lekker van het weer omgeving en rijden zelf kunnen genieten.

Stephan en ik hebben anders niet veel anders gereden dan anders hoor:duivel
                                Enige wat wel opviel is dat we nu samen weer een paar keer vanouds stonden te wachten.
                                Dus tot op zekere hoogte was het weer vanouds:thumb

Maar was zeker weer een geslaagd weekend:thumb
                                Ook de gummball er naartoe en s,avonds weer naar huis is ook zeker voor herhaling vatbaar:thumb
                                Dus al met al een zeer geslaagd weekend wat om mij per jaar wel vaker mag plaats vinden in andere vormen want is toch leuk om veel bekende gezichten bij elkaar te hebben:thumb

Tonni
                                Moderator

speedbuxy :

Dus al met al een zeer geslaagd weekend wat om mij per jaar wel vaker mag plaats vinden in andere vormen want is toch leuk om veel bekende gezichten bij elkaar te hebben:thumb

Dat heb ik ook, mocht wel 2,3 keer zoiets plaatsvinden, limbotoer is er eigenlijk ook één van geworden!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 197)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.