Vespa-Ciao.NL
:: VC.nl Meeting/Tour 2012 – 11/12 Augustus

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VC.nl Meeting/Tour 2012 – 11/12 Augustus

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 197)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pepko
    Donateur

ik vertrek hier morgen met een kameraad (hij zonder vespa) rond half 1, tot dan!

hansieb
      Topic starter

Snelle kentekenplaathouder gemonteerd en thats about it. Toch wel handig als je op jezelf woont ;)!

Er kwamen nog twee duitsers maffen die er rond 00:30 arriveren, daarna nog maar wat biertjes en naar bedde…

Lennaert
        Sleutelbeheerder

Veel plezier allen en succes cumballers ;)!

kan voor a.s jaar niet alvast gereserveerd worden voor 4 en 5 augustus bij dat gebouwtje? 🙂

Jelle
          Moderator

Het is nu half 9 en ik hoop dat mijn mede CUMballers er zo eens zijn want ik sta al 3 kwartier te popelen om te vertrekken….

Lennaert
            Sleutelbeheerder

lekker tijdstip ghehe denk dat die zo wel aantuffen hoor jelle 😉

Docs
              Donateur

Ik sta alweer te sleutelen 😀 Moet nog even een ander blok onder Citta hangen. K*T RV!! (a)

xDanielcitta
                Bijdrager

ik heb alles klaargezet en zal straks alles op de kar en in de kofferbak gooien en dan kom ik die kant op.

Martino
                  Moderator

“Gaap” Eerst even goed wakker worden en straks nog maar eens een oude lap over de brommer halen. Dan rijden we straks naar de meetingplek.

@ Jelle; Na al die jaren en nog niks van je gretigheid verloren. Goede trip voor straks naar het hoge noorden gewenst voor jullie gumballers.

@ Docs; Toc h maar een ander blok eronder? Je kan natuurlijk ook de afstelling van je RV gaan zoeken tijdens de meeting en daar wat gaan sleutelen.;)

speedbuxy
                    Bijdrager

Jelle belde net ze staan met een lekke band in Heerhugowaard.
                      Dus dat word een latertje voor ons gezien ze hier denk ik pas rond 1en zijn dan.

Lennaert
                      Sleutelbeheerder

jemig staan ze nu al stil pff gaat lekker met ze O.o wie heeft de lekkage edo vin of jelle?

speedbuxy
                        Bijdrager

Edo is de schuldige:lol

Lennaert
                          Sleutelbeheerder

klopt had ff gebeld arme knul vincent zei al 800km door allemaal wegen in het buitenland niks aan de hand en hiero poef lek. schijnt dat alle bromzaken daar dicht zijn i.v.m vakantie dus nu gaan ze die oude band proberen te fixxen.. ben benieuwd hun hebben het avontuur iig alweer gevonden 😉

speedbuxy
                            Bijdrager

DR-flenny :
                              hun hebben het avontuur iig alweer gevonden 😉

Hadden ze beter in Grunn naar opzoek kunnen gaan:lol
                              Want nu zit ik hier maar te wachten:|

CittaKlaas
                              Bijdrager

Ik snap er niks van, kan geen driemerweg vinden.. Google vind alleen driemerenweg, maar die kan de TomTom niet vinden..

Docs
                                Donateur

Nou, we gaan zo weg 😀 Het heeft even geduurt…. Van meerdere blokjes 1 moeten maken….

Maargoed, tot over een uurtje 😉

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 197)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.