Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VC.nl Meeting/Tour 2012 – 11/12 Augustus
- Dit onderwerp bevat 196 reacties, 34 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 7 maanden geleden door erikbloemberg.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 augustus 2012 om 11:46 #524517
Even een huishoudelijke mededeling.
Want ik zit ermee te spelen me zaterdag toe te voegen aan de gumballers.
Dit houd wel in dat ik geen rollerbank kan leveren.
Maar ik ga ervan uit dat Gerard zijn bankje die kant ook op komt? en anders er evt geregeld kan worden dat ie die kant op komt?9 augustus 2012 om 12:08 #524518Gezellig Andree
9 augustus 2012 om 16:57 #524503De verstopping van mijn Citta gevonden! 😀 CittaKlaas en ik zullen rond 14:00 aanwezig zijn!
9 augustus 2012 om 17:12 #524500speedbuxy :
Even een huishoudelijke mededeling.
Want ik zit ermee te spelen me zaterdag toe te voegen aan de gumballers.
Dit houd wel in dat ik geen rollerbank kan leveren.
Maar ik ga ervan uit dat Gerard zijn bankje die kant ook op komt? en anders er evt geregeld kan worden dat ie die kant op komt?Misschien een lastige logistieke opgave. Maar als de gumballers over Heerenveen richting Groningen rijden en jij laat je door je broer afzetten bij de Mac Donalds in Hveen dan kan ik eventueel de roller meenemen in de auto. (Mits mijn pa of ma mij kunnen brengen) Anders rijd ik ook mee.
Weet niet hoe jij het is gedachten had?
9 augustus 2012 om 17:39 #524452Florian! :
Weet niet hoe jij het is gedachten had?Ik ga ervan uit dat Gerards bankje die kant wel op komt

Want naar Heerenveen rijden vind ik geen optie gezien ik van hier de weg perfect weet te vinden naar grunn en vanaf daar totaal niet.9 augustus 2012 om 17:44 #524453We rijden inderdaad gewoon via Leeuwarden richting Groningen…
9 augustus 2012 om 19:21 #518807It giet oan, Ik en kameradski komen ook mee toeren zondag, en jawel op de gruwlijke orginele Ciao en de Super Bravo.
Helaas moet ik de slaapparty (lees: stinkende-mannen-gemixt-met-benzine-en-verbrande-worstjes-lucht) overslaan! 😉
Maarja je kan niet alles hebben in het leven 😀@ HansieB 2 posts onder mij: Jazeker 55 kmpu dubbelgevouwen op het stuur ze gaan zelfs exact even snel.. of sloom. 😛
9 augustus 2012 om 19:36 #518846Vervoer is geregeld, ben er nu definitief bij.. Voor zover dat nog niet definitief was.
Is er trouwens iemand in de auto die vanaf de meetingplek naar het scoutinggebouw rijd die mijn spullen mee kan nemen?Tot zaterdag
9 augustus 2012 om 19:41 #524155W-Y origineel toch wel 45-50 km/h 😉 ?
Ben nog een beetje in twijfel of ik zondag op de Ciao of Bravo ga.
9 augustus 2012 om 20:04 #518844Mogelijkheid om halverwege de toer te starten? Dan hoef ik niet naar groningen om vervolgens langs mijn huis te rijden…
9 augustus 2012 om 20:20 #518851Florian! :
Is er trouwens iemand in de auto die vanaf de meetingplek naar het scoutinggebouw rijd die mijn spullen mee kan nemen?Waarschijnlijk laden wij de brommers in en rijden dan richting het scoutinggebouw, waar we ook een vorkje mee prikken.
Heb ruimte zat int busje, dus zou eventueel wel kunnen.9 augustus 2012 om 20:32 #518853Helios :
Florian! :
Is er trouwens iemand in de auto die vanaf de meetingplek naar het scoutinggebouw rijd die mijn spullen mee kan nemen?Waarschijnlijk laden wij de brommers in en rijden dan richting het scoutinggebouw, waar we ook een vorkje mee prikken.
Heb ruimte zat int busje, dus zou eventueel wel kunnen.Nice Sjonnie! Super
9 augustus 2012 om 21:10 #518097pepko :
Mogelijkheid om halverwege de toer te starten? Dan hoef ik niet naar groningen om vervolgens langs mijn huis te rijden…Dat hebben wel eens meer mensen geprobeerd…. maar die heb ik nooit zien aanhaken. Waarom rijd je de start niet mee en op de terugweg splits je gewoon af naar huis. Of gewoon blijven slapen zaterdag.
9 augustus 2012 om 21:28 #517997Als.de vespa zich goed houdt zaterdag zal ik zondag gewoon aan de start verschijnen.
9 augustus 2012 om 22:44 #518168Ik wil de bank wel ter beschikking stellen maar ik heb geen vervoer voor de bank , dus daar moet nog wat voor geregeld worden.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.