Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VC.nl Meeting 2014 – 9 & 10 Augustus
- Dit onderwerp bevat 110 reacties, 37 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 7 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 augustus 2014 om 15:43 #518291
Hier de rollerbank filmpjes van wat verschillende deelnemers op de meeting dit jaar.
Maar allereerst heb ik hier ook nog een filmpje van de meest standaard Citta’s qua setup.
Onze winnaar kreeg een revisiesetje.
Dit was dan niet echt een sprint maar volgens mij is hier ook een variokoppeling als prijs uitgereikt.
De prijsjes zijn dit jaar verzorgd door JMPB en Moparts.Dan nu de filmpjes geprobeerd te rangschikken op basis van score.
Verschillende Citta’s.
Ciao 41mm stond nog te rijk afgesteld van de weinige km’s welke deze cilinder er nog op had.
Citta Eidos. Hier zat meer in vanwege de grote poelie.
AAT-Racing. Waarom loopt hij nou niet zoals ik wil? =)
SB Albert x2. Een Proma en Tecno circuit getest, maar de verschillen op de bank waren omgedraaid dan wat er op de weg voelbaar was.
Bravo Daan777.
Ciao 43mm DR evo. Meting ging niet helemaal zoals het moet gezien de achterband schuin kwam te staan, maar een idee van de score is te zien.
SI Jan Wiebe. Blokje loopt dan eindelijk prima van onze Intellect80, maar kan nog wel een poeliemaatje zwaarder voor een hogere score.
Ciao Herr Flick. Een RV blokje moet toch altijd goed zijn voor zo’n 2 KW!
Ciao Tonni. Hier de verschillen te zien en hoorbaar met de verlichting aan en/of begrenzer. Later in het filmpje Citta89 wie helemaal uit Woerden kwam rijden om met zijn setup even een goede score te plaatsen…
Gelukkig had hij nog een Calibrata mee om dit iets te verbeteren, maar toch zit er veel meer in dit blok. Happy finetuning Elkan!
Dan hebben we de winnaar van de meeting betreft score. Opmerkelijk zie het verschil tussen de uitlaatjes.
Eerst de Calibrata
Fabrizi welke ook nog eens niet helemaal in orde is.
11 augustus 2014 om 20:19 #515784Mijn GoPro footage compilatie (onboard helm cam) van de VCMeeting + VCTour 2014.
Have fun!
Wel even in HD bekijken! : https://www.youtube.com/watch?v=SYggEIyxjpY
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel11 augustus 2014 om 20:42 #515781Zo aan de plaatjes en beeldjes te zien is het een geslaagde meeting en tour

Was Florian nu de snelste en de beste Tuner van het weekend ? :lol
TICKLING BARN11 augustus 2014 om 22:05 #515689Zo je hebt er een mooi filmpje van gemaakt Thomas. Kijkt lekker weg zo’n gemonteerd filmpje, maar volgens mij mis ik nog wat footage?
@ Crullie; Jammer dat je er niet bij kon zijn. Het was immers op een steenworp afstand van je huis. Ik begrijp, nog steeds last van je benen? Florian’s Citta was inderdaad de snelste, maar de credits voor het tunen gaan naar Max. Niet van alle brommers welke op de roller zijn geweest heb ik filmpjes. Zo ook niet van mijn eigen Si. Er zijn vast anderen die hier wel wat filmpjes van hebben gemaakt?
11 augustus 2014 om 23:40 #515682Thomas pracht filpmje maar zag ik nu een blonde dame op een oranje/zwarte snor ciao ?
Wie is deze dame dat wil ik wel eens weten want die komen hier veel te weinig voor 😉Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi12 augustus 2014 om 12:44 #515220Haha idd Lightlord, dat was een blonde dame 😉
Vriendin van Tonni.No stress, all fun and a bit of speed -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.