Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › VC.nl Meeting 2014 – 9 & 10 Augustus
- Dit onderwerp bevat 110 reacties, 37 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 7 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 augustus 2014 om 15:47 #527783
Gave foto’s Fred leuk dat je ouders langskwamen met een goede camera!
Was een leuke meeting, veel nieuwe gezichten gezien! Was gezellig, Citta heeft nog een dikke 0,3 kw op de rollenbank gescoort (?zijn hier filmpjes van?) En er werd gesprint! Het sprinten leverde mij nog een revisieset op, was leuk!
Ik heb een hoop foto’s gemaakt, helaas niet van de Barbecue.. Was leuk om iedereen weer even te zien, volgend jaar zal ik er ook bij de toer bij zijn!
Was leuk heren!
10 augustus 2014 om 16:45 #527784het leek me leuk om er eens bij te zijn, maar er zit hier een mod die een hekel aan me heeft.
deze heeft m,n post verwijderd, zodat ik niet meer wist waar de meeting was.
maar gezien de foto,s was het bere gezellig,erg jammer dat ik er niet bij kon zijn.
zou wel us willen weten wie nou weer de post verwijderd heeft,dit moet toch echt een vreselijke eikel zijn, want tegen bericht is er weer niet bij.10 augustus 2014 om 17:32 #527785@freak
Raar verhaal… Meeting locatie staat gewoon in de eerste post.
Over op de orde van de dag! Vandaag met ongeveer 10 leute een mooi tourtje gereden langs Appingedam en Hoogezand. Nog een uurtje wezen schuilen bij AA-T. Het enige pechgeval was een kapotte bougie 😉
10 augustus 2014 om 17:47 #52778610 augustus 2014 om 18:14 #527787hansieb :
Over op de orde van de dag! Vandaag met ongeveer 10 leute een mooi tourtje gereden langs Appingedam en Hoogezand. Nog een uurtje wezen schuilen bij AA-T. Het enige pechgeval was een kapotte bougie 😉Vergeet niet mn gescheurde uitlaat Hans 😉
Supertof weekend, 1e meeting+toer voor mij. Zeker voor herhaling vatbaar
Wel onderweg naar startpunt vd toer kentekenplaat verloren en bij start vd toer mn tankdop…
Tonnie nog bedankt voor de dop en het balhoofdsetje :p
Alex bedankt voor de gastvrijheid
No stress, all fun and a bit of speed10 augustus 2014 om 19:02 #527789Ik heb me prima vermaakt op de meeting gister. De opkomst was aanzienlijk groter dan vorig jaar alhoewel veel bekende gezichten schitterden door afwezigheid.
Na de bingo kon ik mezelf trots eigenaar noemen van een bougiekabel met dop welke ik geruild heb met Heuvel voor een wit treeplankje voor de ciao. Ook heeft de ciao (met linksstaande set-up) 1.7 Kw op de roller gehaald, daar ben ik best tevreden over.

Daarna zijn we doorgereden naar de barbecue, het was heel gezellig maar moest helaas thuis zijn voor de zon onder was, mijn verlichting was namelijk nog niet aangesloten.

Op de terugweg reed het beestje zo heerlijk soepel dat ik hem vol open durfde te gooien. De gps gaf een topsnelheid van 79 Km/u, dikke prima dus.
10 augustus 2014 om 19:32 #527790pepko :
Ook heeft de ciao (met linksstaande set-up) 1.7 Kw op de roller gehaald, daar best tevreden over.Volgende keer wel op de brommer gaan zitten Popko :p
No stress, all fun and a bit of speed10 augustus 2014 om 19:44 #527791de post die ik gezet had ging er over dat ik nog niet zeker wist of ik het zou redden, en dat ik wat onderdelen zocht voor m,n ciao snor.
en ik grapte nog over de lokatie, dat het midden in het niks was.
ik volgde het topic, in post van de week/dag op de home page.
en nu ineens zie ik dat het al geweest is, dus ik zoek m,n post op, maar verwijderd dus en weer zonder bericht.10 augustus 2014 om 19:56 #527792@intellect: Ik zat idd niet met m’n volle gewicht op de brommer, ik had voor de zekerheid m’n benen voor de stepjes neergezet.

@freak: dus het is de schuld van de mods dat je datum bent vergeten?10 augustus 2014 om 20:05 #527793Mooie foto’s iedereen & die van Fred idd!!
Was een zeer geslaagd weekend, de tourdag hadden we helaas niet het beste weer (veel wind, sputters/regen)Bedankt iedereen!
(Mijn go-pro filmpjes komen eraan, ik maak een compilatie)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel10 augustus 2014 om 21:31 #527794Al met al een geslaagd weekend met zaterdag de meeting en verdere gezelligheid. Op zondag een leuk toertje welke meer het navigeren was naar verschillende members en hun woonplaats. “Sorry Hans” een ander keertje rijden we vast nog wel eens jou route. :bloos
Ik heb wat verschillende rollerbank filmpjes welke ik vanaf morgen eens zal uploaden. Helaas niet iedereen op de roller kunnen filmen. Jos ik ben je Citta bijvoorbeeld niet tegen gekomen. Wellicht en passant wel en leuke vondst gedaan betreft het indammen van de Calibrata en de Too bad is… tja zoals de naam al doet vermoeden.
11 augustus 2014 om 07:18 #527795Mooi beeldmateriaal 😀
11 augustus 2014 om 10:09 #525463Florian volgas:
Florian Tonni Elkan volgas:
En in dit weer hebben de laatste Groningers naar huis gereden. (hadden ze maar moeten blijven BBQ’en bij Alex!)

@Freak: De datum stond gewoon in het topic. Beetje slap gelul dit.
11 augustus 2014 om 11:38 #524683Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Aat-racing, waar heb je die stelling gekocht? Mooi ding. Ook een mooie collectie heb je!
11 augustus 2014 om 14:20 #519992Jammer dat ik er ook niet bij kon zijn, was nog op vakantie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.