Vespa-Ciao.NL
:: VC.nl Meeting 2014 – 9 & 10 Augustus

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VC.nl Meeting 2014 – 9 & 10 Augustus

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 111)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

beunhaaz :
      @Florian, Het heet de limbo tour. Dus die opmerking is een beetje raar… Maar de meeste zullen het erop hebben dat het om een VC-Meeting is ipv met de naam groningen meeting of iets in die richting. Daarom de opmerking ook van wrm niet centraler.

😉

Ik bedoel het uiteraard met een knipoog. De Limbo toer hoort in Limburg zoals de VCM in Groningen hoort. Net zoals de VCT altijd omstreeks Noord-Holland verreden wordt.

Wilk1985
      Moderator

Ik vind het helemaal geen probleem om 506 kilometer te rijden om een beetje over brommers te praten, en ik vind ook dat het best in Groningen mag zijn aangezien we gewoon veel members in die hoek hebben en de Groningers toch al een stuk meer kilometers in een jaar maken als ik naar de tourtjes.

Maar dan moet het wel een beetje aantrekkelijk eruit zien!! En dat is nu niet het geval.

Zeebodem.
        Bijdrager

De meeting sla ik over,maar als er de zondag gereden gaat worden ben ik er waarschijnlijk wel bij.

VespaAvanti
          Donateur

Is er al wat meer info beschikbaar over de Meeting?:?

Herr Flick
            Topic starter

Update M.b.t. meeting & tourrit.
              Geef aan als je er bij bent!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

Vespaciao-JP23
              Bijdrager

Helaas!

Ben nog geen 16 en Groningen is voor mij een heeeel stuk

Waarom?

Dit ga je toch niet menen hè! Heb juist alle verplichtingen doorgeschoven naar dit weekeind om 9,10 augustus vrij te houden..

Zal kijken wat mogelijk is maar ben er bang voor, mooi kut!

speedbuxy
                  Bijdrager

Dit zit nou ook haast tegen de 11 steden toer aan qua datum.
                    Slaat nergens op en meld me bij deze ook af.

Wilk1985
                    Moderator

Ik zal er zeker wel bij zijn, alleen slapen lukt niet dus ik kom ofwel meeten en lekker eten ofwel toeren 🙂

Lennaert
                      Sleutelbeheerder

Nope niet aanwezig.

Intellect80
                        Bijdrager

Dit komt goed uit voor mij, moet 9 augustus iemand van Schiphol oppikken.
                          Ik ben er beide dagen bij!

No stress, all fun and a bit of speed

speedbuxy
                          Bijdrager

Waarom? :
                            Dit ga je toch niet menen hè! Heb juist alle verplichtingen doorgeschoven naar dit weekeind om 9,10 augustus vrij te houden..

Ik vind ook wel dat er een reden gegeven mag worden voor het verzetten.
                            Want hij heeft tijden met 9 augustus op de home page gestaan dus daar zijn mensen zoals Max al op gaan rekenen.
                            En gezien er geen slaap plekken geboekt worden en de rit gewoon weer naar Lauwersoog is zie ik geen reden waarom er nog een extra week tijd nodig zou zijn?
                            Heb eerder het idee dat 1 van jullie dat weekend een feestje heeft oid.

Herr Flick
                            Topic starter

De reden dat we het verzet hebben is omdat er weinig animo was. En ja, dit keer zijn we wat laat geweest met het aankondigen van de meeting..
                              Daarom hebben Hans en ik gister besloten het een weekje later te zetten.

Vorig jaar waren er ook geen slaapplekken geboekt, omdat het vaak gebeurd dat mensen wel willen komen maar uit eindelijk toch niet komen. Nu is het te kortdag om nog reserveringen te maken e.d.
                              Uit ervaring is er altijd wel een goede opkomst.

@Speedbuxy, meld jij je nu puur af omdat de 11steden de week erna is? Wel jammer dan.. 😕

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

GhostRider
                              Bijdrager

De stad zelf oke maar Harkstede is mij te ver.(en vind mn blok denk ik ook niet zo fijn)

edit flick: Van Uithuizen naar de meetingplek is dichterbij dan naar Groningen 😉 ?

aangezien ik de weg niet weet zal het voor mij wel langer duren.(rijd altijd via de stad.)

edit flick 2: Google Maps route, klik hier

Ben erbij(als ik niet halverwege een warmloper krijg:P)

hansieb
                                Moderator

We hebben het inderdaad een week verzet, aangezien er niet veel animo was. Misschien komt het ook door zoals we traditiegetrouw elk jaar doen ‘het op het laatste moment plaatsen van de datum’.

Daarnaast blijft het lastig om iedereen tevreden te houden. Ik ben in elk geval aanwezig 16 augustus en ga een leuke tour voorbereiden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.