Vespa-Ciao.NL
:: VC.nl Meeting 2009 foto’s + filmpjes topic

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VC.nl Meeting 2009 foto’s + filmpjes topic

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 76)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martijnvanheerde
    Topic starter

Dump hier je foto’s en filmpjes van de meeting:

Met de koppen tegen elkaar sleutelen:P

Simoblok

Pack 2

Tonni’s Ciao

Hele Album http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q7FCJWG8.jpg

erikbloemberg

ik ben net weer thuis . vond het een mooie meeting volgend jaar blijf ik wat langer. ff lekker gepraat met hansie,wouter . de lc ciao staat weer lekker thuis met een lege tank:(:(:(. moest verdorrie 10km lopen naar huis ivm een lege tank gr

peter139
        Bijdrager

Het was een leuke meeting vandaag, geen regen en niet bloedheet. Ik had mijn ciao helaas nog niet helemaal af.

en de mijn ciao:

voor meer foto’s
          http://www.mijnalbum.nl/Album=PEEGUHOM

groetjes peter

hansieb
          Moderator

Mooi kut erik had nog wel wat prik voor je. Bbq is ook prima thx to gerard his xxxl meister grill

Gerarduz
            Donateur

De Meeting 2009 was (helaas voor de afwezigen) wederom groot succes!

Top lacatie, en meesterlijke after-meeting ,BBQ, chill (sleep) accomodatie!

Indrukwekkend vakwerk, optisch en motorisch, de rest volgt met der tijd wel…

Meister Grill!

Quality after-meeting, want gezelligheid kent zo, toch geen tijd….

Mensen bedankt voor de aanwezigheid en inbreng!

Ciaooo!

Wouz-LwB
              Donateur

juist , ben benieuwd naar de andere pic’s & filmpjes van jou gerard !

erikbloemberg

jah geraduz plaats dat filmpie ff van wouter ff op de rollerbank

Gerarduz
                  Donateur

Nou dat doe ik de goede man maar niet aan, daarbij is het YouTube vervuiling 1,1 KW op zijn groene.

Maar die zure bek, die hij er bij trok , fantastisch!

Die gene die mijn SI DEPS op met dik beladen fietstassen op de roller hebben gefilmd , DIE WIL IK GRAAG HEBBEN!

Alvast bedank!

hansieb
                    Moderator

Al met al wel geslaagd 😉

De aftermeeting was prima geregeld. Mooie locatie en niemand die last er van had.

Ook liep de ciao uiteindelijk nog 2.0kw op de rollerbank (zonder luchtfilter). Nog steeds een matige prestatie maarja….
                      Tip voor de RV users: luchtfiltermateriaal moet zo dun mogelijk, dan krijg je zo 0.25kw cadeau.

Ernstje
                      Bijdrager

Van wie is die goude/bronze racer?

Gerarduz
                        Donateur

Vespa

Na het schieten van dit plaatje , heb ik de macro functie van mijn camera vergeten uit te zetten:boos,DOM!
                          De rest van de foto’s kunnen geprullebakeerd worden. Ik zal kijken of er nog een paar te redden zijn, die komen dan z.s.m.

speedbuxy
                          Bijdrager

Die is van wouz-lwb:thumb

Verder nog even special thanks to gerard voor de top bqq:thumb en bart en thomas voor de top slaap/after meeting locatie:thumb
                            Ik vond het echt een top dag waar geen verbetering meer aan toe te voegen was/is:thumb

Edit
                            Ai das idd zeer jammer gerard:(
                            Is de how to blunt draaien wel mooi gelukt:D

Gerarduz
                            Donateur

@ speedbuxy:

Haha, die How To ; Blunt draaien op z’n Fries, is perfect!:lol

Ik zal es kijken of ik hem kan knippen/plakken en YouTube’n en dan hier door linken.

MofaFreak87
                              Bijdrager

awesome videos and photos … i wish i was also there but lets see next jear 😀
                                verry nice meeting !

i hope we see us next jear :thumb

Wouz-LwB
                                Donateur

Gerarduz :
                                  Nou dat doe ik de goede man maar niet aan, daarbij is het YouTube vervuiling 1,1 KW op zijn groene.

Maar die zure bek, die hij er bij trok , fantastisch!

Die gene die mijn SI DEPS op met dik beladen fietstassen op de roller hebben gefilmd , DIE WIL IK GRAAG HEBBEN!

Alvast bedank!

laat die maar achterwege ja, achja 8gram en een slecht lopend blok = 1,1kw…

maar erik bedoeld die van mn racer denk ik ?
                                  die heeft daan gemaakt..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 76)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.