Vespa-Ciao.NL
:: VC Meeting 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VC Meeting 2011

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 111)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Zal eens even mijn spulletjes pakken, gister nog een rondje op de ciao gereden en dat reedt vreemd (honda gewend…)

Frank80cc
      Donateur

waaarom heeft zich verslapen.. vertrekken zo uit lelygat

Edjuh
        Bijdrager

Ik ben er niet bij…

Zal nog wel even geld overmaken.

VespaAvanti
          Donateur

Ik ben vanochtend om 9 uur uit Duitsland vertrokken, ben net thuis en vertrek zo richting Groningen!
            Adres van de meeting kan ik zo vinden maar van de slaapplek zo snel niet.
            Kan iemand mij ff het adres van daar smsen?
            Alvast bedankt!
            Tot straks!

Anoniem

:boos:boos:boos Er is een balletje uit mijn koppeling gevallen, nu ff kijken of ik nog iets kan fiksen…

Tonni
              Moderator

Kan je gewoon mee rijden zolang je het veertje dat er achter zit er dan ook maar uithaalt.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Anoniem

Bij mij begon hij heel erg te tikken/rinkelen enzo bij hogere toeren, en later ook bij lagere toeren, dat was het enige dat ik op dat moment kon vinden wat er fout kon zijn…

Naja, komende tijd genoeg tijd om er aan te sleutelen, en er komt toch een variosetje deze kant op, maar ik baal dr wel van dat ik er niet bij ben :boos

Martino
                  Moderator

Er gaat momenteel een regenbuitje over Groningen heen, wanneer deze over is getrokken vertrek ik weer richting de scouting voor het toertje. De rest van de dag zal er namelijk qua weer mooier uit zien. Tot zo.

hansieb
                    Moderator

Nog even een bulk regen, daarna geeft buienradar redelijk groen licht.

Verdomme rijd ik gister naar huis vanaf scoutinggebouw, overal plassen etc houdt de bougie er half mee op.
                      Al stotterend thuis gekomen en 1,5 km voor mijn huis had de bougie er wel helemaal genoeg van.

Zo maar even nieuwe bougie erin, even kijken of dat nut heeft.

pepko
                      Donateur

hier is ’t droog 😉 waar gaat de toer langs?

Herr Flick
                        Topic starter

Weten we eigenlijk nog niet, ik vertrek zo naar het scouting gebouw om met de tour te beginnen.
                          ik denk rond half 2 dat wij vertrekken..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

Docs
                          Donateur

Ik hoop die dat het bij jullie net zo “droog” is als hier 😮 Het komt hier niet met druppen, maar met straaltjes uit de lucht……

Ik heb ook even mijn gister gewonnen Gilera shirt gepast 🙂 Past (letterlijk) als gegoten 😛 Maar wel leuk voor de heb 🙂

erikbloemberg

nou jongens tour ze johanzz en ik en eduard zijn gisteravond goed en kletsnat thuis gekomen:'(

ik vond het weer erg gezellig kwa meeting en bbq:thumb:thumb:thumb

gr

hansieb
                              Moderator

Weer thuis aan de bbq. Heerlijk weer en na de pitstop bij de donner aan de westerhaven, doorgereden naar paterswoldse meer.

Herr Flick
                                Topic starter

Zo, hier ook weer terug van de tour. Mooi weer gehad de hele dag (behalve heel even s’ochtends, waren we nog niet aan het toeren geweest).
                                  Ik weet niet precies waar we langs zijn geweest maar het is redelijk kort gebleven.

Dit jaar is iedereen ook wat rustiger gebleven met de rellerij/rommeltrappen daar zijn wij wel blij mee, hierdoor zijn we een keer NIET het borgbedrag kwijtgeraakt.

Bedankt iedereen!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.