Vespa-Ciao.NL
:: VC Meeting 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VC Meeting 2011

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 111)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Coopering
    Bijdrager

We are now at Simplon Groningen. We just droved our own little tour, visiting places we know,
      like hansiebs and flicks home
      if someone would like to drive a little tour today he could call us +4917678425120

greetz

hansieb
      Moderator

Haha, i already guessed i saw 2 ciao’s driving at my home.
        Just arrived back from thailand, now going to a bbq from a friend of mine.

See you guys tomorrow.

P.s the weather is PERFECT, go to the city market (big tower) and get a drink over there and party!

pepko
        Donateur

vraagje:

als we met z’n allen verhuizen richting het scoutinggebouw, kunnen ik en een kameraad van me dan meerijden met iemand?
          en, kan mijn ciao dan ook mee? (anders laat ik die thuis :P)

gr. pepko

Florian
          Moderator

Ik moet even kijken hoelaat ik die kant op kom, ik zou in eerste instantie met de brommer samen met Portlock maar ik heb nog niks van hem gehoord (komt ook omdat ik veel bezig ben geweest deze week) maar dan maar alleen met de brommer.

Ik zie jullie morgen vast wel:thumb

Martino
            Moderator

Hier nog wat plaatjes hoe de meeting place er vandaag bij lag.

Deze laatste foto is genomen op de oude plek, maar vanaf hier is ook duidelijk te zien waar de meeting 200meter verderop plaatsvind.

@ Pepko; Het is gewoon de bedoeling dat we met z’n alleen naar de scouting afreizen hoor. De meeste doen dat gewoon op de brommer.

Spulleke!

als er toevallig iemand een poulie 80 snaar voor ciao met orginele koppeling heeft, zou hij/zij die dan mee kunnen nemen gewoon voor het geval dat 😉 zoja pm graag:thumb

pepko
                Donateur

@maarten, dat snap ik. maar ik zit met een gebroken arm, dus gasgeven word lastig.

Herr Flick
                  Topic starter

Miky en Lennaert zijn ook aangekomen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

portlock
                    Bijdrager

Ik moet even kijken hoelaat ik die kant op kom, ik zou in eerste instantie met de brommer samen met Portlock maar ik heb nog niks van hem gehoord (komt ook omdat ik veel bezig ben geweest deze week) maar dan maar alleen met de brommer.

Ik zie jullie morgen vast wel

Wat mij betreft kunnen we morgen zo weg rijden florian. 😛

Hopen dat het weer mee zit!

PS organisatie, moet ik geld overmaken of morgen meenemen cash?

pepko
                      Donateur

is er morgen niemand met de auto op de meeting die plek heeft?

Florian
                        Moderator

Zo ben net terug van een heen en weer ritje Groningen, Portlock en ik hebben de brommers bij Martino thuis gestald dus nu kunnen wij gewoon met de auto komen.

Zo straks:thumb

AC RACING
                          Moderator

Vervelende mededeling: heb mn brommer niet op tijd kunnen reviseren voor de tour.. dus rijd nog steeds met hetzelfde blok waar ik nu al bijna 2 jaar non stop mee rijd. maar reed net naast mn zwager op zn Kawasaki Ninja en reed net geen 90 op zijn km teller. dus 80 gps zal nog wel haalbaar wezen:pest
                            bij deze grootste respect voor het originele carter:thumb

portlock
                            Bijdrager

Haha, doe je goed AAT.

Tot strax lui. 😛

Frank80cc
                              Donateur

Zo ook aardig klaar waarom komt me straks ophalen.. tot laters

pepko
                                Donateur

ik kom om half 1 die kant op. zie jullie daar wel 😉

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.