Vespa-Ciao.NL
:: VC Meeting 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VC Meeting 2011

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 111)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

peter139
    Bijdrager

He jongens(en meisjes), ik ben vandaag even naar de meeting lokatie gereden.

Ze zijn helaas op die lokatie aan het bouwen aan het project meerstad.

De weg erna toe bestaat nog steeds, en aan de weg zelf is nog niks gebouwd.

Maar de lokatie is naar mijn idee niet geschikt. Er ligt erg veel zand op de weg, en ze hebben de kanten schoongeveegd. Dit houdt in dat er geen gras langs de weg ligt, maar modder/klei.
      Her stonk er trouwens ook behoorlijk, dit komt door de klei. Ik heb diverse foto’s genomen, maar kan ze op deze pc niet oploaden. Ik zal vanavond even het een en ander in dit topic plaatsen.

Ik stel daarom het volgende voor:
      Een lichte aanpassing aan de lokatie. Meestal is de meeting aan het einde van de weg (de driemerenweg).
      Ik stel voor om aan het einde van deze weg rechtsaf te gaan, en dan de weg een stukje te volgen (ongeveer 300-400m)
      Je komt dan bij de roeibaan van harkstede uit.

Dit is langs het water, een mooi lang stuk weg waar mooi gereden kan worden, naar mijn idee een veel betere lokatie.
      Het is een doodlopende straat, waar hoogstens wat wandelaars lang kunnen komen.

Ik heb even een plaatje toegevoegd:

De rode pijl is de oude lokatie en de groene de eventuele nieuwe lokatie.

Graag zie ik van jullie een reactie, wat jullie hier van vinden!
      Ik laat het verder aan thomas over want hij is baas haha

Gr peter

Herr Flick
      Topic starter

Goed dat je dit even meldt, gaan we gewoon daar heen!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

peter139
        Bijdrager

Beste thomas het is dan belangrijk dat iedereen op de hoogte wordt gebracht. Dit betekend dat de startpost even aangepast moet worden maar ook de homepagina. Dit laat ik aan jou over.

speedbuxy
          Bijdrager

peter139 :
            De rode pijl is de oude lokatie en de groene de eventuele nieuwe lokatie.

Dat ziet er idd beter, tenmiste ook geen last van auto,s meer:thumb
            En misshien dan handig om zaterdag op de oude meeting plek even een paaltje met een stuk karton erop ”vc members rechts af” er neer te zetten.
            (dan vind iedereen het wel, ook al lezen ze hier niet veel op het forum)

cris
            Donateur

Aangezien ik het nergens kan vinden post ik de vraag hier maar … Hoelaat begint de meeting zaterdag?

AC RACING
              Moderator

cris :
                Aangezien ik het nergens kan vinden post ik de vraag hier maar … Hoelaat begint de meeting zaterdag?

De meeting begint rond 1 uur in de middag. natuurlijk zijn er altijd mensen die iets eerder of later zijn. dit is volledig afhankelijk van jezelf.

cris
                Donateur

@ AC RACING: Prima. Bedankt.
                  Het zal voor velen duidelijker geworden zijn.

Gr Cris

Gerarduz
                  Donateur

@ Peter139 Bedankt voor je alertheid dat je het even hebt verkend :thumb

ritze
                    Bijdrager

linkje naar google maps (streetview)

inderdaad thnx peter

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                      Link naar Mijn collectie / Projecten.

speedbuxy
                      Bijdrager

ritze :
                        linkje naar google maps (streetview)

inderdaad thnx peter

Dat ziet er goed uit:thumb
                        Daar kunnen de broms ook wel even op getrokken worden:thumb

ritze
                        Bijdrager

ja en het leuke is dat je een soort van rondje van een kilometer of 2 a 4.
                          dus voor de mensen die willen racen tegen elkaar zou dat ook nog kunnen denk ik

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                          Link naar Mijn collectie / Projecten.

Anoniem

Onder voorbehoud ben ik er ook bij, weet nog niet of het beide dagen is aangezien ik maandag op vakantie naar Fryslân ga…

erikbloemberg

:Dik heb er zin in

hansieb
                              Moderator

Ben benieuwd, ik hoop op goed weer. Heb een paar leuke artikelen voor de bingo gevonden 😉

Waarom?

@Hans,

Dat is harstike leuk, als het maar geen thaise ladyboy’s zijn:D

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.