Vespa-Ciao.NL
:: VC Meeting 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VC Meeting 2011

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 111)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

I always drive with an race exhaust within the cityring. Over here the exhaust makes no or little difference. Only when you drive to fast or reckles. Also which youth hotel you guys are planning to stay? For me it is no problem to pick you up and guide you all to the meeting place. Simplon I think (link)?

superindo
      Bijdrager

aanwezig, zaterdag&zondag.

Coopering
        Bijdrager

Yes, Martino i know you from last year. You picked up my brother with his broken ciao 😉
          Maybe we can contact via email?
          Yes simplon youth hotel. Our third man couldnt drive the tour so we are now 2 guys, maybe we can sleep at a member of vc.nl?

erikbloemberg

ik ben aanwezig op de meeting:lol:lol:lol

hansieb
            Moderator

Coopering :
              Yes, Martino i know you from last year. You picked up my brother with his broken ciao 😉
              Maybe we can contact via email?
              Yes simplon youth hotel. Our third man couldnt drive the tour so we are now 2 guys, maybe we can sleep at a member of vc.nl?

Contact http://vespa-ciao.nl/users.php?m=details&id=1016

If you bring him some german beer, i guess he will say yes or no 😉

Coopering
              Bijdrager

yes, for shure german beer!

Herr Flick
                Topic starter

De Italianen hebben contact met mij, ze gaan kijken of ze dit jaar weer langskomen.
                  Zou natuurlijk erg tof zijn, heb wel gezegd dat ik geen invloed op het slechte weer heb wat wij deze hele zomer al hebben!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

Martino
                  Moderator

Heel mooi dat er ook dit jaar weer wat intresse is vanuit het buitenland. We maken er een europese meeting van zo, maar zijn er niet een aantal belgen die willen meeten? Er zijn hier toch redelijk wat belgen op het forum te vinden.

En dat weer doe je niet heel veel aan hier in Nl. We staan er ook wel “weer” bekend om.

hansieb
                    Moderator

Ik zal eens even wat posten op het franse ciao forum, zo maken we er helemaal een feest qua nationaliteiten van hehe.

Gerarduz
                      Donateur

@ Heren organistie:

De Driemerenweg is hevig in verandering. ik zoefde er toevallig langs vanavond.
                        Trekkers en veel werkverkeer omdat ze daar met grondverzet en oplevering van de eerste huizen voor de nieuwe wijk Meerstad bezig zijn.

Ik zou zeggen ga daar nog eens ff kijken. Ik had geen gelegenheid een goeie inspectie te doen. Maar d’r reden om vandaag vrijdag avond 19:00 nog trekkers af en aan.

ritze
                        Bijdrager

oei oei, denk niet dat de simo`s met 90 over een bagaffeld weggetje gaan rijden.
                          zou heel jammer zijn als alles vol ligt met modder en zo.

nja laten we hopen dat het nog een beetje wat word 😛

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                          Link naar Mijn collectie / Projecten.

hansieb
                          Moderator

Wat is trouwens de weersvoorspelling?

Ik neem vanuit bangkok nog wat vespa en piaggio attributen mee voor de bingo 😉

pepko
                            Donateur

Vooruitzichten lange termijn
                              zaterdag 06 augustus tot en met zaterdag 13 augustus
                              Grote kans op overgang naar een meer wisselvalliger weertype met temperaturen rond of iets onder de normale waarde voor de tijd van het jaar

portlock
                              Bijdrager

Ben ook er ook bij, ook bij het logeer partijtje. 😛

bobclees
                                Bijdrager

helaas geen vervoer en die citta nog niet top.
                                  ik hoop dat er snel iets in utrecht is.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.