:: Vastloper? IIg brommer doet niks meer..
-
Goed mensen, groter probleem =S, nu doet men brommer dus niks meer, heb dat ene net gemaakt (gas bleef hangen), wilde ik hem starten deed ie het niet, even kappen deraf gehaald, en dan ene wiel met allemaal die ’tanden’ erop (kom eff niet op de naam) draait dus niet als ik het kleine hendeltje indouw om te starten, terwijl ie het wel hoort te doen. Hij gaat echt enorm stroef, hebk nu een vastloper ofzo? En kan dat gekomen zijn doordat ik net dus een heel stuk volgas heb gereden, en dus ook toen ik stilstond voor een stoplicht enzooi, hij nog steeds volgas ging alleen toch stilstond doordat men gas dus bleef hangen? Tis iig behoorlijk kut…
zal wel warmloper zijn, laat hem staan tot morgen en kijk dan nog eens wat hij doet, zit hij dan nog ‘vast’ dan heb je een vastloper
suc6
edit: waarom stel je deze vraag in 2 topic’s, je eigen(deze) en in het kleine vragen topic?
Meer kans op succes ;), en omdat ik daar een dubbelpost had, viel het dus niet op dat ik iets nieuwes geplaatst had, en dan zou het miss wel eff kunnen duren voordat ik een reactie kreeg snapte, en hier kunnen ook wat meer mensen reageren, int kleine vragen topic is meestal als een erop gereageerd heeft zegt de rest al niks meer, maar goed, dan laat ik hem maar eens tot morgen staan en dan hoop ik dat ie het wel weer doet.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.