Vespa-Ciao.NL
:: vastloper gehad, nieuwe cilinder wil niet werken. hulp a.u.b.

Home Forums Techniek Problemen oplossen vastloper gehad, nieuwe cilinder wil niet werken. hulp a.u.b.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Berus234
    Topic starter

Ik had laastst een vastloper met me ciao, was een dr 65cc met evolution zuiger. ik heb een uigeveilde snor carter en had een 13/13 met sproeier 72+powerfilter. nu heb ik een nieuwe cilinder van malossi gekocht en erop gezet. maar nu is het probleem. hij wil niet meer starten. Ik heb ontsteking en heb de 13/13 met sproeiers 54, 66, 72, en 86 geprobeerd, maar geen van alle lijkt m wel genoeg kracht te geven om hem aan te laten staan. heb ook verschillende luchtfilters geprobeerd, maar nog nix. Nu is mijn vraag is er een brilliant koppie die weet wat ermee is. hij heeft kompressie want als ik me decopressie niet in heb slaat hij moeilijk aan in tegenstelling toen ik m’n vastloper had

ik hoop dat iemand het weet

bij voorbaat dank

ArvidW
      Donateur

Zuiger juist gemonteerd ?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

Dries
        Bijdrager

Kan inderdaad zoals arvid al zei heel goed zijn dat je je zuiger verkeerd hebt gemonteerd, met een beetje pech zijn je zuigerveren ook al blijven hangen in je poorten en is je nieuwe cilinder ook al naar de fillestijnen…

Berus234
          Topic starter

hij werkt weer. thnx

Vincent
            Donateur

Dan zou ik voordat je de boel opnieuw monteerd even kijken of je zuigerveerslotjes niet precies door een spoel/uitlaatpoort lopen.

Berus234
              Topic starter

nou nij deed ´t vanmiddag. dus probeerde hem net weer aan te krijgen. en nu nu ploft hij uit de carb???

Vincent
                Donateur

Blijft je decompressie mischien hangen? Dan heeft hij geen goede compressie meer!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.