Vespa-Ciao.NL
:: Vastloper

Home Forums Algemeen Oude topics Vastloper

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vespalimburg
    Topic starter

Hallo,

Laats is men brommer vastgelopen (dikke kras) nu wil ik een 70cc dronder leggen, maar ik heb nog geen geld voor een andere uitlaat/caberateur.

Wat doen?

70cc in rijden met ciitypower of weer 50cc kopen?

Mike
      Bijdrager

70 cc inrijden met ciy power.. lijkt me opzich ook wel ideaal tijdens het inrijden.. wnat de city power laat vanzichzelf niet veel toeren toe..

echter wel na een kilometer of 150 ingerden te hebben ff een snelleree pijp een proma cicuit ofzo.. laat de cilinder aan de toeren wennen

Mike

vespalimburg
        Topic starter

Dus ik kan me gewoon 70cc halen met citypower en 12/10?

ArvidW
          Donateur

Je kunt ook 1 maat grotere pully monteren, ik weet niet wat je nu hebt, maar ik haal zelf 47 met een 95 pully. En dan maakt je blokje toch wel redelijk wat toeren. Niet zo veel als met snelle uitlaten, maar het kan er mee door. Ik zou zoals Mike al zei wel binnen een redelijk korte tijd een hoogtoerigere uitlaat halen om een stootrand te voorkomen.

Die 12.10 is totaal geen probleem, zolang je er maar de goede spoeier in stopt:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

vespalimburg
            Topic starter

Welke uitlaat..

proma circuit of polini top one

Jeroen
              Bijdrager

proma circuit is een stuk goedkoper en rijdt overal wel goed op, dus dan zou ik die kopen.

Mike
                Bijdrager

die 2 zijn uitgebreid vergeleken en proma is de beste aankoop.. ze zijn zoieso wel vergelijkbaar maar proma heeft een dikkere boost.. en zoieso is de lak 100 keer beter. en wat ikz elf wel belangrijk vind is de demper van de top one is slegt.. ( alle polini’s (sp en tope one) ) dusja

Mike
                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.