- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 11 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 4 maanden geleden door dieseltank.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 november 2010 om 09:46 #212541
ik heb nu een vario op mijn citta
ik ben er erg gelukkig mee8)
alleen zou ik graag een kap over de vario hebben
zijn er kappen die direct hierop passen, en zo ja welke? heeft iemand er een liggen?
of is het alleen te doen als je direct een andere achterbrug plaatst:(16 november 2010 om 10:03 #216623voor de citta zin er geen orignele vario kappen.dan moet je zelf een gat maken.
16 november 2010 om 13:13 #216655kappen van een superbravo of avanti passen ook op een citta brug
16 november 2010 om 16:35 #216656Joopy , een Superbravo IS een Avanti & volgens mij heeft een Citta een SI achterbrug…
Je hoort nog van me , ik kijk nog voor je voor een kickblok electronische ontsteking , brug misschien & kappen.
Heb even ademnood op het ogenblik & ga straks de aangepaste Semi-Wadcutters testen………….Pfffffffffff16 november 2010 om 16:36 #216657ik heb een citta zijkap bewerkt voor vario. je moet de plamuur alleen nog bijvijlen en hem opnieuw spuiten. Ben je een van de weinige met echte citta variokappen! Ik hoef er niet heel veel voor te hebben 🙂
16 november 2010 om 16:42 #216658barry :
Joopy , een Superbravo IS een Avanti & volgens mij heeft een Citta een SI achterbrug…Barry toch….zou je moeten weten! : -) Of jij weet meer van de betreffende citta dan ik.
Citta heeft een citta brug, lengte is hetzelfde als die van een bravo maar de kapbevestiging is net anders. Bravo kappen passen wel!
16 november 2010 om 16:47 #216659Shaker :
ik heb een citta zijkap bewerkt voor vario. je moet de plamuur alleen nog bijvijlen en hem opnieuw spuiten. Ben je een van de weinige met echte citta variokappen! Ik hoef er niet heel veel voor te hebben 🙂wellicht handig om eerst alle problemen vanuit je whitelist op te lossen met personen.
en dan pas weer spullen aan te bieden.16 november 2010 om 17:51 #216660Superbravo kap past ook, die heb ik erop.
16 november 2010 om 19:44 #216661vandaag een lekker stuk op de cita gereden ook lekker wat stukken off road:D zat best een berg gras tussen mijn achterste poelie veer:(
dus een kapje is wel een beetje een must ik heb toch niet voor niks een noppen band he:lol16 november 2010 om 20:31 #216662toevallig een foto van zo`n superbravo kap? wel benieuwd?
16 november 2010 om 20:43 #216663barry
opassen met die dampen he 😀
toevallig een foto van zo`n superbravo kap? wel benieuwd? x2
shaker heb je een plaatje van de kap en een prijs incl verzend?16 november 2010 om 20:50 #216664Johanza3 :
toevallig een foto van zo`n superbravo kap? wel benieuwd?Lamme tak, google gewoon ff :boos
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno16 november 2010 om 21:16 #216665ArvidW :
Johanza3 :
toevallig een foto van zo`n superbravo kap? wel benieuwd?Lamme tak, google gewoon ff :boos
fotootje wel liefst superbravokap gemonteerd op een cita uiteraard
die vond ik niet direct via google hoor:?16 november 2010 om 21:39 #216666DR-flenny :
Shaker :
ik heb een citta zijkap bewerkt voor vario. je moet de plamuur alleen nog bijvijlen en hem opnieuw spuiten. Ben je een van de weinige met echte citta variokappen! Ik hoef er niet heel veel voor te hebben 🙂wellicht handig om eerst alle problemen vanuit je whitelist op te lossen met personen.
en dan pas weer spullen aan te bieden.Problemen vallen moeilijk op te lossen als ik aan sommige mensen die in mijn whitelist reageren nog nooit iets verkocht heb. Heb al meerdere malen gevraagd aan moderators om het uit te zoeken en die onzin te verwijderen maar op mijn berichtjes wordt niet eens gereageerd ;). Eenmaal opgelost blijft de negatieve reactie trouwens gewoon staan als mensen niet meer reageren of nauwelijks nog op de site zitten. En bij andere heb ik t geprobeerd maar is t nooit goed. Dus weet eerst hoe het zit voordat je ondoordacht conclusies trekt, wat een niveau..
Edit; Shaker jij weet ook waarom er niet zomaar berichten uit iemands whitelist worden verwijderd. En zeker niet omdat een verkoper liever geen negatieve reacties heeft staan. Als moderator kunnen wij op afstand niet na gaan of jou verhaal wel klopt of dat van iemand anders. Wel is het niet de bedoeling om discussies te voeren in de whitelist maar alleen maar een reactie achter te laten. Ik heb jou voor gesteld om er uit te komen met die andere persoon. Vervolgens hebben jullie dit niet geprobeerd of in ieder geval niet terug gecommuniceerd aan een moderator. Dus kunnen wij er ook niks aan doen. Nu graag weer ontopic.
17 november 2010 om 18:26 #216667giteren avond mijn vrouw een stukje mee laten rijden bleek na afloop haar schoen over de lengte richting compleet te zijn opgefreten door de snaar:o
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.