Vespa-Ciao.NL
:: vario vraag?

Home Forums Techniek Vario vario vraag?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

citta sprint
    Topic starter

heey ik heb een citta en die wil ik echt hard laten trekken het liefst autowheelies en dan met de setup die ik nu heb + vario.
      wat van vario moet ik dan precies kopen polini, malossi, standaart??
      het maakt me niet uit als hij zachter gaat lopen als hij maar super trekt.
      ik heb het forum al doorgezocht maar ik kon niet echt de info zoeken die ik nodig had dus vandaar

mvg citta sprint

AA-T
      Sleutelbeheerder

zowiezo is de vraag in t verkeerde topic.. kleine vario vragen staat ie beter..

voor de rest zou ik als ik jou was gewoon een racevario kopen
        dus de polini of malossi, maakt verder weinig uit..

persoonlijk was ik dan voor de malossi gegaan..
        de gele drukveer die der bij zit kan je dan mooi in je achtervario zetten

daarnaast nog ff wat rollen uiteraad, want de rollen die derbij zitten zijn wss niet goed

FonS
        Bijdrager

trekkracht met vario is geen probleem met jouw set-up, en die kleine citta wieltjes

std voorvario is echt niks, je halveert je topsnelheid zowat :con

ik heb toevallig een polini én malossi voorvario, maar tot nu toe alleen de polini gebruikt (kan je dus niet zeggen of er verschil in is, geloof niet dat dat veel zou zijn)

en er staat hierover genoeg op het forum hoor 😉

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.