Vespa-Ciao.NL
:: Vario vraag

Home Forums Techniek Vario Vario vraag

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Superbravo
    Topic starter

Hoi,

Ik weet dat je met een Teknoetre of complete Malossi
      vario harder gaat rijden en optrekken.

Mijn vraag is echter of ik mijn originele vario ook al vlugger kan gaan (optrekken en hardere top) door bijvoorbeeld andere veertjes of weet ik veel wat te doen??? Zit er misschien een begrensing op ergens die eraf kan???

:thumb

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

Hier hebben we het kleine vragen vario topic voor, maar om toch even je vraag te beantwoorden.

er zit een bronzen bus (randje) op de vario, als je deze weg vijlt gaat je top zo’n 5 tot misschien wel 10 km omhoog (omdat de snaar hoger komt)

ook kun je spelen met het aantal rollen, van bijv 8 rollen naar 6 (3 , 1 lege, 3 , 1 lege) of je gaat met 6.

Je kan ook je trekveren vervangen voor bijv de groene van polini.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Superbravo
        Topic starter

Herr FlicK :
          Hier hebben we het kleine vragen vario topic voor, maar om toch even je vraag te beantwoorden.

er zit een bronzen bus (randje) op de vario, als je deze weg vijlt gaat je top zo’n 5 tot misschien wel 10 km omhoog (omdat de snaar hoger komt)

ook kun je spelen met het aantal rollen, van bijv 8 rollen naar 6 (3 , 1 lege, 3 , 1 lege) of je gaat met 6.

Je kan ook je trekveren vervangen voor bijv de groene van polini.

Oke bedankt, volgende keer kleine vraag topic, excuus.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.