Vespa-Ciao.NL
:: Vario van minarelli.

Home Forums Techniek Opvoeren Vario van minarelli.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kevin 27
    Bijdrager

En ik weet dat het niet past. Daarom moet ik ook een as maken op de krukas zo dat alles meer naar buiten komt

als je dit doet ,zullen je lagers heel snel slijten .
      daarbij wordt je krukas steeds zwakker.
      ik zou eerder voor een zelfgemaakde achterbrug gaan met een bravo frame of dergelijke.
      jij hebt in je profiel staan zelfgemaakte 80cc etc. heb je hier foto`s van want dit maak je echt niet zo 1,2,3.
      gr kevin 27

EvoCiao
      Topic starter

ja die heb ik.

Zijn fotos van de bouw. Ik heb deze samen met me collega,s gemaakt. Op het werk gewoon om te kijken of we het konden.
        Hierbij heb ik gebruik gemaakt van een 5 asser.

Zal morgen de fotos uploaden..

Maar je moet niet denke dat het een knaller is =p
        maar hij loopt niet meer. Me niscil laag is los gekomen.

Ik praat er ook makkelijk over klopt.
        Maar het lijkt me ook niet moeilijk. Ik heb behoorlijk wat ervaring, met speciale verbindingen. En werkstukken te maken.
        En mss is het wel moeilijk. Na dan hebben we een leuke uitdaging =p

@kevin

wat zou jij doen kwa brug?

Zou je dan een complete brug lassen. En dan oude er afslijpen, hoe denk jij hier over ?

kevin 27
        Bijdrager

idd
          of in de richting hoe sil (xsh240f of zoiets) heeft met sijn simonini ciao.
          maar ik denk niet dat dit gaat lukken, als je de as langer maakt dan krijg je een hefboom effect .
          ik zou eerst eens een blokje onder je brom hangen om een reëel beeld te maken.

EvoCiao
          Topic starter

snap ik maar brianstormen he.

Als ik nu bv een asgeleider maak die bv op de wielager vastgebout word.
            Dus de de wielophanging. Weet niet hoe dat ff heet =p.

En dan een lager op die as schuiven en dan. Valt de heftboom voor een groot deel weg.
            Ik zal morgen wat 3d modellen maken van wat ik bedoel.

En als je dan ( weet niet hoe de klok er uit ziet) bv een gelagerde klok maakt.
            Zo als bij de scooter denk dan aan. Nardio deksels,stage 6 deksels etc….

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.