Vespa-Ciao.NL
:: vario trekt bijna meteen op het achterwiel hoe kan dit ?

Home Forums Techniek Vario vario trekt bijna meteen op het achterwiel hoe kan dit ?

13 berichten aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bazz
    Topic starter

nou heb de gele drukveer erop zitten rijdt inderdaad een stuk beter. nu alleen nog het mallosi vertandings set.

diac
      Bijdrager

nice, en daarna een filmpie hier posten eh ^^

Bazz
        Topic starter

Ja dat zal nog wel even duren. Want de citta gaat straks weer helemaal uit elkaar en dan ga ik hem spuiten. en als ie dan klaar is zal ik kijken voor een filmpje

Bazz
          Topic starter

even vraag heb net een stukje met mijn citta gereden en toen ik thuis kwam had ik ineens een geratel geluid maar als ik dan gas geef is het weg. wat kan dit zijn ?

diac
            Bijdrager

hoor je dat bij je cilinder?
              ik heb dat ook.. schijnen meer mensen te hebben, maar wisten we nou maar wat het was:?

Bazz
              Topic starter

Nou weet ik niet percies, maar heb nu de vsnaar wat strakker gespannen en nu is het weer weg.

hansieb
                Moderator

Vsnaar klapperde een beetje

Heb je trouwens ook al strakke trekveren erin ? dat is ook wel handig om nog sneller weg te trekken.

Bazz
                  Topic starter

nee heb ik ernog niet in heb ze wel gezien dat mallosi setje bedoel je toch ? merk je het verschil daar in dan wel goed ?

Bazz
                    Topic starter

o nog een vraag die gele druk heeft aan de uit eindes van zijn veer die stukjes nog uitsteken alsof die ergens in horen tevallen. maar mijn orginele veer heeft dat niet, moet ik die er nu van afhalen bij die gele ?

diac
                      Bijdrager

tuurlijk niet! die uiteindes komen in 2 gaatjes te vallen.
                        en zeker heeft je originele drukveer ook van die uiteindes:con
                        kijk maar;

Bazz
                        Topic starter

nou die van mij heeft dat niet hoor die is gewoon vlak zeg maar

diac
                          Bijdrager

wat heb jij er dan voor veer ingeduwd? eentje van een pen?:lol

Bazz
                            Topic starter

heb ik geprobeerd maar paste niet :):) nee die orginele van mij heeft dat niet. maar ik gewoon die gele malosi erin gedaan

13 berichten aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
                            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.