:: vario trekt bijna meteen op het achterwiel hoe kan dit ?
-
BazzTopic starter
nou heb de gele drukveer erop zitten rijdt inderdaad een stuk beter. nu alleen nog het mallosi vertandings set.
diacBijdrager
nice, en daarna een filmpie hier posten eh ^^
BazzTopic starter
Ja dat zal nog wel even duren. Want de citta gaat straks weer helemaal uit elkaar en dan ga ik hem spuiten. en als ie dan klaar is zal ik kijken voor een filmpje
BazzTopic starter
even vraag heb net een stukje met mijn citta gereden en toen ik thuis kwam had ik ineens een geratel geluid maar als ik dan gas geef is het weg. wat kan dit zijn ?
diacBijdrager
hoor je dat bij je cilinder?
ik heb dat ook.. schijnen meer mensen te hebben, maar wisten we nou maar wat het was:?
BazzTopic starter
Nou weet ik niet percies, maar heb nu de vsnaar wat strakker gespannen en nu is het weer weg.
Vsnaar klapperde een beetje
Heb je trouwens ook al strakke trekveren erin ? dat is ook wel handig om nog sneller weg te trekken.
BazzTopic starter
nee heb ik ernog niet in heb ze wel gezien dat mallosi setje bedoel je toch ? merk je het verschil daar in dan wel goed ?
BazzTopic starter
o nog een vraag die gele druk heeft aan de uit eindes van zijn veer die stukjes nog uitsteken alsof die ergens in horen tevallen. maar mijn orginele veer heeft dat niet, moet ik die er nu van afhalen bij die gele ?
diacBijdrager
tuurlijk niet! die uiteindes komen in 2 gaatjes te vallen.
en zeker heeft je originele drukveer ook van die uiteindes:con
kijk maar;

BazzTopic starter
nou die van mij heeft dat niet hoor die is gewoon vlak zeg maar
diacBijdrager
wat heb jij er dan voor veer ingeduwd? eentje van een pen?:lol
BazzTopic starter
heb ik geprobeerd maar paste niet :):) nee die orginele van mij heeft dat niet. maar ik gewoon die gele malosi erin gedaan
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.