Vespa-Ciao.NL
:: vario/snor

Home Forums Techniek Vario vario/snor

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vpfanaat
    Topic starter

Zo`n vario wekt toch steeds mijn nieuwsgierigheid. Zou het wat zijn onder een snorfiets die 40 km loopt?

Of zeggen jullie doe het niet?

Het gaat me om het snelle optrekken, maar de snorfiets moet uiteraard niet te hard gaan lopen. En het is ook niet de bedoeling om gelijk een wheelie te trekken:lol

Was wel een benieuwd naar wat reactie`s

Jacky
      Bijdrager

Zo erg is het niet dat je gelijk wheelys trekt. Van die 40 blijft dan wel erg weinig over. Dan gaje echt nietmeer hard. En het verschil iis minder groot dan bij een brommer want je hebt al snorklok dus.

timschilders
        Bijdrager

nee klopt niet wat je zegt,
          ik had op mijn citta ook een vario gezet en hij bleef netjes 40 lopen wat hij ook reed met poulie 95 met originele voorvario.

bij origineel is het snelheids verschil niet zoveel, pas bij meerdere cc’s gaat hij langzamer als poulie rijden omdat hij dan overtoeren maakt mer originele vario,
          en dit valt wel mee met een 50cc cilindertje.

Marcc
          Bijdrager

je trekt idd wel harder op met vario dan met poulie. dat zowiso en je snelheid blijft idd gelijk wat de andere ook al n beetje zeggen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.