Vespa-Ciao.NL
:: Vario snaar??

Home Forums Techniek Vario Vario snaar??

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Topic starter

hallo,

ik heb dus die malossi snaar op me 90mm vario schijvies liggen.. die is volgens mij 975.. de maat staat er niet egt bij.. maar die snaar is gewoon egt te lang.. ik dus een gates auto masters snaar gekocht.. een 13 x 950..

dat kreng er op gelegt dit weekend.. nog geen 3 km rijden en dat ding lag aan flarden.. terwijl hij er mooi oplag en zeker niet te strak..

wie kan mij zeggen welke en wat voor soort snaar ik moet hebben.. en moet ie nog speciaal voor vario’s zijn..? want de malossi houd zich wel goed en is egt van kevlar enzo.. hij rijd wél prima maar zit me egt te los.. en ik wil t gerwoon weten,

* en ja me blok staat op ze verst naar voren.. en had dus die malo special belt specifiek voor de ciao aangeschaft..

bvd Mike:)

Mike

barend f
      Bijdrager

Mike :
        hallo,

ik heb dus die malossi snaar op me 90mm vario schijvies liggen.. die is volgens mij 975.. de maat staat er niet egt bij.. maar die snaar is gewoon egt te lang.. ik dus een gates auto masters snaar gekocht.. een 13 x 950..

dat kreng er op gelegt dit weekend.. nog geen 3 km rijden en dat ding lag aan flarden.. terwijl hij er mooi oplag en zeker niet te strak..

wie kan mij zeggen welke en wat voor soort snaar ik moet hebben.. en moet ie nog speciaal voor vario’s zijn..? want de malossi houd zich wel goed en is egt van kevlar enzo.. hij rijd wél prima maar zit me egt te los.. en ik wil t gerwoon weten,

* en ja me blok staat op ze verst naar voren.. en had dus die malo special belt specifiek voor de ciao aangeschaft..

bvd Mike:)

kijk eens mike
        v-snaar

voor een vario heb je ook een andere v snaar nodig.

voor een citta met vario en 100mm schijven is dat : 13 x 1050
        voor een SI met vario en 100mm schijven is dat : 13 x 1150

voor een citta met vario en 90mm schijven is dat : 13 x 1025
        voor een SI met vario en 90mm schijven is dat : 13 x 1125

wanneer v-snaar goede spanning?
        als je brommer stationair loopt moet de v-snaar net niet gaan zwabberen (op en neer gaan)

suc 6:thumb

Mike
        Topic starter

ja dat weet ik ook wel hoor..

ik weet welke maat ik nodig heb.. ik weet dat een 975 iets te lang voor 90mm schijfies.. dat zeg ik net tog.. en ik weet ook hoe een snaar moet gespannen staan..:? dat hoef je me niet te zeggen

ik wil alleen weten of er een snaar bestaat speciaal voor vario’s dus.. een egte kevlar.. want die gates was zo naar de klote en dat heb ik wel meer gehoord! de malossi houd zich prima maar is gewoon te lang.. en klaperpert dus ja

Mike

barend f
          Bijdrager

oke MIKE dan ga je naar de auto dealer, en dan bestel je een auto v-snaar die je nodig bent( in jou geval dus maatje kleiner)!! :thumb

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.