Vespa-Ciao.NL
:: vario slipt door

Home Forums Techniek Problemen oplossen vario slipt door

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

rickgeurten113

Hallo,

Ik heb een probleem met mn vario.
      Als ik hem probeer aan te rennen af en toe grijpt hij wel fatsoenlijk aan en gaat de brommer ook aan..maar meestal als ik hem aanren heb ik t gevoel alsof de koppeling niet eens aangrijpt en dan kan ik rennen wat ik wil maar aan gaat hij niet. Hij werkt nauwelijks tege zoals dat normaal zou moeten om m aan te zetten..

iemand een idee of ditzelfde gehad??

bobbie88
      Bijdrager

Staat je snaar strak genoeg?

Vario start over het algemeen minder… Die van mij start wel abnormaal snel, 1meter en hij staat aan.. (vraag maar aan Woe of Mike;))

rickgeurten113

ja mn snaar staat superstrak heb net mn snaar verniewd maar helpt ook niet

rickgeurten113

ook al met wasbenzine de koppeling compleet ontvet en de voorvario ook..misschien morgen eens proberen met remreiniger.???

Weet dan niemand hier een oplossing voor?? Of hoe dit zou kunne kome?

.-{2F4OV}-.

Miss de afstand tussen de schijven, dus de bus waar de snaar op ligt, te groot?

Dat probleem is vaak bij de malo vario!

barend f
              Bijdrager

heb ik ook soms, gewoon ff stoppe en daarna weer een dikke drukker geven! bij mij werkt het! anders je voor vario ff goed checken!
                suc 6 :thumb

TJOEP
                Donateur

de schaal waarin ze vast grijpen is waarschijnlijk een beetje scheef door het inklemmen in de bankschroef.
                  Met als gevolg dat de schoentjes niet meer over het hele vlak de schaal raken en dus doorschieten…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.