Vespa-Ciao.NL
:: Vario rollekes

Home Forums Techniek Vario Vario rollekes

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespaatje
    Topic starter

Ik heb momenteel op mn snor ciao
      43 DR
      Std carter geveilde inlaat
      Bromkruk
      13/13 + malossi filter
      Sproeierke 70
      Gianelli citypower
      Malossi vario 9 gr
      1:11,5 + 100mm
      Gele druk- en trekveer(tjes)
      En de snelle snaar van malossi

Ik heb t idee dat ik aan t einde van de vertanding zit voor de vario klaar is met (volledig) variëren.
      De rolletjes moeten zwaarder of de veer(tjes) moeten standaard (denk ik).:? (de sproeier mag misschien ook wat kleiner.:whistle)

zevenenergie
      Donateur

Het is mij een beetje onduidelijk wat je bedoeld met:”Ik heb t idee dat ik aan t einde van de vertanding zit voor de vario klaar is met (volledig) variëren.
        Het filmpje draagt aan duidelijkheid niet veel bij. Ik zie alleen een streep licht.

Ik denk dat je aan de standaard veer genoeg hebt voor jou setup.

Vespaatje
        Topic starter

Als ik volgas rijd gaat ie na een tijdje inhouden, bij het inhouden constateerde ik dat de schijven nog wel wat verder uit elkaar kunnen achter. (Snaar is goed gespannen)
          Het filmpje draagt idd niet veel bij :bloos

Ik zal morgen de standaardveertjes er eens op poten.

Wilk1985
          Moderator

Qua setup zit je een heel eind in de goede richting hoor, rolletjes wellicht iets lichter en zoals je al zegt kan je misschien nog iets kleiner in de sproeier.

Maar die gele drukveer is veel te strak. Probeer het eens met de standaard drukveer en je zal een stuk fijner op gaan trekken zonder dat je zoveel overtoeren hebt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.