Vespa-Ciao.NL
:: Vario op ciao mix

Home Forums Techniek Opvoeren Vario op ciao mix

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

denphil
    Topic starter

Hallo,
      ik heb een vespa ciao mix, volledig origineel.
      En heb een aantal vragen:
      Wat is het verschil tussen een gewone ciao en een ciao mix?
      Kan het zijn dat ik een sito+ uitlaat heb op mijn ciao mix, want hij is volledig origineel?
      En ik zou hem graag opvoeren, dus ik had gelezen op de site dat je er een vario op kan zetten,
      is het verstandig om op mijn standaard ciao mix een vario op te zetten? Zonder iets anders te veranderen?
      Zo ja, welke variotype/merk?

Ik hoop op een snel antwoord van jullie,
      Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
      Philippe

luukelbo
      Bijdrager

het verschil tussen een mix en niet mix zit voor het grootste gedeelte dat een mix zijn eigen olie mengt en een oliepomp en olie tank heeft verder zijn ze vrijwel hetzelfde, je kunt er gewoon vario opzetten, hiervoor heb je nodig voorvario, koppeling, vario achterklok, en een snaar.

denphil
        Topic starter

Bedankt voor u antwoord, maar is het verstandig als ik er een vario op zet terwijl mijn ciao mix volledig origineel is?
          Zal het een goed effect zijn, of moet ik er eerst wat dingen aan veranderen?

Vespaheerlen
          Bijdrager

Denk dat het wel leuk loopt, zou wel een city power nemen als je niet hebt, en grotere spoeier + malossi filter.

denphil
            Topic starter

Ik heb al een sito + uitlaat, dus is die city power wel nodig? en wat doet zo’n malossi filter?

luukelbo
              Bijdrager

nee als je die onderdelen hebt hoef je niks aan je brommer te veranderen aleen eropzetten en rijden,
                je verbruik zal wel ietsjes omhoog gaan omdat je brommer vaker in hogere toeren zal zitten, en ja dit is ook prima te rijden op een origineele brommer.

denphil
                Topic starter

Ik heb al een sito + uitlaat, dus is die city power wel nodig? en wat doet zo’n malossi filter?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.